Naruto tornazsákját lóbálva, mérgesen pufogva lépdelt Gaara mellett az öltöző felé. Épp az előbb kellett beírnia egy egyest az ellenőrzőjébe angolból, és természetesen hangot is adott a nemtetszésének.
-Nem is értem hogy miért kell angolt tanulni ha egyszer japánok vagyunk. És minek van ennyi kivétel a szamályok alól??-nézett a mellette haladó fiúra, aki csak mosolyogva hallgatta. Természetesen kiválóra sikerült a dolgozata.
-Ne aggódj. Majd korrepetállak.
-Még csak az kéne! Házit nem akarsz adni?- nevetett fel Naruto ahogy belökte az öltöző ajtaját, és néhány ember kikerülése után levágta magát a szokásos helyére, a sarokba, az ablak mellé. A vöröske mellé huppant, és lerugta a cipőjét.
-De ezzel akkor is kezdened kell valamit.-nézett a szőkére-Ha így folytatod meg is bukhatsz.
-Tudom...-hunyta le a szemét Naruto.-Majd igyekszem oké?
Nem is vették észre hogy a kis párbeszédüket valaki feszült figyelemmel hallgatta. "Nem bukhat meg! Nem nem nem! Akkor még távolabb kerülnék tőle..." Sasuke bekötötte a cipőfűzőjét, és szó nélkül kiment a helyiségből.
A sok melegítős srác kint ugrált a hidegben, így próbálva felmelegíteni magukat. A mínusz fokok ellenére a tornatanár jó ötletnek tartotta a cooper futást, így kint fagyoskodtak. Az egy kilométernyi óvális futópályát többé-kevésbé megtisztították a hótól és a jégtől. Majd párokba álltak, a pár egyik tagja pedig a startvonalhoz lépett. Amikor a tanár megfújta a sípját, a gyerekek elindultak.
Már elég régóta futottak. Naruto nem is érzékelte hogy mennyire. Csak azt érezte hogy fáznak a kezei, a lábai, az arcát kicsípte a szél, a szája cserepesre száradt, és a hideg, valamint az igen vékony melegítőfelső ellenére folyik a hátán a veríték. Igencsak lemaradt a többiektől. Gaarára hagyva a kezdés jogát, ő a második turnusban indult, így mégkevésbé számíthatott arra hogy esetleg őt valaki utoléri. Annyira lefoglalta a többiek hollétének felfedezése, hogy nem vett észre egy nagyobb jégfelületet, amit nem sikerült megtisztítani. Ahogy rálépett, kicsúsztak alóla a lábai, és ő lesíklott a pályáról. Szerencsétlenségére egyenesen bele a hóba, ami csaknem úgy hatott, mintha egy kád vízbe dobták volna. Az apró szemcsék befurakodtak a nadrágja szárán, a pulcsija derekánál és ujjainál, valamint a nyakánál, de még a szájába is. Hirtelen egy kezet látott. Nem tudta volna megállapítani hogy kihez tartozhat, de abban a pillanatban kissebb gondja is nagyobb volt annál mint hogy ezen filózzon. Gondolkodás nélkül megragadta. A kéz gazdája könnyedén kiemelte őt a hóból, és csak ekkor jött rá hogy Sasukét látja maga előtt. Ő is a második körben indult, ezért lehetett hogy a közelben volt.
-A jégen csak korcsolyával szokás csúszkálni.-közölte nyugottan, de a tekintetében az aggodalom szikráját lehetett fölfedezni. A szőke ezen elmosolyodott, de amikor felállt, az arca eltorzult a bokájába hasító fájdalomtól. Sasuke végignézett a fiún. Az arca kipirosodott a futástól, bisztos ki is volt melegedve. Most pedig csöpög a ruhájából az elolvadt hó, ráadásul a bokája lassan kétszer akkora mint a normális. Nyugodtan, de gyorsan mérlegelte a hejzetet. Az első az hogy be kell vinni a hidegről. Szó nélkül a karjába emelte a kis testet, és menyasszony pózban, gyors léptekkel elindult visszafelé a tanárhoz. Amikor odaért, a legető leggyorsabban vázolta a helyzetet, majd bement az épületbe. Az öltözőben letette a padra az inmár remegő fiút, és lehúzta róla a pólót. Megdöbbenve fedezett fel jónéhány kék/zöld foltot a vállain, amit egyértelmű hogy ütések okoztak. Továbbá látott három égési sérülést. Amik szabályos köröket írtak le. Mintha valaki ott oltotta volna el a cigarettát. De nem volt ideje ezzel foglalkozni. Kivett két törülközőt a táskájából, és az egyiket a csap alá tartotta. A meleg víz teljesen átáztatta az anyagot. Amikor végzett kiszorította, és visszament Narutohoz. A melegvizes rongyot gyors, harározott mozdulatokkal húzta végig a karokon, a háton, és a mellkason. Óriási önuralomra volt ehez szüksége, de mégiscsak Uchiha vér folyt az ereiben. Tudta türtőztetni magát. Ez után a száraz törülközővel megszárította a fiút. Naruto a szemét lehunyva tartotta. Sasuke pedig látta a remegését, és a gyöngyöző homlokát. Egyértelmű volt hogy belázasodott. Ráadásul a bokája sem nézett ki valami jól. Gyorsan felkapta, és elindult az orvosi szoba felé. "Csak úszd meg tüdőgyulladás nélkül... Tarts ki Csillagszem..." Ez alatt Naruto csak kómásan tudta felfogni a dolgokat. Tudta hogy valami rossz történt és őrülten fájt a lába. De mégis biztonságban érezte magát. Bele markolt Sasuke pólójába. Beszívta az illatát. Ez megnyugtatta.
Amikor beértek az orvosiba, az ápolónő azonnal kezelésbe vette a szőkét. Sasuke teljesen feleslegesnek érezte magát, mégsem tudott kimenni a szobából. Nem akarta itt hagyni Narutot.
Ekkor kopogtak.
Gaara vörös kobakja jelent meg az ajtóban. Majd be is lépett.
-Hogy van?-kérdezte. A hangja tele volt aggodalommal, ami még véletleül sem kerülte el Sasuke figyelmét.
-Jól lesz.-felelte határozottan, majd szó nélkül készült elhagyni a szobát. Meglepődött azon hogy Gaara utána jött, azon még jobban hogy az ajtó előtt meg is állította őt. Hiszen ez alatt a két és fél év alatt szinte semmit nem kommunikáltak a minimum udvariasságon kívül.
-Figyelj!-kezdett bele a vörös- Nem tudom hogy mit csinálsz. De arra kérlek hogy hagyd abba.
-Nem értelek.-pedig nagyon is értette. De nem akarta hogy ezt kérjék tőle. Nem akarta hogy megtiltsák azt hogy vigyázhasson Csillagszemre.
-Ne mond hogy nem érted. Naruto az elmúlt hetekben valahogy olyan más. Mintha nem is ezen a bolygón lenne. Túl gyakran néz feléd. Túl gyakran kezdeményez veled beszélgetést, és tudom hogy te csináltál vele valamit.
-Csak nem féltékeny vagy?-húzódott gúnyos mosolyra Sasuke szája.
-Hova gondolsz?-Gaara teljesen ugyanazt az arckifejezést öltötte magára. Így néznek farkas szemet egymással, ameddig ki nem nyílik az ajtó.
YOU ARE READING
SasuNaru~Viszályok között
Fanfiction-Nem!Nem!Nem! Nem!Nem szabad!!!-dübörgött a srác fejében a gondolat-Hiszen barátnőm van!!!-mégis közelebb húzódott a szerelmének izmos melkasához, és belefúrta a fejét. Közben a másik fiú beletúrt a rakoncátlan szőke tincsekbe, pedig ő is félt. De...