sedar..

265 11 0
                                    

Sudah 5 hari Jessy tidak sedarkan diri nya.

Sepanjang 5 hari itu juga Jaewon ulang alik ke mahkamah atas kes Jiyong.

Flashback

Hari pertama

"Saya tak kisah apa jadi.. saya nak dia dipenjarakan.." - Jaewon.

"Kami masih mencuba encik.. segalanya akan di selesaikan di mahkamah.."

Jaewon memandang muka Jiyong.

"Kau... Aku jijik tengok muka pedengki kau tu!" - Jaewon.

"Gi mati lah sial! Patutnya kau mati sekali dengan bini sundal kau tu!!" - Jiyong

Jaewon ingin menumbuk Jiyong tetapi di halang oleh Jimmy dan Jason.

"Fuck off asshole! Kau buat Jessy macam tu .. kau buat dia gugur.. kau jangan ingat kau boleh lari.. "

"Aku tak kisah.." Jiyong gelak kecil

Jaewon beredar dari situ. Dia membawa amarahnya sekali pergi.

Hari ke-3

"Encik.. Jiyong perlu dibawa ke unit rawatan sebelum didakwa di mahkamah."

"Kenapa pulak? Saya tak kisah.. apa yang saya tahu.. dia masuk penjara."

"Jiyong berkemungkinan mengalami masalah mental , jadi kami perlukan pengesahan unit rawatan. Kami minta maaf.. kalau betul penjenayah positif mental.. dia tidak akan dipenjarakan.."..

Hari ke-4

"Encik.. Jiyong disahkan positif mental.."

Jaewon meraup mukanya.

"Jadi.. apa yang perlu saya buat?"

"Segala saman dan dakwaan encik akan dibatalkan disebabkan keadaan penjenayah tidak mengizinkan."

"Boleh saya jumpa dia?"

"Boleh encik."
.
.
.
"KAU NAK APA?!" jerit Jiyong yang telah diikat di tiang.

"Aku nak kau mati dalam ni.. serious.. mati.. kalau apa apa jadi kat Jessy.. sumpah aku.. aku akan bunuh kau kat sini jugak! Sebab kau.. dah 4 hari Jessy tak bangun.. semua sebab kau.. sikap kau!"

Tiba tiba Jiyong menangis.

"Aa..aku minta maaf.. tapi..aku.. bb.. betul sayang kan Jessy.."

"AKU SUAMI DIA LAH PUKIMAK!" Teriak Jaewon.

"HAHAHAHAHAHA".. Jiyong gelak tanpa henti.

"EI SIAL! KAU FIKIR KAU SUAMI DIA KAU MENANG?! KAU TUNGGU AKU KELUAR.. HAAHAHAHAHAHAHAHA..."

tiba tiba ayat Jiyong diakhiri gelak tawa serta tangisan halus.

"Aku harap... penyakit gila kau ni.. buat kau mati.."

Jiyong tidak mengendahkan nya
.
.
.
Hari ke-5

Jiyong dikhabarkan cuba untuk membunuh dirinya tetapi ditangkap oleh penjaga hospital.

Dia di masukkan di Tanjung rambutan yang terletak jauh dari kediaman mereka.

Jaewon berasa sedikit tenang kerana segala galanya sudah langsai

Dia setia menemani Jessy di hospital.

PSYCHO SENIOR.. (사이코 선배)Where stories live. Discover now