*Başak*
Spor salonuna girdim. Baturay yoktu muhtemelen canı sıkıldığı için dışarı çıkmıçtır diye düşünüp gene aynı yere oturdum. Elif hemen yanıma gelip bana sorular sormaya başladı,
Elif: Napıyon Başak?
Başak: Gördüğün gibi keyifle kantinden aldığım karışık tostumu yiyorum, yani yiyodum. Ve bana sahte sorular sormayı bırak, ne sormak istiyosan sor ve bende yeniden keyifle tostumu yemeye devam edeyim. Bence güzel bir fikir sencede güzel bi fikir nasıl olsa!
Elif: Yani?
Başak: Yani gerçekten ne sormak istiyosan sor ve git Elif!!
Başak normalde Elif'i severdi, seviyodu, ama geçen ders neden başka kızlara kesin bunlar sevgili demişti ki? İşte bu yüzden onu artık düşünmüyo ve yanında olamsını istemiyordu.
Elif: Neden Baturay'a o şekilde sarıldın yani bağırdın falan ve neden ikinizin de boyu çok uzun eğilin biraz diye şey yaptın?
Başak: Baturay benim resmen ilk arkadaşım oldu yani Baturay benim çok yakın arkadaşım. Ondan.
Elif: İkinci soru?
Başak: Haa bide ikinci soru vardı demi, o sorunun cevanı ise... Sanane Elif. Seni ilgilendirmez. Yani sen kesin gidip başka kızlarla benim dedikodumu yapmaya devam ediceksin. Yanılmıyorum demi!!!
Elif: Başa...
Başak: Elif ağzımı açtırma git!!! Sadece buradan yanımdan git!!! Arkamdan konuşmayan güvendiğim tek insan sendin. Ama başka şeylerden habersizdin sen, çünkü ben, sen o lavaboda konuşurken o kapının arkasından seni duyabiliyodum. Oyüzden başka bişey demeden git!!!
Elif: Ama Başak...
Başak ağlayarak,
"Elif lütfen. Artık açıklama yapmak zorunda değilsin, bitti çünkü. "
Elif: Tamam Başak...