Sırılsıkam olmalarına hiç aldırmadan ikiside açık büfeye koştular. Osırada Ramazan, Taylan be İsmet de açık büfedeydiler. İsmet Taylan'la Ramazan'a "Kankalarım bunlar bizi unuturlar ben size söyliyim şimdiden" dedi Ramazan "o değilde ablam hep annemi arardı saat başına dünden beri annemi hiç aramadı. Demekki baya yani aşık olmuş. "
Taylan "Bizde ortalıkta bunların yanında sap gibi dolaşalım. Hiç demiyolar da sizede birini ayarlayalımmı diye. " İsmet'le Ramazan gülmeye başladılar. İsmet "olum bunlar salakmıki bide bize kız bulacaklar. " Ramazan "hani ben kendimden umudu bu kadar erken kesmişken sana inanamıyorum. " Taylan "olum bunlarınki aşktan öte bişey mesela ben yarım saat önce eşofmanımı geri almaya odalarına gittim. Tam böyle yataklı yerlerde koltuk olduğu için oturmak için oraya gidiyodum Enes bana oraya geçme Başak uyuyo ben zaten o an bittim. " Hepsi güldü Ramazan "yalnız hadi bunların yanına gidelim. Hem ablamda annemi arasın bi haber versin. "
Üçüde ellerinde tabakları yüzlerinde yeni uyanmış bakışları dağınık saçları ile Enes ile Başak'ın yanına oturdular.
Ramazan: Abla sen dünden beri annemi hiç aramsdın bi ara istersen kadın evde şimdi merak etmiştir.
Başak: Hıh Ramazan iyi hatırlattın ben bi annemi arayayım ama susun yani annem inansın. Tamam mı?
Enes: Ya tamam tamam sen ara kadını sesinizi duysun iyi olduğunuzu öğrensin merak etmesin sizi.
Başak: Tamam.
Aranıyor annem...
Ayşen: Alo kızıım.
Başak: Alo annemmm napıyosun iyimisin birşey olmadı demi?
Ayşen: Aslında bu soruyu size sormak lazım Ramazan yanındamı?
Başak: Evet yanımda
Ayşen: Başak kim var
Başak: işte sana bahsettim ya anne bir arkadaşım kuzeni var onun arkadaşları var bide Ramazan var.
Ayşen: O kuzeni miymiş nemiş onlarında sesini duyayım ver bakalım onlarada.
Başak: Tamam anne dur bekle... İsmet alsen konuş önce
Ayşen: İsmet meraba
İsmet: Meraba teyzecim
Ayşen: telefonu yanındaki ne ver bakalım.
İsmet: Tamam teyzecim bekle veriyorum.
Enes telefon ona yaklaştıkça dahada heycanlanıyordu.
Ayşen: Taylan telefonu yanındaki ne ver bakalım.
Taylan: Enes seni istiyo kanka al.
Enes: Alo
Ayşen: Alo evladım Enes nasılsın?
Enes: İyiyim teyzecim sen nasılsın?
Ayşen: İyiyim çocuğum bende saol. Telefonu Başak'a ver bakalım.
Başak: Alo annecim?
Ayşen: Seni eve bırakan arabayı süren hangisiydi kızım?
Başak: seninle en son konuşandı ama ne olduki anne?
Ayşen: Hiiç kızım ben öylesine sordum sadece bu gün eve gelirken yiyecek bişeyler alın öyle gelin eve tamammı?
Başak: Tamam anne hadi görüşürüz