Egy nap veled

3.1K 215 40
                                    

Reggel Naruto arra ébredt, hogy valami bögdösi az oldalát. Fájdalmasan kapott az oda, de a hirtelen mozdulattól megérezte a hasító fájdalmat a fejében. Nyögöt és a másik oldalára fordult majd kinyitotta a szemét.
-Mi a..!- Ugyanis a teljes látóterét kitöltötte egy hófehér arc. Nem volt ereje megdöbbenni. Meglepődöttségét csak hatalmasra nyitott szemei fejezték ki.
"Mi a fene? Hány óra van? Vagy egyáltalán milyen nap? És miért van Sasuke a szobámban? Mi is történt tegnap? .....Sasukéval elmentünk Kibához. És ott volt Karin... Meg Gaara. És... valamiért fájt ahogy ők táncoltak.... És..... ittam, az megvan. Meg valami halvány részletek, Sasuke illata". Lassan felült az ágyon.
-Sasuke....-mondta olyan hangosan, hogy a fiú éppen hogy meghallotta.
-Hm?- nézte még mindig azokat a hatalmas szemeket.
-Mit keresel a szobámban?
-Te vagy az én szobámban- egyesesett fel. Naruto csak ekkor tudott körülnézni. Tényleg nem otthon volt. De nem tudott erre különösebben figyelni, mert a kínzó fejfájás megint hatalmába kerítette, és visszadőlt az ágyba.
-Ilyen állapotban nem tudsz bemenni a suliba.-jelentette ki határozottan Sasuke.
-De nincs igazolásom...-suttogta Naruto.
-Ne aggódj-válaszolta a fiú, és végigsimított a forró homlokon.
Hatalmas jóleső sóhajt kapott válaszul, mire elmosolyodott és kiment a szobából. Nem sokára visszajött egy pirítóssal, meg egy pohár vízzel. Felhúzta a szőkét ülésbe, majd az ölébe tette a tálcát.
-Egyél Csillagszem.-Naruto túl fáradt volt ahhoz hogy bármit is reagáljon. Egyszerűen csak nézte a tányért. Mikor Sasuke rájött hogy a szőkeség nem fog hozzálátni az evéshez, megfogta a pirítóst, és óvatosan a szályához emelte. Naruto beleharapott az ételbe, majd lassan rágni kezdett.
-Hogy kerültem hozzád?-kérdezte Naruto csendesen.
-Nem tudtad megmondani hogy merre laksz.
-Mi történt tegnap este?
-Jól leittad magad, én meg nem tudtam hogy hova vigyelek.
-Aha....-rágott tovább Naruto.
Miután befejezte az evést, végignyúlt az ágyon, és a karját az arcára borította. Sasuke megnézte hogy még mindig lázas-e. Behozott egy zacskó jégzselét, lehámozta a fiúról a karjait, és a homlokára tette a zacskót. Ujjai végigszántottak a szőke tincsekben, végigsimítottak a szinte áttetsző bőrön. Mi után fiú légzése ismét egyenletes let, vonásai pedig ellazultak, Sasuke kivitte a tálcát a konyhába. Azután bement az apja dolgozószobájába, és belépett a számítógépébe. Néhány kattintás után a nyomtató felbúgott, és a két orvosi igazolás meg is született.

Valamikor fél tizenegy fele sétált ki a szőke a nappaliba. Sasuke éppen elmélyülten olvasott egy könyvet. Naruto vidáman felmászott a karfára, és megszólalt.
-Mit csinálunk ma?- "kezd visszatérni az eredeti énje."gondolta Sasuke
-Mit szeretnél csinálni?-vonta fel a szemöldökét.
-Ömm...mondjuuuuk...menjünk el moziba.
-Minek? Itthon is tudunk filmet nézni.
-De a mozi jobb.-Akadékoskodott Naruto.
-Mitől?
-Csak. Mert jobb.

