11. BÖLÜM

14 5 0
                                    

  Bir kaç saat sonra evimdeydim. Yüzümde engel olamadığım aptal bir gülümsemeyle yatağıma uzandım. Sadece onu düşünüyordum. Onunla saatler önce ilk kez beraberdim. İlk konuşmamız ilk gözlerine uzun uzun bakışım ha bide ilk gülüşü ve gamzesi... Evet gamzesinide yakından gördüm Ellerimi farkında olmadan da olsa tutuşu evet farkına varınca bir anda çekti ama o kadadarı da yetti bana. Ne kadar da narindi elleri ince ve uzun yumuşacık.
  Yüzü bebek cildi gibiydi saf ve pürüssüz uzaktan bu kadar güzel olmasında yüzündeki makyajın da etkisinin olduğunu düşünüyordum. Ama yüzünde bir gram makyaj yoktu. O kadar güzel ki asla makyaja ihtiyacı yok.
  Dakikalarca özür diledi benden. Boğazımdaki pislik düğüm çözülmedi ki kıza cevap vereyim. Önce salak salak baktım suratına ama bende haklıydım. Üç yıldır platoniği olduğum kız benim bu kadar yakınımdaydı. İlk kez elini tutmuştum. İlk kez yakından gördüğüm gözlerinin gamzesinin herşeyinin etkisi altından çıkıp tek kelime dahi edemedim. Sesini bile ilk defa duymuştum.
  Ben konuşmadıkça gözlerindeki endişe artıyor daha dabi tedirginleşiyordu. Uzun bir sessizliğin ardından kekeleyerek sadece "iyiyim" diyebildim. Kesin çok salak görünüyordum. Yüzümdeki kızarıklığı, sırtımdaki teri, elerimdeki titremeyi hissediyordum. Onun yanında durdukçada daha da arttı heyecanım.
  Sonra tekrar özür diledi "Gerçekten seni görmedim benim dikkatsizliğim aptallığım yüzünden oldu herşey" dedi. Çok tatlı ve şirin görünüyordu. Yasin onu tanı diyordu yoksa pişman olursun. Ama hiç de pişman olucağa benzemiyordum. Aceba gerçekten pişman olurmuyum bir gün Alya' yı sevdiğim için.
  Çok doğal ve tatlı bir kız. Tavırları, mimiklri, ses tonu, bakışları, konuşma tarzı çok farklı ve bambaşkaydı. Telefonu çaldı özür dilerim bunu açmalıyım diyerek açtı telefonu. O gidince rahat bi nefes aldım. Sanki biri beni o varken sıkıyormuşta o gidince bırakmış gibi hissettim. Tekrar yanıma geldi. Yine başlladı yüzümdeki kızarıklık, yeniden terlemeye başladım. Nefes almakta güçlük çekiyordum. Kalp atışlarım dışarıdan duyulurcasına hızlıydı. Sen iyi görünmüyorsun yüzün bembeyaz dedi. O beni düşünüyordu. O an sevdiğim kızın benim için endişelendiğini gördüm. Kendini suçlu hissediyordu. İçimde cümleleri toparlıyor tam söykeyecekken dilim tutuluyordu. Söylesem rahatlata bilirdim onu iyi olduğuma ikna edebilirdim. Ama aşk herhalde böyle bir şey aşık olduğun kişinin yanında konuşamamak gibi...
   Revirdeki hemşire bacağımın çok fena yandığını söyledi. Böyşe olunca da daha da bi mahçup oldu. Masmavi bakmaya kıyamadığım gözleri benim için dolmuştu. Onun gözleri dolunca benimki de doldu. Allahım neden konuşamıyordum. Kasıldım kaldım hareket dahi edemiyordum. Bir kelimeyi zar zor toparlıyor onu da anca kekeleyerek söyleyebiliyordum. Çok sersemdim. O an biri beni tokatlasa da kendime gelseydim. Benim de  gözlerimin dolduğunu görünce acıdan dolduğunu düşünüp daha da üzülüyordu. Ama gerçekten acıdan dolmuştu gözlerim. Kalbimin acısından. Ne için olursa olsun ben dayanam ki onu gözündeki bir damla yaşa. Gerçekten çok ama çok seviyorum onu. Onu sevdiğimi bütün dünyaya haykırmak istiyordum. Sadece Yasin biliyordu ama o da sadece birini sevdiğimi biliyordu aynı benim onun sevgilisini hiç görmediğim gibi o da benim sevdiğim kızı hiç görmemişti. Tanımıyordu. Gerçi daha ben bile tanımıyordum.
  Beraber eczaneye gittik bacağım için yanık  ilaçlarını aldık. Ben süreyim mi diyordu. Ne kadar da merhametli biri olduğunu anladım. İçimden bas bas bağırıyordum iyiki seni seviyorum diğe . Ama bir gün gelicek onu da söyleyecektim.
  Ayrılırken telefon numaramı istedi. Defalarca özür diledikten sonra da mahçup bir şekilde gitti.
  O ana geri dönmek istiyordum. Bu nasıl bi duygu hem kahkalarla gülesim var hemde hıçkıra hıçkıra ağlayasım. Hala yaşadıklarımın bir rüya olduğunu düşünüyordum. Yoksa sizofreni miydim uyduruyormuydum. Hayır yaşadıklarımın hepsi gerçekti. Böyle aptalca şaşkınca düşündükten sonra yaşadıklarımın hepsinin gerçek olduğunu bilmek karnımda kelebekler uçuşturuyordu. Ben yıllar önce hiç aşık olmamışken hep merak ederdim bu karnında kelebekler uçuşması neymiş diğe.  Şimdi o duyguyu tadıyorum dâ gerçekten güzel bir şeymiş...
  

İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin