Jaewon dan Seungri bersiar siar di hari terakhir cuti persekolahan, mereka meninjau kawasan kawasan yang telah lama tidak dijejaki semenjak kehadiran Jessy.
Kaki Jaewon terhenti dihadapan pusat boxing. Dia berasa hairan. Selama ini dia tidak pernah menyedari kewujudan pusat boxing itu dikawasan tempat tinggalnya.
"Seungri.. Bila masa ada temlat boxing kat sini?? " tanya Jaewon.
"Haah la.. Baru bukak rasanya... Kau nak tengok ke kat dalam tu?? " balas Seungri
"Boleh juga... Jom lah.. Aku tiba tiba berminat boxing ni.. " .
.
.
Mereka berdua masuk dipintu hadapan pusat boxing tersebut.Alangkah terkejutnya Jaewon apabila melihat Jessy dan lelaki yang dilihatnya tempoh hari sedang bertumbukan di atas gelanggang.
"Dia.... Sesuai dengan Jessy.... " Jaewon berbisik kepada Seungri..
"Ha?? Apa?? " Seungri inginkan kepastian.
"he's the one.. That i told you before... With Jess... " Jaewon memperlahankan suaranya.
"Really? Oh my god.. " seungri terkesima.
"Aku rasa. Tu boyfriend dia.. " Suara Jaewon menggeletar.
Hatinya begitu sakit apabila melihat Jessy bersama dengan lelaki tersebut. Lagi lagi apabila mereka bersentuhan antara satu sama lain.
Pukulan demi pukulan yang diterima oleh Jessy dan perkara tersebut hanya disaksikan oleh Jaewon dan Seungri . Jessy tidak sedar akan dua orang sahabatnya disitu.
Selang beberapa saat.
"Okay.. Times up" kata lelaki tersebut.
Dia membuka gloves ditangan dan meletakkan tangannya diatas kepala Jessy.
"You need to improve your skills dear..." kata kata lelaki itu membuatkan Jaewon lebih sedih dan kecewa.
"I know. Thanks for today... " balas Jessy sambil memeluk lengan lelaki itu .
Jaewon sudah tidak dapat melihat keakraban mereka berdua lalu dia mengajak Seungri pulang .
Semasa mereka berdua ingin melangkah keluar, mereka telah dikesan oleh Jessy ..
"SENIOR!!! " jerit Jessy
Jaewon pun menoleh kebelakang.
Jessy datang kearah mereka bersama lelaki yang tidak dikenalpasti identitinya itu sambil berpegangan tangan.
"Kau ni. Jangan la panggil aku senior. .." Jaewon cuba melarikan perasaannya.
"Suka hati aku lah. Hihihihi.. Haa. By the way.. Ni family aku punya... Datang lah kalau nk training.. " Jessy mengukirkan senyuman.
"Jinjjia?!! Daebakkk!!!" sampuk Seungri.
"Owh. Hahaha okay.. Ni siapa? " Jaewon ingin tahy siapakah lelaki yang bersama Jessy.
"Ahh.. Mianhae.. Lupa nak kenalkan... Ni.. My beloved... "
Belum sempat Jessy menghabiskan ayatnya, Jaewon telah menyampuk.."Ohh.. Okay. " tiada senyuman lagi dimuka Jaewon.
Perut Jaewon ditumbuk perlahan oleh Jessy.
"Aku belum habis cakap kau da potong.. Takde adab eh?! Ni.. Abang kedua aku.. Jason Jung.. "
Jaewon bagai hendak pitam apabila mendengar pernyataan Jessy. Ternyata dia telah salah anggap selama ni.
Jaewon melihat Seungri menahan tawanya. Jaewon turut tersengih.
"Aaa.. Haha.. hehehehe HAHAHAHAHAHAHAAAHA.. Jung Jaewon. " Jaewon menghulurkan tangannya kepada Jason Jung.
"Tau.. Jaewon.. Adik aku ada cerita.. Nama nak sama.. Boleh jadi adik ipar ah.. " sakat Jason yang membuatkan semua ketawa.
"Jessy.. Cerita.. Pasal aku kat abang kau. Kau nii kan.. Malu aku.. " Jaewon menarik hujung rambut Jessy sehingga kepalanya tertunduk sedikit.
Jessy hanya tersengih.
.
.
"Jaewon.. Jom.. " ajak Jessy"Jom?? Jom pegi mana? " Jaewon bingung
"Fight! " muka Jessy tiba tiba menjadi seperti orang jahat sambil menunjukkan arah gelanggang .
"What?? Aku tak pandai boxing laaa. "
"Aih.. Buat macam mana kau buli orang...".
"Aaa... Aku tak pukul perempuan... " Jaewon cuba untuk jujur.
Jessy terdiam.
"Oh god.. Comelnya dia ni.. " Jessy bercakap didalam hati.
"Eh kau.. Psycho senior.. Sini!! " teriak Jessy memanggil Jaewon
"Ish.. Yela yela.. " mahu atau tidak, dia terpaksa mendengar apa yang disuruh Jessy.
YOU ARE READING
PSYCHO SENIOR.. (사이코 선배)
Sonstiges"kau hebat.. sebab kau.. salah satu perempuan yang dapat turunkan ego aku.." "Kenapa kau baik dengan aku?" "Sebab aku sayang kau.." Start : 18 October 2017 End : dah end dah