Aslında kötü birşey olmadı ama olduda bilmiyorum şu an çok utanıyorum. Sana göre kötü değildir.
Hadi kardeşim anlat
Beni apar topar Alya arayınca elim ayağım birbirine girdi. Ne yapacağımı bilemedim. Çok heyecanlandım. Aslında ilk buluşmamız falan da değil ama onunla her buluşmamızda heycandan bayılacak gibi oluyorum.
Bu muydu anlatmaktan çekindiğin şey?
Evet kardeşim gerçekten özürdilerim. Gereksiz birşey için seni çok önemli birşey olmuş hatta çok kötü birşey olmuş gibi endişelendirdim.
Gereksiz mi? Ne gereksizi? Bu hareketlerin aslında o kıza ne kadar aşık olduğunu ve ona ne kadar değer verdiğini gösteriyor.
Öylemi
Bak ben de senin gibiydim. Halada öyleyim. Bu hareketlerin hissettiklerin eğer o kızı gerçekten seviyorsan ömür boyu bitmeyecektir. Ben biten aşka inanmam eğer bittiyse zaten hiç olmamıştır.
Seni o kadar çok seviyorum ki. Sen benim canımsın kardeşimsin. En zor zamanlarımda yanımda olup bana destek olup bir iki cümle söylüyorsun yada tek bir bakışın bile beni mutlu etmeye yetiyor.
Sen de benim için öylesin kardeşim.
Alyay'la buluşacaktın dimi?
Evet üstüme başıma bişeyler almaya geldim buraya ama hiç birşey alamadım. Heycanımdan o kabinden giriyordum bu kabinden çıkıyordum.
Tam da sağ elinin altındaki raflarda dizili olan kot gömleği eline aldı ve hadi bundan başla dedi.
Ama olur mu bu ben bunu sen gelmeden önce denedim ve hiç beyenmedim.
Başka başka şeyler gösteriyordu. Yine kabin kabin dolaşıyordum.
En sonunda mavi bir gömlek ve bir pantolonla çıkmıştım kabinden.
Beyenmiştim üzerimdekikeri Yasin de beyendi. Daha sonra bi berbere gittik saçımı saklımı düzelttik.
Aynaya baktım ve gerçekten hazırdım onunla buluşmak için.
Yasinle vedalaştık on onbeş dakika sonra Alya'yı aradım. Bütün bu hazırlık bu heyecan boşa gitmişti. Gelemeyeceğini şu anda başka bir yerde olması gerektiğini söyledi.
Bir sokağın başındaydım beş adım gerideki kaldırama doğru gittim ve kaldırımda aptalca otururken aslında gerçektende ne kadar aptal olduğumu düşündüm.
Ben onun için bu kadar heyecanlanıp deliricek gibi olurken o belkide başka biri için beni ikinci plana atıyor.
İşte o zaman hiç aklıma gelmeyen şeyi düşünüyordum. Belkide hayatında başka biri vardı. Belkide şu an onunla birlikteydi.
Kafam çok karışmıştı. Düşünmek istemediğim o berbat şey beynimi yiyordu.
Onu aramak istedim kim var?
hayatında yada biri mi var? Diye sormak istedim. Ama ben kimdim ki hakkaten ben onun için kimim neyim?
Daha üç haftadır tanıdığı arkadaş olarak bildiği biriyim.
Daha fazla dayanamazdım. Onu yeterince tanımıştım. Yasin'i arayıp ona önce hayatında birinin olup olmadığını eğer yoksada onu sevdiğimi söyleyecektim.
Kapalıydı telefonu arayamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZIM
RomanceBence her insanın vardır. Dokunamadığı, ulaşamadığı uzaktan sevip yanına yaklaşamadığı. Ardından şiirler şarkılar yazıp yanında dili tutulduğu. Sevdiğini söyleyemediği, söylememesi gerektiği. Bence herkesin vardır bir aşkı. İlk aşkı. Gözlerime bak...