20. BÖLÜM

4 1 0
                                    

   Banyoya girdiğimde direk gözlerime Yasin'in bakım ürünleri takıldı. Uzun süre kahkahalarla güldüm bir kadının banyosunda bile bu kadar bakım malzemesinin buluncağını düşünmüyordum.
    Nerdeyse yarım saattir banyodaydım. Kapı çaldı. Yasin banyoda olduğumu unutmuş gibi uykulu uykulu bana sesleniyordu. Nerdeyse beş altı kez Yasin "kapı diğe" bağırdı. Kapıdaki kişinin artık gittiğini düşünmüştüm ki uykulu sestonundan eser bırakmadığı heyecanlı ve mutlu sestonuyla Yasin'in "aşkım hoş geldin." demesinden yengemin geldiğini anlamıştım.
    O kadar merak ediyordum ki yengemi hemen yanına gidip onunla tanışmak istiyordum. Onların yalnız kalmaları için birsüre daha oyalandıktan sonra duşakabinden dışarı çıktım. Saçlarımı kuruttum ama dışarı çıkamıyordum. Çünkü kıyafetlerimi Yasin'in odasında unutmuştum.
   Dışarı çıkamazdım çünkü Yasin'in  odası salonun tam yanındaydı. Banyoda direk salondan görünüyodu.
   Kurumuş saçlarımı tekrardan ıslattım ve duşakabine geri döndüm.
   Bisüre daha oyalandıktan sonra ne bisüresi epey uzun bir süre banyoda suyun altında haşlandıktan sonra Yasin'in  kıyafetlerimi getirmesiyle bu çile sona erdi.
   Dışarı çıktığımda yengemi görmek için heyecanda bayılacak gibiydim. Salona doğru yürüyordum. Salonun kapısının önünde durdum ve önce üstümü silkrledim sonra yakamı düzelttim ve son olarak ta pantolonumun paçasını düzelttikten sonra içeri girdim.
   "Nerde yengem?"
   "Gitti yengen de. Sen nerede biliyosun?"
    "Sesinizi duydum."
    "Ha bide bile bile mi gelmedin yanımıza. Kız tam üç saat seninle tanışabilmek için burada öylece bekledi."
    "Gerçekten mi? Olum kıyafetlerimi odanda unutmuşum odada salonun yanında gelemedim bu yüzden. Ne yani yengemin yanına bornozla mı gelcektim."
    "Hadi o seni üç saat  burada bekledi de sen onun gitmesini üç saat boyunca banyoda nasıl  bekkedin?"
   "Sor ma ya tek kelimeyle haşlandım."
   "E beni çarsaydın giysilerimi getir diye."
   "Olum kafam gitti diyorum. Sersemledim. Sanki beynim banyodaki buharlara karışmış, uçmuş gitmiş gibiydi."
    Yasin kahkaha atmaktan kıpkırmızı olmuştu. Banyoda haşlanmış domatese dönmüş suratıma baktıkça daha da çok gülüyordu. Ama en sonunda bütün yastıkları kafasında buldu.
  

İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin