Ertesi gün fakültede Alya'yı gördüm. Kalabalığın arasında uzaktan beni görmüş olmalı ki koşarak yanıma geliyordu.
Ona öyle çok kırılmıştım ki ilk defa konuşmak istemedim onunla bunu yapacağımı aklımdan bile geçirmezdim ama arkama dönüp gidiyordum.
Arkamdan lütfen belke diye bağırıyordu.
Bakmak istemedim gözlerine eğer bakarsam erir giderdim oracıkta geçerdi sanki tüm kırgınlığım.
Ayak esleri kesilmişti. Gelmiyordu peşimden arkama döndüğümde gözünden hızla akan oyaşı gördüm ve sanki yüreğine akmıştı o yaş. İlk defa görmüştüm onu ağlarken. İlk gülüşü gelmişti aklıma dün hazırlanırken heyecandan ölecek gibi olduğum gibi olmuştum sanki içimde içinde kelebekler uçuşmuştu sanki içime güneş doğmuştu sanki kalbim yerinden çıkacakmıl gibi hıpızlı atmıştı. Ben de gülmüştüm.
Onu ağlarken görünce sanki içinmdeki kelebekler ölmüştü durmuştu sanki içimdeki batmıştı içimdeki güneş durmuştu kalbim. Ben de ağladım. Tutamadım gözümdeki yaşı sanki alyanınkine yetişmek istercesine hızlı akmıştı gözümden.
Saçlarının bitkaç teli ıslanmıştı gözyaşıyla öne eğilmiş başı sayesibde yüzünü kapatan saçlarında görünmüyordu güzel gözleri.
Yavaşça kaldırdı kafasını ve "özürdilerim" dedi.
Şaşkınlıkla bakıyordum. Sadece "neden" dedim.
Çünkü sana söz verdim ve sözümü tutmadım.
Peki neden ağlıyorsun.
Be kadar kırılmış olduğun gözlerinden anlaşılıyor. Benim bunu yapmaya hakkım yoktu. Ama engel olmadım. Kalbime söz geçiremedim.
Kalp mi
O an hatta her an o çağırsa koşuyorum. Onun yanına gidiyorum. Hatta hep onunla olmak istiyorum. Bu yüzden de bazen dözlerimi tutamıyorum çok üzülüyorum kendime çok kızıyorum.
Dediklerini aslında o kadar iyi anlamıştım ki ama anlamak istemedim o an sadece susmasını istedim konuştukça kalbim acıyodu.
O kim?
O ilk görüşte değil her görüşte veni kendine aşık eden. O kalbimi her defasında güm güm çarptıran. O sanki son bakışımmış gibi yemyeşil gözlerine baktığım. O sanki son tutuşummuş gibi elini tuttuğum. O sanki son sesini duyuşummuş gibi susup sadece onu dinlediğim. Sanki son uyuyuşunu izlermiş gibi uyuyuşunu izlediğim. O benim aşkım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZIM
RomanceBence her insanın vardır. Dokunamadığı, ulaşamadığı uzaktan sevip yanına yaklaşamadığı. Ardından şiirler şarkılar yazıp yanında dili tutulduğu. Sevdiğini söyleyemediği, söylememesi gerektiği. Bence herkesin vardır bir aşkı. İlk aşkı. Gözlerime bak...