Pada pagi ini, Jessy dan Jaewon mula rasa berdebar debar.
Jessy disolek dengan nipis sahaja, kerana Jessy tidak suka memakai make up.
Setelah bersiap, Jessy dan Jaewon masuk kedalam gereja sambil memaut antara lengan dengan lengan.
.
.
Setelah beberapa minit, Jaewon diminta untuk mencium Jessy.Jantung mereka berdua berdegup kencang.. Maklumlah.. First time...
Jaewon sudah memusingkan muka nya menghadap Jessy. .
Dengan perlahan lahan, dia mendekatkan bibirnya dibibir Jessy.
"Ui bodoh... Gementar siaaa.. " kata Jessy perlahan
"Kau fikir aku tak err.. Cium tak sampai satu saat pun.. Cepat la. Semua tengah tunggu. " bisik Jaewon.
Akhirnya, mereka telah sah menjadi suami isteri pada usia yang sangat muda.
.Muka masing masin merah akibat menahan malu.
Jaewon dan Jessy hanya berdiri sambil tersenyum kepada cameraman yang sedang menjalankan tugas.
Kemudian, Jessy dan Jaewon segera berlari kearah Jaena.
"Jaena... Unnie dah kahwin.. " kata Jessy sambil tersenyum lebar.
"Unnie cantik sangat harini.. Abang pulak.. Handsome sangat.. Jaena rasa bahagia lagi... " Jaena menitiskan air mata.
"Adik... Abang kan nak adik happy.. Senyum.. Bukan nangis.. " Jaewon mengusap air mata adiknya
Encik Kwang dan isterinya berasa sedih melihat Jaena dan Jaewon seperti itu.
.
.
.
"Jaewon..." panggil Encik Kwang."Oh papa.. Thank you sebab hadir.. " kata Jaewon.
Dia memandang adik kecilnya, Jessi.
"Annyeong baby... " Jaewon mendukung dan mencium pipi lembut Jessi .
"Jaewon.. Tahniah... Ommoni bahagia untuk kamu. " kata mak tiri Jaewon.
"Gamsahabnida Ommoni.. Ommoni sangat cantik hari ni.. Sama macam baby Jessi.. " Jaewon melaga lagakan hidungnya dengan hidung Jessi.
"Jaewon.. Jadi suami.. Elok elok ya.. Papa doakan yang terbaik.. "
"Ne papa.. Papa dengan Ommoni.. Pergi lah makan dulu.. Tapi One nak pinjam adik kejap. "
"Ah okay.. "
.
.
.
Jessi diletakkan di pangkuan Jaena.Jaena begitu gembira apabila bermain dengan si kecil Jessi.
Jessy dan Jaewon hanya melayan tetamu tetamu yang hadir pada hari itu.
Jimmy dan Jason tidak berhenti dari memgambil gambar bersama dengan pengantin.
"Abang ni.. Tak henti henti ambik gambar.. Haiyo" Jessy menggeleng kan kepalanya sambil tersengih.
"Ye la. Adik abang macam perempuan harini. Tu yang nak ambik gambo.. Bukan selalu tengok adik jadi gegirl. Betul tak bang? " kata Jason kepada Jimmy.
"Betul betul... Selalu muka macam lembu. Harini je macam princess sikit. " Jimmy menyebelahi Jason.
"Hyung.. Isteri saya ni hyung.. Hahahahaha" kata Jaewon. Dia merangkul bahu Jessy.
"Pergh.. Isteri.. Hahahahaha" sampuk Jessy.
.
.Seungri dan Sungjae menyambut tetamu tetamu yang hadir dan sekali sekala mereka juga bergambar.
"Huh.. One dah jadi suami.. Aku rasa en. Kalau budak sekolah tahu.. Confirm roboh sekolah. Hahahaha.. " kata Sungjae.
"Betul lah tu.. Apapun tahniah lagi sekali..." Seungri pula menyambung.
"guys..thank you so much. Aku tak tahu nak balas macam mana. " kata Jaewon.
"Bagi aku awek sorang.. Kalau nak balas Hahahaha ." Seungri membetulkan tuxedo nya.
.
.
.
Majlis tamat pada jam 9.00 malam.Jaewon dan Jessy begitu letih dan meminta izin kepada semua ahli keluarga untuk berehat di atas sambil membawa naik hadiah hadiah yang diterima mereka semasa majlis berlangsung.
."Jaewon... Aku mandi sekejap tau.. " kata Jessy.
Dia masuk ke tandas dengan membawa masuk tuala dan baju tidur.
Jaewon hanya memerhatikan Jessy yang baru sahaja menjadi isterinya itu.
"Jess.. Kau cantik.. Macam mama aku... " omel Jaewon dalam hati.
Jaewon bermain dengan telefon bimbitnya sementara menunggu gilirannya untuk mandi.
Jaewon berasa hangat dan badannya melekit lalu dia membuka baju kemeja yang dipakai ketika majlis berlangsung.
.
.
.
"Jessy Jung. Saranghae. " .
YOU ARE READING
PSYCHO SENIOR.. (사이코 선배)
Random"kau hebat.. sebab kau.. salah satu perempuan yang dapat turunkan ego aku.." "Kenapa kau baik dengan aku?" "Sebab aku sayang kau.." Start : 18 October 2017 End : dah end dah