Orkun: Tamam lan ne kızıyon?! Allah Allah. Tamam hadi çıkalım.
Hep birlikte evden çıkıp arabalara yerleştiler. Yarım saat ortalıkta araba ile boş boş gezdikten sonra Fatih'in aklına bir fikir geldi.
Fatih: Orkun sahile gidelim.
Orkun: Enesler. Onların haberi varmı?
Fatih: Ben haber veririm. Sen sahile sür.
Orkun: Tamam o zaman. Sahile gidiyoruz.
*Fatih*
Sonunda bi yere gidebileceğimiz için çok mutluyum. Başım dönmüştü. Orkun her restorantta kavga etmiş. Salak!! O yüzden hiç biyere gidemedik. Burdan Orkun'a alkışlar. Neyse Eneslerede haber vereyim de rahata çıkalım.Aranıyor Enes...
'Alo Enes sahile gelin. Oraya gidiyoruz'
"Tamam"
Arama sonlandırıldı... 0:30
Mannnyak yüzüme kapadı. Pro olunca böyle oluyomuş demekki...
O sırada Eneslerin arabası,
Baturay: Kaya bu arabaya blutut LA müzik çalınıyo demi?
Kaya: Hee çalınıyo noldu.
Baturay: Müzik açıcaz amk başka nolcak şapşik şey.
Kaya: Ayy öyle demeee.
(KayBat ben oluşturdum. Kaya ve Baturay aşkı hihihii)
Başak: Anartekinden sonra KayBat ortaya çıktı.
Baturay: Anartekin ne lan? Bilen varmı.
Başak: Baturay vee Enes'in büyük aşkıı... Siz nasıl bilmiyonuz yaa?
Enes: Ney ney neyy? Sen nerden duydun öyle bişey?!
Başak: Şimdi biyerlere gidince okuturum. (Haykırarak hatta anırarak) Hatta sizin adınıza yani Anartekin için editlenen videolarrrrrrr falanlarrr filanlaaarrrr.
Neyse bi yerlere gidelim vee o zaman görürsünüz.Mervan: Bende biliyorum. Hatta Meryem ve Baturay için yazılanlar falanda var. BatMer. Bence ama Enes ile Baturay birbirinizden iğğreneceksiniz.
Başak: Ayyy Mervaaan. O şeyler aklıma geldi şimdi.
Mami ve Ogi ve Elif: Ooooo o onlar bişey mi sizede yazmışlar. Hatta böyle neyse süpriz bozulmasın.
Enes ve Başak: Anlatsanıza.
Baturay: Bi yerlere gidince artık...
Enes: Sizin bi yerler dediğiniz yerlere bi gidelim hemen artık. Aha Fatih arıyo...
Sonrası sahile giderler...Meryem: Şu Anartekin'i falan açsanıza merak ettim. Baturay la Enes in aşkını...
Ogi: Önce bencede onu açalım. (Ayağa kalkıp çok önemli bi konuşma yapacakmış gibi ciddileşerek) Kardeşlerim şuanda bizler Enes ve Baturay'ın kardeşliğinde bir çığır açıcağız. Ama birbirlerine iğrenerek bakacaklar. Bunu unutmayın dedim yaani.
Enes: Açın şunu merak ettim.
Başak: Enes isterseniz birbirinize son kez daha sarılın.
Baturay: Durum o kadar vahim haa... Enes kardeşim özür dilerim ben gel sarılalım son kez.
Enes: Bende çok özür dilerim... Yapmasakmı bunu?
Baturay: Okadar kötü değildir sanırım. Ama ben me rak et tim. Hadi okuyalım.