Naruto remegő ujjakkal nyomta be a számokat a kapucsengőn, Sakura hangja pedig kissé torzulva jutott el hozzá a telefonon keresztül. Majd hangos berregés, és a kapu megadta magát.
Sakura földszinti lakása pici, de szépen berendezett, és tiszta volt. Ahogy a lány Naruto kezébe helyezett egy pohár vizet a konyhában, az azonnal ki is csúszott belőle, és apró szilánkokra tört a lábuk előtt.
-Ne mozdulj amíg fel nem takarítom.-adta ki az utasítást Sakura. Átment a szobába,és a szekrényből kivett egy törlőruhát, meg a porszívót. Mire visszaért a konyhába, a szőke ugyan azon a helyen gugolt, fejét karjaival takarta, ujjai a haját tépték. A könnyei pedig megállíthatatlan patakokban folytak le az arcán. Sakura gyorsan arrébb tolkodta a szilánkokat meg a vizet a rongyal, és felsegítette a mostmár hangosan zokogó Narutot. Vállát átkarolva bevitte a nappaliba, és leültette a kanapéra. A fiú arcát a vállába fúrta, és véget nem érő, szívettépő sírásba a kezdett. A lány nem szólt semmit, csak hagyta hogy a forró könnyek átáztassák a vékony fehér selyem blúzát.
Amikor Naruto kisírta magát, hüppögve megszólalt:
-E..eszembe jutott...
-Mi jutott az eszedbe?-Sakura óvatosan nézett a fiú szemébe, de ő nem viszonozta a pillantást.
-Régen volt. Talán.. talán általános végén. Késő este volt, Gaarától busszal mentem hazafele. Temari.. Temari Naruto rudacskát készített... és... és..-Naruto könnyei folyamatosan potyogtak, a hangja el-el csuklott.- és leűlt mellém valaki. Fehér volt a haja... és.. azt hiszem.. talán szemüveget viselt....-Sakura sokszor csak nehezen tudta kivenni mit is mond, mert a szavai szinte érthetetlenek voltak.- Nagyon világos volt a szobában... -hüppögött- és valamivel bekötötték a szememet...Hiába kértem hogy engedjenek el.. hiába... azt mondták ha jó leszek, akkor elengednek. Csak tegyem azt amit mondanak.
-Kik voltak?-Sakurának egy kicsit le kellett hajolnia, hogy elkaphassa Naruto tekintetét.
-Azt..azt csináltam amit mondtak... de nem tetszett nekik.
-De kik voltak azok?
-Az érintésük.. Sasuke... Sasuke érintésétől...
-Mit csinált Sasuke?
-Fájt...-sírta -nagyon fájt....
-Micsoda édesem?- Narutonak egyszerre csak nagyra nyíl a szeme, mintha csak most ébredt volna
-Sakura.. engem... azt hiszem.. azt hiszem engem megerőszakoltak.@.@
Az ég alja már szürke volt. Sasuke lassan lépkedett a fagyott járdaszegélyen. Azon morfondírozott, hogy mit ronthatott el. Hiszen óvatos volt. Finom volt, és nem engedte meg magának hogy elragadja a hév. Az úton szinte senki sem járt. Előbbre egy idős hölgy sétáltatta agyon etetett kutyusát, valamelyik házból gyereksírás hallatszott. Az utcán nem világítottak a lámpák, csak a magas tömbházak ablakaiból szűrődött ki némi világosság. Ekkor lassan lehúzódott mellette egy nagy, sötétített ablakú Mercedes, és egy ismerős hangot hallott.
-Sasuke-kun!-Sasuke hirtelen fordult hátra.
-Kabuto-sama! Miben segíthetek?-lépett közelelebb az autóban felismert matektanárhoz. Közben látta hogy az anyósülésen egy hosszúhajú fiatalember űl, aki még véletlenül sem nézett volna rá.
-Kérlek Sasuke-kun nem igazán ismerem ezt a környéket. A bevásárlóközpontot keressük.
-Menjenek egyenesen, a második kereszt utcánál pedig jobbra.
Sasuke ahogy mutogatott, közelebb lépett az autóhoz. -Aztán ott lesz egy fodrász szalon, az után egy pékség.-ekkor az autó hátsó ajtaja kivágódott, és kipattant belőle egy izompacsirta, aki azzal a lendülettel egy vastag fehér zsebkendőt szorított az orrára. Sasuke azonnal realizálta, hogy körülbelül egy perce van kiszabadulni a fehérhajú férfi szorításából, aki mintha ismerős lett volna. Mintha már látta volna valahol. Szája sarka megrándult, ahogy az adrenalin elöntötte a testét.
60 másodperc.
Könyökkel gyomorszájon vágta a maszkos férfit, de mintha meg se kottyan volna neki.
54 másodperc
"Na mégegyszer"
Jobb lábával rátaposott a nála majdnem egy fejjel magasabb támadóéra, és újra hasba vágta.
46 másodperc.
Orrát facsarta az istentelen vegyszer szag, szájjában érezte a keserű ízt.
És mintha támadója el akarta volna törni az orrát. Úgy szorította
32 másodperc
Berángatta az autóba. A fekete bőr űlés hidegen csillogott.
25 másodperc
Sasuke érezte hogy egyre homályosabb a látása. Ahogy becsukódódott az ajtó, az autó elindult.
"Csillagszem..."
13 másodperc.
"Csillagszem kérlek..."
10 másodperc
"Kérlek bocsáss meg.."
6..5..4..
"Nem vigyáztam rád..."
3..2..
"Pedig megígértem..."
YOU ARE READING
SasuNaru~Viszályok között
Fanfiction-Nem!Nem!Nem! Nem!Nem szabad!!!-dübörgött a srác fejében a gondolat-Hiszen barátnőm van!!!-mégis közelebb húzódott a szerelmének izmos melkasához, és belefúrta a fejét. Közben a másik fiú beletúrt a rakoncátlan szőke tincsekbe, pedig ő is félt. De...