Κεφάλαιο 1ο.

1.5K 55 6
                                    

Flashback 3 years ago.
Ο ήλιος επηρεάζει τα μάτια μου κάνοντάς με να τα ανοίξω, σηκώνομαι ανοίγω την κουρτίνα μαζί με το παράθυρο, παρατηρώ για λίγο τον ουρανό και βγάζω μία εξαντλημένη ανάσα. Τον τελευταίο καιρό νιώθω μια ιδιαίτερη κούραση μια δύσπνοια και μια αδυναμία που δεν ξέρω σε τι οφείλεται.

Πλεόν δεν έχω πολλούς δίπλα μου, μεγάλωσα χωρίς την μητρική φιγούρα που εσείς ονομάζετε "μαμά" ή "μητέρα". Σκοτώθηκε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα λένε, οτι την τράκαρε μια νταλίκα λένε, όταν εγώ ήμουν μόλις 5 χρονών. Ο πατέρας μου δεν μιλάει καθόλου για αυτήν, θέλει να ξεχάσει όλη την ιστορία.

Πιστεύω οτι του λείπει πολύ και σιγά σιγά η μνήμη του ξεθωριάζει, δεν ενδιαφέρεται πολύ για μένα απλα να είμαι καλά, να πηγαίνω στο σχολείο και να έχω φαγητο. Τον αγαπώ και ετσι όμως. Πλεον οι μόνοι άνθρωποι που μπορώ να σταθώ είναι η γιαγιά μου Scarlet και ο κολλητός μου Blake, στους οποίους έχω απεριόριστη αδυναμία και δεν θέλω να με εγκαταλείψουν.

Η γιαγιά μου είναι ο πιο γλυκός άνθρωπος που υπάρχει πάνω σε αυτόν τον πλανήτη.. Δεν μου χαλάει ποτέ χατήρι και είναι πάντα δίπλα μου είτε για να με συμβουλέψει είτε για να με βοηθήσει. Τώρα για τον Blake τι να πει κανείς; Ειναι ο μόνος φίλος που έχω, πλεον κολλητός και με βοήθησε πολύ μετά τον θάνατο της μητέρας μου, ήταν πάντα εκεί για μένα όταν τον χρειάζομαι έστω και στην πιο μικρή ανοησία μου. Τον αγαπώ παρα πολύ και κάθε φορά που είμαι δίπλα του νιώθω εντελώς διαφορετικά θα μπορουσα να πω οτι τον έχω ερωτευτεί.

Πάντα όταν τον βλέπω με άλλες κοπέλες ζηλεύω, δεν μου αρέσει να βρίσκονται δίπλα του αφού τον περιτριγυρίζουν και πολλές.. Λογικό μου φαίνεται αφού είναι το αγόρι που θα ήθελε η κάθε μία δίπλα της, γλυκός, προστατευτικός, έξυπνος και ιδιαίτερα γοητευτικός. Ελπίζω όμως να μην καταλάβει οτι μου αρέσει καθώς δεν θέλω να χαλάσω την φιλία μας....

Μετά από αυτόν τον μονόλογό μου αποφασίζω να ντυθώ καθώς είχαμε κανονίσει με τον Blake να πάμε μια βόλτα. Ντύνομαι ελαφρά και κατεβαίνω κάτω, ξεκινάω να περπατάω αφού ξέρω ακριβώς που θα τον συναντήσω...

Σπρώχνω τον βαρύ απο σύρμα φράκτη και μπαίνω στο δάσος όπου οδηγεί στον βράχο μας. Τον βράχο που πάμε κάθε φορά για να σκεφτούμε το μέλλον μας ή για να χαλαρωσουμε, μόνο οι δυο μας και κανείς άλλος. Όμως, βλέπω κάτι που δεν μου αρέσει, μία ανδρική φιγούρα που μοιάζει πολύ με την δικιά του να μιλάει σε μια κοπέλα έχοντάς την αγκαλιά. Παγώνω, δεν μπορεί ο δικός μου Blake να έφερε αλλη κοπέλα εδώ και ειδικά χωρίς να μου το πει.

Πλησιάζω σε έναν θάμνο και ακούω να της λέει:
"Elen μου αρέσεις πολύ θα ήθελες να γίνεις η κοπέλα μου; Για σένα θα μπορούσα ν' αφήσω τα πάντα και όλους τους φίλους μου αρκεί να πεις το ναι."

Σιγή.

Δεν μπορεί ο άνθρωπος που θέλω κοντά μου που εμπιστεύομαι απόλυτα να με ξεγράφει έτσι για κάποια άλλη, δεν γίνεται δεν μπορεί να φύγει δεν θέλω να τον χάσω. Σκέφτομαι.

Χωρίς να το σκεφτώ πολύ βρίσκομαι δίπλα του και τον χαρίζω ενα πολύ δυνατό χαστούκι και αυτός πιάνει το δεξί του μάγουλο που πλέον είναι κοκκινο.
" Τι κάνεις;!;". Μου λέει καθώς με κοιτάει πολύ έντονα στα μάτια. Έχει θυμώσει είναι ξεκάθαρο, τα πράσινα μάτια του έχουν πάρει ενα πιο σκούρο χρώμα, η κόρη του δεν φαίνεται σχεδόν.

"Δεν μπορώ να πιστέψω οτι με αφήνεις, εσύ που ελεγες ότι θα είσαι για πάντα δίπλα μου και θα με στηρίζεις, λοιπόν δεν θέλω να ξαναμιλήσουμε ποτέ, και να περνάς καλά απο 'δω και πέρα."

Οι φλέβες στον λαιμό μου έχουν πεταχτεί και νιώθω τους σφυγμούς της καρδιάς μου εξω απ' το κεφάλι μου. Ο Blake έχει ανοίξει το στόμα για να πει κάτι.

"Δεν καταλαβαίνω την συμπεριφορά σου, τι σε πειράζει;; Αφού ξέρεις οτι δεν πρόκειται να σε αφήσω ποτέ είσαι η αδερφή που ποτέ δεν είχα μην μου το κάνεις αυτό."

Με κοιτάει πλέον ανήσυχος.
Ώστε αυτό ήμουν για αυτον; Με ένιωθε απλά σαν αδερφή του;; τίποτα παραπάνω;;; Κουρασμένη πλεον του απανταω κάτι τελευταίο.

"Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ πλέον, δεν θέλω ούτε εσένα αλλά ουτε τις βρωμο-υποσχέσεις σου. Πλεον θα είμαστε ξένοι αντίο". Γυρίζω την πλάτη μου και τρέχω.

Αντίο ξανά λέω στον εαυτό μου.

ΜΟΝΟΚΕΡΟΙΙΙΙ ΕΙΜΑΙ ΠΙΣΩ ΜΕ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.
🔸 εναν ψήφο εαν θέλετε
Τα λέμε στο επόμενο
Instagram: @_mairouu_

Drag me to hell.Where stories live. Discover now