Oturduklarında yanlarından bikinili kadınlar geçiyordu ve kadınlar Enes'e sanki aşıkmış gibi bakıyorlardı. Başak bunu kıskanmıştı. Çünkü yani artık Enes ile arkadaştan da ötelerdi yani böyle sanki sevgili gibi ama değillerdi. Ama Başak genede Enes'i kıskanmıştı. Enes de onlara bakıyordu Başak Enes'in dikkatini dağıtmak istedi.
Başak: Eeeee Enes ne yaptın konuştumu seninkilerle?
Enes: Ha hııı evet evet konuştum ama çok zorlandım. Sen?
Başak: Evet bende konuştum. Bi türlü ikna olmuyorlar yaa.
Başak Enes'in dikkatini başka yöne çekmeye çalışırken Enes hala onlara bakıyordu (bikinili kadınlara).
Başak: Enes ayarlayayım istersen birini?
Enes Başak'ın kendisini kıskandığını daha anlamamıştı.
Enes: Efendim?
Başak: İstersen şu geçenlerden birini ayarlayayım sana diyorum?!
Enes Başak'ın kendisini kıskandığını şimdi anlamıştı işte.
Enes: Başak sanırım biz rahatça oturup konuşamayacağız gel kalkalım yürüyelim istersen?
Başak çantasını hızlıca eline alıp sinirlice ayağa kalktı ve " Tamam" dedi. Enes de Başak'ı kıskanıyordu ve yürümeye başladıkşarında gene Başak'a ters ters bakmaya başlamışlardı.
Enes: Başak rahatsız oluyosan eğer koluma girebilirsin.
Başak: Saol
Başak Enes'in koluna girmişti ve erkekler o pis bakışlarını Başak'ın üzerinden çekmişlerdi. Aslında bir yönde Başak da rahatlamıştı çünkü kızlarda Enes'e bakmayı bırakmışlardı.