Sasuke belépett az osztályba. Az összes szempár rá szegeződött, mindenki elnémult. Nem érette hogy mi történt, mi ez a nagy felhajtás. Határozott léptekkel a helyére ment, és leült. Senki nem ment oda hozzá, de nem is várta el. Megszokta az egyedüllétet. Nem zavarta. Lassan az órán a nagymutató elérte a tizenkettőt, és a tanár bejött. Körülbelül tíz perce tarthatott az óra, amikor Naruto Gaarával a nyomában beesett a terembe.
-Elnézést a késésért.-bökte ki a szőke, majd iszkoltak is a helyükre mind a ketten. Amikor reggel kell bemenniük dolgozni, olyankor többnyire késnek az első óráról. Bár a kávézó nincs messze, de éppen hogy el tudnak jönni egész előtt azt is csak akkor, ha szerencséjük van.
Ahogy Naruto elhaladt Sasuke asztala mellett, a fiú a kezébe nyomott egy papírkát. Ahogy a helyére ért, megnézte hogy mit kapott.
A lapon egy orvosi igazolás volt, a
tegnapi napról. Elmosolyodott ezen.
Az óra további része unalmasan telt. De szünetben Naruto eléggé furcsállta azt hogy sem Kiba, sem Shino sem pedig Shikamaru nem megy oda hozzá és Gaarához.
-Te figyelj. Ezeknek meg mi bajuk?-fordult a barátjához. Mivel Gaara előtte űlt, kényelmesen tudtak beszélgetni, ha az hátra fordult.
-.....Hát... szárnyra kapott néhány pletyka...
-Milyen pletyka?
-Eeem..hát miszerint te, és ...Sasuke... hát...érted na.
-Mi? Mégis mirefel?
-Na azért ne lepődj meg ennyire. Vasárnap együtt távoztok egy buliból, hétőn meg egyikőtök sem jön iskolába. Te ép ésszel mire gondolnál?-Naruto óvatosan pillantott az ablaknál olvasó Sasuke irányába, majd gyorsan lesütötte a szemét.
-Figyelj. Nekem elmondhatod.-nézett Gaara mélyen az égkék szemekbe.-Miért nem voltál tegnap suliba?-hirtelen az egész osztály elcsendesült. Mindenki kíváncsi volt a válaszra. Naruto tudta hogy nem vallhatja be az igazat. Ha megtenné, csak méginkább elindulnának a rossz nyelvek.Sasuke megmerevedett ültében amikor meghallotta hogy mit kérdezett Gaara Narutotol. Nagyon szeretett volna ránézni. Látni akarta az arcát. De azt is tudta, hogy ha beismeri hogy vele volt, akkor.....de Naruto nem tud hazudni...... Egyszerűen képtelen rá......
Na ezt hogy oldod meg Csillagszem?A szőke egyenesen űlt a széken. Már maga sem tudta hogy került ilyen kényelmetlen helyzetbe. Az egész osztály csendben várja a válaszát. Senki nem néz rá. Egyedül Gaara türkízkék szeme vizsgálja az arcát. Nem fog hazudni. Mindenki tudja hogy amikor hazudik olyan vörös lesz mint egy főt rák.
-Én....-"nem jó! Nem mondhatom el hogy vele voltam. De akkor mit mondjak?"-én vasárnap eléggé leittam magam. És egyszerűen nem bírtam felkelni reggel. Amikor meg már sikerült, akkor semmi értelme nem lett volna, mert már az órák fele le volt járva.-mondta szemrebbenés nélkül. Gaara elismerően nézett rá. Az osztály pedig szinte egyszerre lélegzett fel, és kezdett el beszélni. Naruto pedig megkönnyebbülten dőlt hátra a széken. Csak most vette észre hogy mennyire feszült volt.
-Elmegyek a mosdóba.-mondta halkan Gaarának. Mire az csak bólintott.
Amikor becsukta maga mögött az ajtót, nekitámaszkodot, és behunyja a szemét. "Hát ez meleg hejzet volt." Oda lépett a csaphoz, és a fejét a jéghideg víz alá nyomta. Percekig csak élvezte a víz érintését a fejbőrén. Egyszer csak meghallotta az ajtó csapódását. Nem igazán érdekelte, de a következő pillanatban meghallott egy bizonyos hangot, amitől a szíve azonnal felgyorsult.-Te hülye. Tél van. A hajad gyakorlatilag a fejedre fog fagyani.-Sasuke egy pillanatra elbambult a póló alól kikandikáló hófehér has látványában. De a következő pillanatban már vissza is tért a valóságba. -Van törülköződ?-Miután nem kapott választ, kifordult az ajtón, és elment a szekrényéhez. Kihalászta belőle az említett darabot, és visszament a fiúhoz. Ő még mindig a víz alá hajtott fejjel állt. Sasuke elzárta a csapot, a Naruto vállára terítette a törülközőt hogy ne csöpögjön rá a ruhájára, és a felsegítette, amit ő csak behunyt szemmel tűrt. Sasuke elkezdte dörzsölni a szőke buksit, mire a fiú jólesően sóhajtott egyet.
