Tenefüs

1.2K 41 4
                                    

Tenefüs ziline beş dakika kalmıştı. İkisininde heycanı dahada artmaya başlamıştı. Veeee... O beklenen ses okulun içinde yayıldı;
Diridiririiriri (tenefüs zilinin sesi)
Enes zili duyar duymaz hemen Başak'ın sınıfının önüne gitti.
_________________________________________
                   Enes'in Arkasından
İsmet, Taylan'a dönerek: oooo oooo bu kıza abayı yakmış kanka ben sana söyliyim.
Taylan: Hangi kıza lan?
İsmet: Yaa olum dün asansörde cama kalpler çizen kız var ya, o işte.
Taylan: Kötüsüne gitmiyo en azından kanka,  buna sevinelim.
İkiside(Taylan ve İsmet) gülerler.

O sırada Enes, Başak'ın sınıfının önüne gelmişti bile. Enes kapının önündeki kızlara:
Kızlar Başak'ı gördünüzmü?
Kızlar tam Enes'e enişteee diyecekken Başak araya girer;
Başak: Hah geldin mi Enes. Çıkalım hadi biz.
Enes: E hadi gel o zaman çıkalım.
________________________________________
                      Dışarı Çıkarlar
Başak: Yaa Enes ben senden özür dilerim yaa. Bizim kızlar işte merdivende bizi konuşurken görmüşler de takılıyolar. Şimdi gelip sana enişte falan diyecekler çok özür dilerim ben, hemde şimdiden özür dilerim. Yani başka bir gün gelip sana enişte falan derlerse diye.
Enes: Bende senden şimdiden özür dilerim şimdi bizimkiler gelip sana yenge falan derlerse falan. Yaa Başak ben gene sana birşey sorucam da?
Başak: Tabi ki sor.
Enes: Yaa ben şimdi gidip bizimkilere baksam tüm sınıfa anlatmasınlar böyle seninle konuştuğumuzu falan.
Başak: Tamam olur bende bizim kızlara bakarım. Sınıfa yaymasınlar.
Enes: Yaa senden çok özür dilerim ama çıkışta biryerlere gidiyoruz tamam mı? Başak daha cevap vermeden Enes: Tamam ozaman sözünü aldım görüşürüz. Enes bunları dedikten sonra koşarak sınıfa çıktı. Başak da aynı şekilde sınıfa çıktı ve ikiside çok geçmeden arkadaşlarını uyardılar. Çünkü okul müdürü böyle şeyleri okulda istemiyırdu. Ve arkadaşları bunu eğer birine anlatırsa yani mesela Enes şu kızla konuşuyo derse ve o kişide gidip bunu bunlar sevgili şeklinde söylerse eğer okuldan atılma ihtimalleri var. Bu yüzden yaydırmamaya çalışıyolardı.

SONSUZ AŞK|ENBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin