55

489 17 0
                                    

*Baturay*

Sabah kalktığımda burnumda çok güzel bir papatya kokusu geldi. Aynı zamanda burnumu birşey gıdıklıyordu. Gözümü açtığımda Meryem başını omzuma koymuş uyuyordu. Ve bu güzel koku onun saçlarında geliyordu. Biz niye kendi yataklarımızda yatmıyorduk? Sonra aklıma geldi, gece hiç yatnadıkki sadece tv izledik muhtemelen izlerken uyuya kalmıştık. Ama Meryem'in omzuma yatması hoşuma gitmişti. Bende onu rahatsız etmemek için yeniden uyumaya başladım.

*Başak*

Sabah kalktığımda belimde bir el hissettim. Bu Enes'in eliydi. Yavşça elini kaldırıp yataktan çıktım. Duş almak için Meryemlerin odasına havlu istemeye gidecektim. Salonun kapısı hafif açıktı ve tv sesleri geliyordu. Meryem kalkmış tv izliyodur diye düşünüp içeri girdim. İçeri girdiğimde önce şaşırdım. Çünkü Meryem Baturay'ın omzuna yatmış uyuyordu. Sanki magazinciler gibi fotolatını çekesim geldi. Sonra onların odalarına gittim. Havlu almak için,
Başak: Eliif. Girebilir miyim?
Elif: Tabi gel Başak.
Başak: Günaydın. Yaa ben havluların yerini soracaktımda...
Elif: Banyoda ki dolapta var temiz havlu.
Başak: Teşekkür ederim.
Duş aldıktan sonra bir şeyin farkına vardım, kıyafetlerimi almamıştım,
Başak: Meryeeem. Bi baksana.
Meryem: Efendim?
Başak: Enes odadaysa eğer ona söylesene çıksın...
Meryem: Tamam.

*Meryem*
Baturay'a seslendim,
Meryem: Baturay Enes'e söylede kalksın artık ne kadar uyumuş o yaa...
Baturay: Enes zaten kalktı hatta şimdi duşa girecekti.
Meryem: Hmm... İyi o zaman tamam...

E napalım artık...

*Enes*
Sabah olmuş. Kalktığımda Başak yoktu. Sonra şu içmeye kalkmıştır diye düşünüp geri uyudum. Sonra Baturay saolsun bir bardak suyun hepsini kafamdan aşağı boşalttı. Sonra bende o güzeeel uykumu bitirmek zorunda kaldım. Kalkınca da önce duşa gireyim dedim...
*Başak*
Yarım saattir Meryem'in bana haber vermesini bekliyorum ama bi haber yok. Biraz daha bekledim. O sırada kapı pat diye açıldı evi ayağa kaldırdım resmen,
Başak: Aaaaaaaa kapat kapıyı!!!
Enes gözlerini sıkıca yumup,
Enes: Başak. Özür dilerim ben bilmiyodum senin banyoda olduğunu.
Başak: Enes kapıyı niye çalmıyosun. Neyse salona git ve salonunda kapısını kapat! Üzerimi değiştirmeye gidicem.
Enes: Tamam. Çok özür dilerim ben...

*Ben*
Enes kendi kendine "kapıyı çalsaydın ya gerizekalı Enes! " İçeri geçtiğinde herkes ne olduğunu sordu. Başak öyle bağırınca tabi meraklandılar,
Enes: Başak banyodaymış. Bende kapıyı çalmadan kapıyı pat diye açınca ondan...
Elif: Enes sende kapıyı çalsana. Niye pat diye giriyosun?!
Enes: Yaa ne bileyim ben Başak'ın banyoda olduğunu. Sizinle içeride oturuyo sandım!
Baturay: Bişey olmadıysa sorun yok. Yani bişey olmadı demi?
Enes: Sence Baturay ne gibi bişey olmuş olabilir?! Tabiki de bişey olmadı. Neyse Başak gelsinde kahvaltı yapalım.
Başak: Enes gireceksen gir sen duşa da kahvaltı yapalım artık.!
Enes: Önce kahvaltı sonra duş.
Mervan: Aynen yaa. Bu şimdi 1 saat çıkmaz en iyisi kahvaltı yapalım.
Mami: Yapalım kardeşim kahvaltı da ne yiyecez?
Kaya: E o zaman dışarıda yiyelim.
Elif: İyi de Kaya zaten evde yiyecek var. Niye dışarıda yiyelim ki?
Kaya: 1 saat daha bekleyelim mi yani?
Enes: Dışarıda yiyceksek Kaya, 1 saat beklemeniz lazım. En iyisi kahvaltıyı yapalım. Ben duş alayım, sonrada çıkarız.
Ogi: Aynen yaa... Ben çok acıktım.
Başak: O zaman sen gir duşa anca hazır olur kahvaltı.
Mervan: 2 tane yumurta kırıp pişireceksiniz yani ne var ki?
Başak: Kahvaltıyı siz hazırlayacaksınız da ondan dedik yani.
Kaya: Biz hazırlıycaz. Enes yiyecek yani? O niye hazırlamıyo?
Başak: Niye dün yiyecekleri alırken iyiydi ama öyle değilmi Kaya Bey?
Kaya: O oo. O konuda haklı ama beyler kalkın biz hazırlıyoruz kahvaltıyı. Hadi kalkın!
Enes: Aslında sorun yoktu ama işime geldi valla. Havl...
Başak: Banyoda ki dolapta. (Enes tam odaya girecekken) aa bi dakka ben havluyu odada unuttum.
Enes: Ben koyarım banyoya. Sen kalkma gerek yok...
Başak: Yaa seni yerim ben. Teşekkür ederiiim.
Enes: Sorun değil. Hem sen sürekli yemek yapıyosun bana, ben senin havlunu banyoya koyacam. Bence az bile...
Ogi: Enes başlatmayın romantikliğinize gir duşunu al!!!
Enes: Sende amma kıskandın be Ogiii...
Ogi: Yumurta istermisin kardeşim hı? Hem senin saç diplerinede iyi gelir.
Enes: Offf. Tamam ben duşa giriyorum. Siz kahvaltıyı hazırlayın. Hahahhahahaaa.
Kaya: Enes yumurta savaşı açmadan gir duşunu al.
Enes: Tamam tamam...

SONSUZ AŞK|ENBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin