Egy felejthetetlen este. Na de mindenkinek?

3.1K 237 13
                                    

Sasuke unottan nézett körbe a nappaliban. Próbált megszabadulni a vörös hajú csajtól, kinek nevét már elfelejtette. Azt tervezte, hogy fogja magát és haza megy. Nem volt kedve ebben a társaságban lenni. Bár mondjuk még van egy pár órája nyolcig, habár már sötét volt. Gyűlölte a téli időjárást. Túl korán sötétedik. Meg amúgy is hideg van. Az égből mindig esik valami. Mindig egy csomó hacukát magára kell vennie.
Aztán a merengésből egy túl ingerült.... egy túl ismerős hangot hallott.
-Nnnnem..... Hagggyál. En..engem nem érdekel...
-Naruto nyugodj meg!-Kiba aggódva nézett a barátjára. -Figyelj. Szerintem nem kéne többet innod.
-I-i-i...gazad van.... roooohadt sokat ittam-vigyorgott bambán Naruto. Sasuke ekkor ért oda. Karin pedig csodálkozva nézett utána.
-Naruto! Mit csináltál magaddal? - Sasuke ezúttal tényleg mérges volt-Most azonnal haza viszlek! Mi az hogy ennyit iszol egy sima házi bulin?-Sasuke nem kiabált, csak nagyon határozottan beszélt. Olyannyira, hogy Narutot egy ellenvetés nélkül sikerült kirángatnia a helyiségből.
-Sa-su-ke-kun....-a fiú már a sálat tekerte a másik nyakába.
-Mondjad Naruto.
-Én n-nem megyek veled s-e-sehova. -nyöszörögte a szőke.
-Naruto te sokat...nem. Te nagyon sokat ittál. Nem is tudod mit beszélsz.
-Sasu-ke-kun. Te maradj itt. Karin vár rád.-Sasuke szemrebbenés nélkül cipzározta be a kabátját.
-Várjon csak- tolta ki Narutot az ajtón. -most fontosabb dolgom van. -Nézett mélyen a szőke srác szemébe. Mire az bamba mosollyal  bámult a másikra. Sasuke elindult az utcán, de Narutonak valahogy nem sikerült utána mennie. Mire ő óvatosan átkarolta a derekát, karját a nyaka köré vonta,és lassan előbbre mozdította. Majd megkérdezte
-Hol laksz?-Naruto furán nézett rá.
-Otthon.
-És az hol van?
-Hát...ott ahol lakom...-Sasuke hamar rájött hogy a másik nem fogja tudni megmondani a címét ezért óriási tettre szánta el magát. Elindult...haza. Kis idő után Naruto megszólalt...
-Sasuke....
-Hmm?
-Sasuke n-nagyon jó illat-illatod van.-A srácnak nagyont dobbant a szíve.
-Csillagszem...-hirtelen valami hideg hullott a kezére. Sasuke felnézett, és ezúttal a homlokára hullott valami. Bár utálta a havat, most valahogy jólesett neki. Ránézett a kissebbre, aki azzal szórakozott, hogy megpróbálta szájjal elkapni a hópejheket. Sasuke ezen elmosolyodott. Hirtelen megfogta a másik srác kezét és magához húzta. Belefúrta az arcát a szőke tincsekbe, mélyen beszívta az orrába áramló illatot, amihez most egy kis alkohol szag is vegyült. Addig a néhány percig amíg a karjában tarthatta a fiút megszűnt körűlöttük a világ.
-...Sa-Sasuke...nem kapok...levegőt!-ernyedt el Naruto. Sasuke úgy érezte, hogy ha nem tartaná, a másik összerogyna. Óvatosan oda vezette Narutot egy padhoz, és leültette mire a fiú csodálkozva nézett fel rá.
-Itt maradunk?
-Nem. -lassan felvette a hátára fiút, és immár normális tempóban elindult hazafele. Érezte ahogy Naruto orra befurakodik a kabát nyakába. Ézezte a légzését. Ahogy egyre rendszeresebben veszi a lavegőt. Tudta hogy Naruto elaludt, és ez valahogy elégedettséggel töltötte el. Volt valami meghitt abban ahogy a szakadó hóesésben magán érezte a másik fiú súját. Szerette ezt az érzést.
Befordult az egyik kapun, és megkönnyebbülten állapította meg, hogy az apja még nincs itthon.
Kinyitotta az ajtót, és ledobva a cipőjét egyenesen felment a szobájába. Még az anyja kiáltására sem válaszolt, pedig tudta hogy utána fog jönni. Letette Narutot az ágyára, és elkezdte levenni róla a kabátot. Nem lepődött meg amikor nyílt az ajtó, és az édesanyja magyarázatot követelő arccal nézett rá.
-Nem tudta megmondani hogy hol lakik. Nem hagyhattam az utcán.-Az anyja arca ellágyult, és a cipőt már ő vette le.
-Mi legyen vele amíg apáddal kell beszélnetek? -Sasuke eddig nem gondolkodott a problémán, de most végig kellett gondolnia.
-Tudsz adni neki egy törülközőt?-majd Narutohoz fordult.-Naruto nekem majd lesz egy kis dolgom. Addig te elmész zuhanyozni. Nem csinálsz hülyeséget, nem csapsz nagy zajt. Szépen megengeded a zuhanyzóban a vizet, és lefürdessz. -beszéd közben bevezette Narutot a fürdőszobába. Hirtelen csapódott a bejárati ajtó. Sasuke anyukája összerezzent.
-Mennem kell Naruto. Ígérd meg hogy nem mész ki a szobából.-fordult még vissza az ajtóból. Naruto lassan, elkösösült szemmel bólintott. Majd rácsukódott az ajtó.Bevánszorgott a fürdőszobába, aztán bemászott a fürdőkádba egy ideig csak gondolkodott azon hogy ez után mi jön, aztán megpróbálta levenni a pólóját. Mi után sikerült, a nadrágját is leszenvedte magától, majd leült. Megpróbálta felidézni hogy most mit is kell csinálni.

Sasuke, Itachi és az apjuk az asztalnál űltek. Az Fukaku éppen az aznapi árfolyamok adatait olvasta fel a fiuknak, akik igyekeztek figyelni. Fukaku ezt minden nap megcsinálta a fiaival. Elmondja hogy mi történt aznap a cégnél, és megbeszéli velük, hogy egyes esetekben mit kell csinálni. Hosszasan elemeznek egy egy helyzetet, így akarván fejleszteni az érzéküket az üzlethez.
Bő másfél órával később a Sasuke összeszedte a papírokat amik az asztalon feküdtek. Bevitte őket az apja dolgozó szobájába, majd letette az asztalra.
-Sasuke!- a megszólított kissé ijedten kapta fel a fejét.
-Otōsan.
-Ma elég szétszórt voltál. Történt.... valami?-tette fel a kérdést fiának.
-Nem... semmi különös.
-Hmm.... rendben. De ez ne forduljon elő túl gyakran.
-Igen. -Sasuke lehajtott fejjel kiment a szobából. Kiment a konyhába. Magához vett egy üveg vizet, és felment a szobájába. Mivel Narutot nem látta a szobában, bekopogott a fürdőbe. Semmi válasz. Fején átfutott a két legszörnyűbb variáció. Az egyik az, hogy a fiú esetleg kiment a szobából, és az apja összefuthat vele. A másik az az, hogy esetleg rosszul lett. Eleseett és valami szörnyű dolog történt.
-Naruto! -semmi válasz. -Naruto bemegyek!-tényleg benyitott, és meglátott egy nagyon álmos Narutot a kádban feküdni amint éppen az álom utolsó szikráit dörzsöli ki a szeméből. Naruto boxerban ült a teli kád vízben és csodálkozva nézett a megdöbbent Sasukéra.
-Mi a baj Sasuke?
-Semmi...Te..tényleg elaludtál a fürdőkádban?
-Öm.... aha.-Sasuke letérdelt a kád mellé, és egy maroknyi tusfürdővel a kezében elkezdte mosdatni a fiút. Naruto csodálkozva figyelte hogy mit csinál a másik. "Még mindig a pia hatása alatt van. -gondolta Sasuke- különben nem engedné meg nekem hogy így hozzá érjek."
-Sa-su-ke -nézett fel rá Naruto.
-Hm?
-Mit csináltál?
-Megbeszélésen voltam apámmal.
-És nem volt jó?
-Az sosem jó-nézett kedvesen a fiúra.
Elkezdte besamponozni a fiú szőke kobakját.
-Juuuuj Sasuke ez nagyon csíp.-kapta szeme elé Naruto a kezét.
-Ne! Ne dörzsöld!-kapta el a karját Sasuke, majd egy törülközővel gyorsan megtörölte a hatalmas piros szemeket.
-Jobb?
-Aha. -Sasuke a kezét végighúzta a csupasz vállakon, az izmos mellkason, a kockás hason. Látta Naruto erekcióját is. "Fáradt, részeg, nem tudja mi történik." Sasuke nem akarván visszaélni a helyzettel, ki húzta a dugót a kádból, oda adta Narutonak a törülközőjét meg egy pizsamát, és meghagyta neki hogy jöjjön be a szobába miután végzett. Nem tudta volna ugyanis tűrtőztetni magyát, ha neki kell megtörülgetni Narutot. Pedig ő örült volna neki. Nagyon is, de nem akarta hogy Naruto később megbánja. Gyorsan átöltözött, és bebujt az ágyba. Nem sokkal később a másik fiú is bevánszorgott a szobába, és ledobta magát Sasuke mellé.
-Nagyon fáj a fejem-morogta Naruto a paplannak.
-Legközelebb talán kétszer is meggondolod hogy ennyit iszol e.- túrt bele Sasuke a vizes tincsekbe.
-Te nem is tudod hogy miért ittam......
-Nem, valóban nem.
-Hát ha tudni akarod, akkor megmondom.-ült fel mérgesen az ágyon.-Miattad. Miattad ittam le magam a sárga földig!-Naruto szeméből kicsordult egy könnycsepp.
-Csillagszem.... ne sírj. -Sasuke gyorsan oda kapta a kezét és letörülte-Ajj! Én ebben nem vagyok jó. -bosszankodott Sasuke.- Na inkább gyere ide.-Naruto vonakodva bár, de bemászott a fiú mellé. Mire az átkarolta és magához húzta. Naruto hallgatta az ütemes szívdobogást. Érezte a Sasuke mellkasának emelkedését és sülyedését. Egy idő után álmosan pillantott fel pillái közül.
-Sa-su-ke
-Hm?
-Neked....nagyon jó illatod....van. -mondta miközben álmosan szuszogott.
-Csillagszem.... szeretlek....-suttogta a másik. Fejében lassan megszületett a döntés. Ahogy nézte az alvó szőkeséget, érezte hogy vigyáznia kell rá. És ezt fogja tenni. Vigyázni fog rá. Mindegy milyen áron.
-Szeretlek-lehelte mégegyszer a fiú fülébe, majd őt is elnyomta az álom.

SasuNaru~Viszályok közöttWhere stories live. Discover now