-Sasuke...-a szíve nagyot dobbant a félénk hangtól. Nem ezt szokta meg a fiútól.
-Hm..?
-Szerinted....szerinted mit kéne csinálnom?-Naruto bűnbánóan hajtotta le a fejét.-Sajnálom hogy nem mondtam el hogy együtt voltunk tegnap. De te is tudod hogy miket mondanak a többiek már így is...-Sasuke szomorúan nézett a kicsi törékeny arcra. Ez a kijelentés fájt neki. Igen, tudta hogy mit mondanak a többiek. De ez őt egyáltalán nem zavarta. Sőt.... talán egy kicsit még örült is neki. De Narutonak ez nem tetszik. "Talán...tud arról hogy hogyan érzek?... undorodik tőlem?" Miközben ehez hasonló gondolatok futkároztak a fejében, szinte észre sem vette hogy a szőke oda lépett hozzá, és kobakját nekitámasztotta a vállának. Vizes tincsei csiklandozták Sasuke nyakát, Naruto illata bele furakodott az orrába. Ösztönösen ölelte magához a csöppséget. "Aligha lehet akkora mint Sakura." Naruto tényleg alacsonyabb a lánynál, de ez eddig nem igazán zavarta őket. Naruto el-eltünései annál inkább. Ma reggel amikor felhívta a lányt, szörnyű hangnemben ripakodott rá.-Tudod te mennyire megijesztettél??
-Mondtam hogy sajnálom.-Naruto már a sírás küszöbén állt. De nem akarta a lánynak kimutatni mekkora sebet ejt rajta minden kimondott szóval.
-Nem Naruto. Ezt nem lehet ennyivel elintézni! Egyáltalán nem! Rengetegszer hívtalak. Számtalan üzenetet hagytam. És te egyszerűen nem voltál hajlandó rá válaszolni!
-Csak le volt némítva a telefonom...-a fiú hangja már-már suttogássá halkult. Nem akart veszekedni. Csak azt akarta hogy Sakura szeresse őt. Hogy valaki...akárki szeresse őt. Igazából. Nem azért mert a gyámügy azt mondta. Nem azért mert nem akarja őt megsérteni. Hanem igazából.
Szomorúan tette le a telefont.
"Ma kedd van. Előbb végzek mint ő." Naruto úgy döntött, hogy el megy elé az iskolához. De mikor végeztek a kávézóban, és siettek volna suliba Gaarával, a telefonja jelezte hogy üzenete érkezett.
~Sakura üzente:Figyu szerintem egy ideig pihentetni kéne azt ami köztünk van. Majd valamikor átjöhetsz és akkor még beszélhetünk róla.
Narutot villámcsapásként érte ez az üzenet olyannyira, hogy megállt futás közben.
-Gyere már! Tényleg elkésünk!-kiabált utána Gaara. Látta hogy valami nem stimmel a fiúval. -Mi történt?-futott vissza hozzá.
-Azt hiszem...azt hiszem Sakura szakítani akar....
-Megoldódik ne aggódj. De most gyere.-"Gaarával nem lehet ezt megbeszélni...túlságosan ..... fiú..."Sasuke egyszer csak azt vette észre hogy Naruto vállai rázkódni kezdenek és halkan szipog. Beletúrt a nedves tincsekbe így még jobban magához szorítva őt.
-Hé hé Csillagszem. Mi a baj? Mi történt?
-Sa..Sakura....-szipogta Naruto.
-Igen?-várta a folytatást.
-Úgy néz ki szakítani fogunk....
YOU ARE READING
SasuNaru~Viszályok között
Fanfiction-Nem!Nem!Nem! Nem!Nem szabad!!!-dübörgött a srác fejében a gondolat-Hiszen barátnőm van!!!-mégis közelebb húzódott a szerelmének izmos melkasához, és belefúrta a fejét. Közben a másik fiú beletúrt a rakoncátlan szőke tincsekbe, pedig ő is félt. De...