43

433 21 0
                                    

                  Enes'in sınıfında
2.dersin bitmesine son 5 dakika kalmıştı. Bugünkü konuda bitmişti. Sınıfta herkes birbiriyle konuşmaya başlamıştı.
Hoca : Bugünlük bukadar dı dersimiz bitti. Yani işlediğimiz konu bitti. O yüzden dışarı çıkmak isteyen çıksın.
Enes de tam bu anı bekliyordu. Bu kelimeler hocanın ağzından çıktığında sınıftan ilk çıkan Enes olmuştu. Hemen Başak'ın sınıfının önüne gelip geçmek bilmeyen 3 dakikayı bekledi.
.....
Sonunda o geçmek bilmeyen 3 dakika geçmişti. Sınıfın yarısı kızdı. Kızlar neden tenefüslerde hiç dışarı çıkmazdı ki? Bunu belki bilim adamları bile çözemeyecekti.
Enes Başak'ı tenefüse çıkarmak için sınıfa girdiğinde tüm kızlar selfi çekmek için Enes'in yanına toplanmıştı. Enes'e sarılanlar falan. Başak bir anda kıskançlık patlaması yaşayıp Enes ona söylemeden Enes'i kolundan çekerek kızlardan kurtarıp dışarı çıkmışlardı. Tüm kızların gözü Başak'a döndü. Tüm kızlardan ayrı bir ses çıkmaya başladı Sanki sevgilisi gerizekalı Başak! Onlar konuşurken Başak ile Enes çoktan dışarı çıkmışlardı,
Başak: Enes seni gören her kız sana böyle sarılacak mı?!
Enes: Başak sakin ol. Hem bu benim elimde olmuyo çoğu zaman. Çünkü çoğunlukla toplu halde geldikleri için kendimi kurtarammıyorum.
Başak: Peki niye seni gören her kız seninle selfi çekiyo sana sarılıyo falan, niye seni gördüklerindeki bu sevinçleri?
Enes: Sen bilmiyomusun?
Başak: Neyi?
Enes: Senin sınıfındaki tüm kızlar aslında benim eski sevgilim.
Başak: Ayy Enes ciddi misin? Şu ana senden iğrendim çık önümden!
Enes: Başak şaka yapıyorum. Neden hemen inandın ondan değil normalde.
Başak: Ya neyden Enes?
Enes: Yani beni aslında sen tanımıyo musun?
Başak: Enes ben seni ilk tanışmadan önce nasıl tanıyayım ki? Nasıl yani sen niye bu kadar şeysin bu kızlar için?
Enes: E şey ya işte. Sen hiç YouTube da izlemedinmi beni?  Yada kaç abonem olduğuna falan?
Başak: Ramazan izliyo seni ben seni hiç izlemedim ki. Yoksa o yüzden mi?
Enes: Evet o yüzden. Başka neden bi kız gelip sana sarılsın ki?
Başak: Tamam o zaman. Zil çaldı görüşürüz.
Enes: Tamam görüşürüz. 

SONSUZ AŞK|ENBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin