פרק 19

399 37 3
                                    

~~היה לי קשה לבחור בין החלקים, אז שוב פיצלתי. תקראו לפי מה שרציתן לקרוא/את שניהם. מה שתחליטו.

הפרק בנוי ככה:

חלק ראשון

חלק שני

חלק ראשון

קריאה מהנה (:

החלק הראשון-

"כדאי שתגידו לה שלום אחת ולתמיד.!" היא אמרה, הוציאה אקדח וכיוונה לנואל, שזו האחת שהכי שנאה מההתחלה,

ופתאום נפלה מחוסרת הכרה על הרצפה כשנשמעה היריה. אחד השומרים החזיק באקדח.

כולם הביטו בשומרים בהלם. השומר שהחזיק באקדח הפיל אותו על הקצפה, עצם את עינייו וניסה להירגע.

כולם ניסו לעכל את מה שקרה. השומר בעצמו ניסה לעכל.

"מי אתה?" הארי שאל אותו.

"מי אתה.. ולמה עשית את זה?"

"קוראים לי ג'יימס." הוא ענה.

"דוד של אמילי" אופל סיפרה להם, וג'יימס השפיל מבטו.

החלק השני -

"כדאי לך לספר לנו, עכשיו." הקול של האירי הבלונדיני נשמע, וכולם ידעו שזה נייל. נייל וליאם היו אלה שהגיעו.

"ואולי לא?" שאלה, מוציאה אקדח בעצמה.

מאחורי נייל וליאם הופיעו פתאום עוד כמה אנשים, אקדחים בידיהם. התגבורת של האפביאיי.

אמילי כיווצה את גבותייה בכעס, מעבירה מבטה לאחורה, לכיוון הארי, זאיין, אופל, נעם ונואל, שהיו נראים די מרוצים מהסיטואציה.

היא הרימה את ידייה, הולכת מעט אחורה ומאפשרת להם להכנס לחדר. ישר הסתובבה וכיוונה את אקדחה לנואל.

"תזוזה אחת, והיא מתה" הודיעה.

התגבורת כולה הייתה מבולבלת. הם חשבו שיוכלו לגבור עלייה ביחד גם בסיטואציה הזאת, אך ידעו מהן גבולותייה של אמילי.

הם ידעו גם שלא יוכלו לחשוב על תוכנית ביחד שתגרום להם לנצח אותה. כרגע אמילי היא בלתי מנוצחת. כרגע אמילי היא הצד החזק, אף על פי שהם הרוב והיא רק אדם אחד.

הם ידעו שתזוזה אחת לא במקום, והיא הורגת אותה. ומי יודע את מי היא תהרוג לאחר מכן.

הם ידעו שלוותר יהיה הצעד הכי חכם כרגע, וכנראה גם זה מה שיעשו.

החלק הראשון-

"בחיים לא אהבתי את הדרכים של בלאק ואמילי לנצח." הוא הסביר לכולם.

"למען האמת, אני ובלאק תמיד היינו אוייבים. הוא סחט אותי. הוא סחט את אישתי. הוא היה חזק מידי - הוא יכל לגרום לנו גם לאבד את הבית שלנו או את הילדים שלנו. "

"ובגלל זה ירית בה? " אופל שאלה.

"אמילי לא סיפרה לכם הכל.. " התחיל לתרץ למה עשה את זה.

"אמילי בכל מקרה הייתה מתה."

"מה זאת אומרת?" הארי שאל.

"כשבלאק מת , אמילי החליטה שהדבר האחרון שתעשה כל עוד היא חייה , ו.."

"זה עדיין לא עונה על השאלה שלנו." נואל העירה לו. כולם הביטו בו במבטים דורשי הסבר. הוא נאנח לרגע, גירד בעורפו והעביר את מבטו בחזרה אליהם.

"אמילי חולה. מאוד. היא חולה במחלה נדירה שאם אתה מקבל אותה, אין מלא סיכויים שתירפא ממנה." הוא הסביר.

"היא בכל מקרה הייתה אמורה למות מחר "

אוקיי, עכשיו אני מזכירה

זה שאמילי אמורה למות מחר, לפני החלק השני, לא אומר שבחלק הראשון היא לא אמורה למות. וזה שבחלק הראשון התגבורת הגיעה, לא אומר שבחלק השני הם לא בדרך.

הפרק האחרון מתקרב. תהנו! (:

back for you - One Direction fanficWhere stories live. Discover now