54

501 19 9
                                    

Eve geldiklerinde kızlar aldıklarını dolaba yerleştirmek için mutfağa gittiler. Geriye kalan 6 erkek eve geldikleri anda kendilerini koltuğa atmışlardı, kızlar mutfaktayken erkeklerde Enes'e sorular sormayan çoktaaan başlamışlardı,
Mervan: Hiç öpüştünüzmü?
Enes: Hayırda diyemeyiz evet de diyemeyiz.
Ogi: Birlikte yattınız mı?
Enes: Kötü anlamda değilse evet.
Baturay: Bana soru kalmadı amk.
Mami: Aynen.
Baturay: Buldum buldum. Peki senin evindemi yattınız?
Enes: Hayır.
Mami: Nerde?
Enes: Mami o hikaye çok uzun ama otele gitmiştik yani otelde.
Hepsi birden Enes'in kulağına eğilip, ooooooooo dediler.
Enes: Kulağımı hissetmiyorum sayenizde.
                   O Sırada mutfak
Elif: Başak sen içeri git. Biz hallederiz.
Başak: Yaa yardım edeyim işte nolacak ki?
Meryem: Elif biz misafirlerimize iş yaptırırmıydık hiç?
Elif: Yaptırmazdık. Olmaaaz. Yani Başak sen salona gidiyosun.
Başak: Yaa ama yardım ediyorum işte...
Elif ve Meryem Başak'ı iterek mutfaktan çıkardılar ve Başak'ın salona gittiğinden emin olduktan sonra,
Meryem: Elif evde 8 kişiyiz. Ben gidip bunları burda kalmaya ikna edicem. Zaten evde 4 tane oda var.
Elif: E yani?
Meryem: Çalıştır kızım şu kafanı. Enes'le Başak birlikte aynı odada kalacaklar, kalmak zorunda kalacaklar.
Elif: Tamam. O zaman sen içeri geç ben şunları yerleştirip gelirim. (Meryem içeri gidince) Mervan alkolik olucak yakında bu kadar Redbull ü neresine içiyo acaba?
5 dakika sonra Elif de içeri geldi,
Mervan: Elif hadi.
Elif: Ney hadi?
Mervan: Kafanda yumurta kıracaktın ya artık yumurta da var nasıl olsa.
Elif: Ya ben bile unuttum sen nasıl unutmadın off!!!
Mervan: Yaa ne var alt tarafı banyoya girip kafanda yumurta kıracaksın.
Elif: Evet Mervan demesi kolay ama senin kafanda kırılmıyo o yumurtalar.
Mervan: Ben daha geçen ay kelvan'dım. O yüzden kırabilirsin.
Elif: Kaçamıyorum yani...
Mervan: Ççı. Kaçamıyosun.
Elif dolaptan 3 tane yumurta alıp eliyle gelin işareti yaptı ama Mervan'a 3 yumurta yetmedi 2 tanede kendi getirdi.
Elif: Kırıyorum...
Mervan: Ben kırıcam kızım, sana ne oluyo.
Elif: Offf!!! Kır şu yumurtalarıda bende duş alayım artık.
Mervan: (yumurtaları kırarak) Biiiir, ikiiii, üüüüç, döööört, buda beeeeş. Bitti.
Elif: Sen daha demin 5 yumurtamı kırdın?
Mervan: Evet.
Elif: Al o zaman senin kafandakiyle 6 oldu.
Bi yumurta da Mervan'ın kafasındaydı. Sıra ilk kimin duş alacağına geldi,
Elif: E hadi çıkın artık duş alcam ben.
Mervan: Önce ben duş alcam yaa. Zaten sonradan sen kırdın bu yumurtayı.
Elif: Mervan birlikte duş alamayız. O yüzden çık!
Bu konuda Elif haklıydı ama... Neyse,
Mervan: Offff çabuk çık o zaman, yoksa girerim içeri.
Enes: Yuh Mer1 yuh. Geç içeri kız rahatça duş alsın.
Mervan: Çabuk çıksın diye öyle dedim. Yoksa öyle bi piçliği yapmam, yapanında ağzına sıçarım. Bu her kız için geçerli.
Enes: Tamam. Hadi geç içeri. Saat zaten olmuş 11.
Meryem: E bu gece burda kalıyosunuz demi?
Kaya: Haa. Saat 11 olmuş dağılalım artık.
Meryem: Hem bak saat geç olmuş hemde Mervan duş alacak daha. Hem bugün burda kalın nolcak!
Mervan: Ben ne giycem. Hem biz ne giyicez?
Meryem: Babam geçen sene burda bırakmıştı kıyafetlerini. O kadar düşüncesiz değiliz yani.
Başak: İyi o zaman ben yatıyorum.
Meryem: Haee bu arada ben Elif'le yatıyorum Başak haberin olsun!!
Başak: Bunu bilerek mi yapıyosunuz. Neyse o zaman yapacak bişey yok ben üzerimi değiştirip yatıyorum.
Meryem: İyi geceler.
Başak: İyi geceler
Enes: İyi geceler.
Başak: İyi geceler. Herkeze iyi geceler.
Başak yattıktan sonra,
Enes: Meryem evde pike falan yokmu ben burda yatıyım.
Meryem: Yok.
O sırada Elif içeriden Mervan'a seslendi,
Elif: Mervan ben çıktım sen girebilirsin.
Mervan: Tamam.
Meryem: Bide sen Ogi ile yatıyosun.
Mervan: O zaman banyonun yanındaki odaya babanın kıyafetlerinden koyarsın sen.
Meryem: Tamam. Ama sağ taraftaki oda solda Başak var çünkü.
Baturay: Bu arada ben burda biraz daha oturucam Enes. Yani sen Başak'ın yanına gidiyosun.
Enes: Bunu bilerek yaptığınızı biliyorum. İyi o zaman bende yatıyorum. İyi geceler hepinize.
Hepsi: İyi geceler.
Enes: Bu arada Meryem bana babanın tişörtünden versene bi tane.
Meryem: Tamam ben getiririm.
Enes: Odaya getirme. Ver şurda giyip öyle giricez içeri.
Meryem: Tamam bekle. Dizide izletmiyosun. 5 dakikaya getiririz dedik heralde.
Enes: Tribini dinlemek yerine getirmeni, tercih ederim.
Meryem: Tamam o zaman getiriyorum. Reklama girsinde.
Enes: Tamam bekliyorum.
10 dakka sonra,
Baturay: Meryem bunun en az bi 20 dakkası daha var. Hem Mervan az sonra çıkar onunki leri hazırla hemde Enes'e tişört ver.
Meryem: Tamam. Ama bana anlatıyosun gelince.
Baturay: Tamam anlatırım.
Meryem Mervan'ın kıyafetlerini hazırlamıştı. Enes'in tişörtünü de vermişti.
Baturay ile Meryem de dizi izliyolardı. Evin geri kalanı uyumuştu. Mervan uyuyolardır diye sessizce çıkmıştı. Kendi odalarına gidecekti. Ama kapıları şaşırmıştı. O yüzden Enes ile Başak'ın olduğu odaya gelmişti. Birbirlerine sarılarak uyumuşlardı. Onlar o kadar güzellerdi ki... Sonra kendi odasına gidip üzerini değiştirip kendide uyudu. Meryem ve Baturay ise koltukta televizyon izlerken uyuya kalmışlardı.

İyi geceler, günaydın, yakşamlar yada iyi günler ekranın karşısında ki insan 💙

SONSUZ AŞK|ENBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin