Jaewon's pov
Aku dah jumpa Minhyuk..
Seperti apa yang aku dapat tahu..
Jiyong memang plan nak buat benda bukan bukan dekat Jessy..
Perit hati ni.. tuhan je tahu..
Sumpah.. aku bunuh kau kalau aku jumpa kau..
.
.
Author's POvJiyong membaling Jessy ke dinding.
"Jj... Jiyong.. jeballl.. berhenti!!" Jessy menangis teresak esak. Darah mengalir dari bibir dan kepalanya akibat dipukul Jiyong.
"The answer still the same.. no!" Jiyong menyepak perut Jessy dengan kuat.
Jessy menangis mengenangkan kandungan didalam perutnya itu.
"Jiyong.. saya mengandung.. tolong lepaskan saya.."
"Mengandung? Anak sapa? Jaewon? Haha.."
"Yaa.. anak Jaewon.. saya dengan dia.. dah lama kahwin.... Tt..tapi sikap dengki awak tu.. yang merosakkan keadaan.. hati awak busuk Jiyong! Cukup lah dulu awak dah buat dekat kawan Jaewon.. jangan libatkan orang lain!" Jessy memegang perutnya yang semakin sakit.
Jessy ditumbuk, dipukul, disepak dengan kejam.
Bukannya dia tidak mahu membalas.. tetapi keadaan nya yang sebegitu tidak membenarkannya untuk mengeluarkan seni pertahankan dirinya itu.
Jiyong membuka baju nya.
"AKU TAK KESAH KAU DAH KAHWIN KE TAK!! AKU NAK KAU! NAK KAU LAH BODOH!!!! JAEWON TU.. SEMUA YANG AKU SUKA SEMUA DIA AMBIK!!! GI MATI LAHANAT TU!!!"
Jiyong mengheret Jessy keatas katil
Jessy semakin lemah.
Darah memancut mancut keluar.
Jiyong mencium pipi dan merangkul pinggang Jessy.
"Andwae.. andwae..."
Jiyong ingin membuka baju Jessy.
"ANDWAE!!!!" Jessy mengumpulkan segala tenaganya lalu memusingkan badannya dan dia memukul di bahagian badan Jiyong yang menyebabkan dia pengsan. Dia juga menumbuk numbuk muka Jiyong beberapa kali sebelum dia keluar dari tempat itu. Dia bertindak sedemikian kerana dia telah mempelajari cara untuk melumpuhkan orang buat seketika.
"AKU MILIK JAEWON! BUKAN MILIK KAU!!!".
Jessy sedaya upaya berlari keluar. Dia membiarkan Jiyong yang sudah pitam disitu.
Jessy melihat kawasan sekeliling.
"Andwae... Aku kat mana?!" Jessy menangis. Perutnya semakin sakit.
"Arghhhh.. tolong.. tolong.. jangan sekarang.." Jessy meraung kesakitan.
Darah menitik nitik sepanjang perjalanan nya.
Dia terlihat teksi.
Dia menahan teksi tersebut.
Pemanduan teksi itu terkejut melihat pendarahan yang berlaku pada Jessy.
"Cik.. cik kenapa ni?" Tanya pemandu teksi.
"Encik.. tolong.. bawa saya pergi alamat ni.. saya kena culik.." Jessy memberikan alamat rumahnya.
Dia masih menekan perutnya.
Jessy's pov
Tolong.. jangan jadi apa apa kat kandungan ni.
YOU ARE READING
PSYCHO SENIOR.. (사이코 선배)
Sonstiges"kau hebat.. sebab kau.. salah satu perempuan yang dapat turunkan ego aku.." "Kenapa kau baik dengan aku?" "Sebab aku sayang kau.." Start : 18 October 2017 End : dah end dah