Başak öpücüğü biliyordu. Ama onu utandırmamak için söylemedi. Enes onu öptükten hemen sonra kalkarsa eğer Enes bunu anlardı. O yüzden Enes onu öptükten 15 dakika sonra kalkmıştı. Ramazan, İsmet ve Taylan adamı hala ikna edememişlerdi. Saat 01: 20 olmuştu ve Başak ile Enes sonunda başbaşa kalmışkardı.
Başak: Enes hissettim.
Enes: Seni buraya getirdiğimi azda olsa hissetmen normal.
Başak: Onu demiyorum Enes hem beni buraya nasıl getirdiniz bilmiyorum.
Enes: E ozaman neyi hissettin?
Başak: Enes bilmiyomuş gibi yapma. Senin beni öptüğünü hissettim.
Enes: Başak özür dilerim ben...
Başak: Garip bir cevap olacak ama Enes sorun değil çünkü bende senden hoşlanıyorum.
Enes: (biraz yüksek sesle ve heycanlı) Gerçektenmi!?
Başak: Enes sessiz ol duyacaklar.
Enes: (kısık sesle) Gerçekten mi? Başak beni o kadar mutlu ettin ki sana anlatamam.
Başak: Sende beni tam 25 dakika önce öperek mutlu ettin. Biraz yaklaşırmısın?
Enes: (yaklaşarak) Tabiki.
Başak: (yaklaşarak)Şimdi gözlerini kapatmanı istiyorum.
Enes gözlerini kapattığı anda Başak Enes'in dudağına bir öpücük kondurdu ve Enes'in kalp atışlarının aniden hızlanmasına sebep oldu. Birbirlerine gülümsediler. Ve tam o sırada İsmet Enes'e seslendi,
İsmet: Kardeşim bi gelir misiniz?
Enes: Geliyoruz bekleyin. (Başak'a dönerek)
Başak... Sevgilim olurmusun?
Başak: (tek kaşını kaldırıp) Enes sen ne diyosun?
Enes bunu duyduğunda bir an yıkıldı.
Başak: Enes sen ne diyosun? Tabikide evet senin sevgilin olurum.
Enes bir anda mutluluktan havaya sıçradı.
Enes: Sevgilim hadi gel bizimkileri daha fazla beklemeyelim.
Başak: Geliyorum sevgilim gidelim hadi.
Enes Başak'ın bunu dediğini duyunca çok mutlu olmuştu. Göz göze geldiklerinde Birbirlerinin gözlerinde kaybolmuşlardı. Ama İsmet yeniden seslenerek onları bulmuştu.
İsmet: Enes gelsenizeeee adamı ikna edemiyoruz.
Enes: Tamam geliyoruz.
İsmet: Abi hadi ama saat ikiye çeyrek var koşun anca ikna ederiz adam gitmeden.
Enes: İsmet biz geliyoruz sen içeri gir adamı oyalayın.
İsmet içeri girdiğinde Enes Başak'ın elini sıkıca tuttu mekanın önüne kadar bu şekilde koşara geldiler.
Enes: Başak sen burda bekle biz geliyoruz hemen.
Başak: Tamam bekliyorum.
Enes adamı ikna etmek için içeri girdikten beş dakika sonra mekana doğru iki tane alkollü adam geliyodu. Başak tırsıp bir anda içeri hızlıca ve nefes nefese içeri girince endişelendiler.
Enes: Başak ne oldu dışarıda?
Başak: Bişey olamadı aslında iki tane alkollü adam geliyodu onlardan korktum. O yüzden yani.
Garson: Normal aslında gece saat ikide alkollü adamaların gelmesi neyse onlar, mekana gelip sorun çıkarmadan en iyisi kapatalım burayı bende eve gideyim.
Başak: Aslında bizimle çok ilgilendiğinizi Enes bana söyledi oyüzden (hepsinin parasınını ellerinden toplayarak) lütfen şöyle bende ekleyeyim üzerine oyüzden lütfen bu parayı bir teşekkür olarak kabul edin. Yani hem hangi garson hangi mekanı 5 tane genç için gecenin bu saatine kadar açık tutarki?
Garson: Bu parayı sadece bu kız istediği için alıyorum ona göre pazar günü bendensiniz tamam mı?
Başak: Tamam. Ama biz pazar günü öğlen gelelim gene böyle olasın. Biz yeniden bizimle ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederiz. İyi geceler. (arkadaşlarına dönerek)E hadi gelin gidelim.
Enes: Aynen gidelim gençler hadi.
Hepsi birlikte yürüyerek arabaya doğru ilerlediler. Gene aynı oturma düzeni ile oturdular.
Başak: (aynadan Taylan'a bakarak) Eeee Taylan hiç sesin soluğun çıkamdı bütün gün bişeymiş oldu?
Taylan: İlk defa dokundu bana içki. Ondan biraz uykuluyum aslında.
Enes: E artık eve gitmenin de bi anlamı kalmadı bi otele gidelim bari.
Ramazan: Yani siz evede gidebilirsiniz. Bizi ablamla beraber bir otele bıraksanız yeter.
Başak: Ozaman hepimiz bi otele gidelim. Odalara dağılalım biraz dinlenelim.
Enes: İyi ozaman itiraz yoksa otele gidiyoruz derkeen e hepsi uyumuş zaten. E doğal olarak otele gidiyoruz.
Başak: İyi gidelim hadi.
Otele geldiklerinde üçünde uyandırdılar. Başak ile Enes oda ayarlamaya gittiklerinde İsmet Enes'e mesaj çeker "kanka siz Başak ile aynı odada kalmak isterseniz kalın. Biz Taylan ile biliyoruz. Biz konuşuruz Ramazan lâ sen Başakla aynı odayı seçin yani"
Enes: Başak bi dakika gelirmisin?
Başak: Efendim Enes?
Enes: Başak biz seninle aynı odada kalımmı hem konuşuruz biraz?
Başak: Olur ama ya Ram...
Enes: İsmet' le Taylan görmüşler yani onlar Ramazan'la konuşurlar.
Başak: (gülümseyerek) İyi o zaman.
Enes: Tamam.
Onlar konuşurken İsmet ile Taylan'da Ramazan ile konuşuyolardı. Ramazan tam kalkıp onların yanına gidecekken İsmet Ramazan'nın kolundan tutup onu geri oturttu.
İsmet: Ramazan otur!.
Ramazan: Ne olduki?
Taylan: Hâlâ mı anlamadın?
Ramazan: Neyi?
İsmet: Onların ciddi bir ilişkileri var. Oyüzden lütfen pek fazla üzerlerine gitme!
Ramazan: Ben bilmiyodum. Tamam.
Taylan: Yalnız ben tek kişi yatarım yatakta onu söyleyeyim yani.
Ramazan: Ben direk tek yatayım deli yatarım çünkü.
O sırada Enes ile Başak konuşmasını bitirmişti.
Ramazan: Abla ben parasını kendim vereyim ama beni bunlarla odada tek başıma bırakma lütfin.
Başak: (gülerek) Tamam tamam. Hadi sen geç otur onlarla biz geliyoruz şimdi.
Ramazan: Ama dediklerimi unutma tamammı?
Başak: (gülerek) Tamam Ramazan anladım.
Ramazan kafasını kaşıyarak İsmetlerin yanına gitti.