Fél órával később Naruto boldogan ugrált befelé a pláza bejáratán, és megkönnyebbülten tekerte le magáról a sálat. Sasuke egy ideig még elég mogorva arcot vágott, de a másik fiú lelkesedése rá is átragadt.
-Sasuke?-a megszólított egy pillanatra majdnem elveszett a csillagocskákban.
-Hm?
-Megnézhetjük azt a filmet?-mutatott Naruto az egyik plakátra.
-Hm... bisztos vagy benne?-a hirdetővásznon egy igen erőteljes horror film volt látható.
-Nem, de pont azért kérdeztem meg.
-Felőlem...-vonta meg a vállát Sasuke. Ameddig sorban álltak, Naruto hatalmasra nyílt szemekkel bámulta a filmelőzeteseket, Sasuke pedig csak lopva, de elég gyakran nézett a fiúra. "Miért? Miért vagyok itt?... És te miért vagy itt?... Nem lenne szabad együtt lennünk. Ha ezt apám megtudná....." mikor oda értek a pénztárhoz, és kiválasztották az űlőhelyet. Folyt egy kisebb vita azon hogy ki fizessen, de Naruto ki lett engesztelve az által, hogy a pattogatott kukoricát már ő vehette meg.
Bementek a moziterembe, és leültek a helyükre. Sasuke észrevette, hogy Naruto feltűnően sokat fészkelődik.
-Nem fogsz félni?-kérdezte a szőkét. Naruto kissé felháborodottan bámult vissza a fiúra. Majd egy kicsit túl gyorsan vágta rá a választ.
-Persze hogy nem. Én kértem hogy erre jöjjünk. Végig fogjuk nézni.
-Egyszerűen nem értem hogy lehetsz ilyen makacs.- Naruto semmilyen érzelmet nem tudott leolvasni az arcáról.

Amikor elkezdődött a film, Sasuke nem tudta megállni, hogy ne Naruto arcát pásztázza közben. Rég elmúltak azon az idők, amikor idegesítette az, hogy a fiú hogyan tud hatni rá. Mára már beletörődött.
A vásznon egymást váltották az ilyesztőbbnél ilyesztőbb jelenetek, és a szőke ujjai görcsösen szorították az ülés karfáját. Sasuke egy darabig csak nézte a kezét. A lefehéredett ujjait. Aztán....maga sem tudja miért, de megérintette a kis kacsót.
Naruto azonnal bele kapaszkodott a karjába, és beletemette arcát a fekete pulóverbe. Magába szívta az illatát szorosan fogta a másik fiú kezét.
Sasuke annyira megdöbbent Naruto reakcióján, hogy egyszerűen csak hagyta hogy az bele kapaszkodjon.
Pár perc múlva a kicsi összrándult az ilyedtségtől. Sasuke megfogta Naruto derekát, és az ölébe vette a fiút. Naruto pedig belefúrta a fejét az izmos mellkasba. Sasuke beletúrt a szőke tincsekbe...megremegett az érzéstől hogy a fiút a karjában tarthatja. Most tűnt fel neki igazán mennyire aprócska a termete. Sosem merte remélni hogy ez megtörténhet.... Naruto nagyon félt a történettől ami a vásznon játszódott. Elrejtette arcát Sasuke nyakában, aki megdermedt ettől. Jóleső borzongás futott végig a testén. Megkívánta a fiút. Őrülten szerette volna lehámozni róla a fekete inget, és végigsimítani a bőrén. De tudta hogy ezzel csak mindent elrontana. Helyette bele suttogott a hajába.
-Gyere. Kimegyünk innen.-Naruto lassan bólintott. Bármennyire is sértette a büszkeségét, el kellett ismernie, hogy ha tovább nézné a filmet, szörnyen rosszul lenne. A lábai viszont felmondták a szolgálatot. Egyszerűen nem tudott felállni. Sasuke minden erőfeszítés nélkül felemelte, és kiment fele a moziteremből.

Naruto lassan iszogatta azt az üveg vizet, amit Sasuke hozott neki az automatából.
-Sasuke...-sütötte le a szemét Naruto. Szörnyen szégyellte magát. Hiszen ő akart horrorfilmet nézni.
-Hm?...-a fiú a lábával neki támaszkodott a falnak.
-Sajnálom... miattam mentünk erre a filmre... de elrontottam az egészet.-Beletúrt fekete tincseibe, és ellökte magát a faltól.
-Gyere-húzta fel Narutot a padról.
-Hova megyünk?
-Majd meglátod.
-De én utálom a meglepetéseket.-nyavajgott a szőke.
-Ez tetszeni fog hidd el.-mondta, miközben rá adta Narutora a kabátot. Ő viszont felhúzta az orrát, és durcásan ment Sasuke után.

-Csak azt mond el hogy mit fogunk csinálni.

-Nem.

-Naa légysziiii- könyörgött tovább a szöszi, de nem ment vele semmire. Sasuke nem az a fajta volt aki csak úgy egyik pillanatról a másikra megváltoztatja a döntését.

Sokáig utaztak. Naruto végig be volt durcásodva, mert nem tudta hogy hova viszik. Viszont amikor meglátta az épületet, olyanná vált az arca, mint aki kísértetet lát.

-Mi a baj Naruto?- Sasuke tényleg eléggé megilyedt a fiú arckifejezésétől.

-Én....-kereste a szavakat-nem...nem tudok korcsolyázni.

SasuNaru~Viszályok közöttWhere stories live. Discover now