פרק 10-ההסבר.

925 45 1
                                    

"אתה מטומטם, הארי." אמרתי לו, קרירה לגמרי, והכי חשוב לא מאמינה לכל העניין. לא חשבתי שזה רציני, אולי סתם מתיחה מטומטמת שלו. כלומר, זה הארי. הוא מטומטם.

"נואל.." התחיל לומר, בדיוק כשהדלת נפתחה, וכולם נכנסו. הארי ירד ללמטה, אני אחריו, נאנחת.

הכל בסדר, הזכרתי לעצמי.

"סיפרת לה?" אמילי שאלה, והארי הנהן.

"או, גם אתם משתתפים במתיחה הזאת?" שאלתי, מצחקקת. "אלוהים, אתם אדיוטים. הצלחתם לעבוד עליי."

"אמרתי לך שיהיה לה קשה להאמין." אופל נאנחה, מדברת עם הארי .

"קשה להאמין למה, לשקר שלכם?.תעשו לי טובה.." נאנחתי, אך הם התעלמו.

"ירין בדרך לפה." נייל הודיע, והארי הנהן. או, לעזאזל עם הירין הזאת.

"או, הנה משהו שלא הסברתם לי. מי זאת ירין הזאת?" התעניינתי בכאילו , מתיישבת על הספה שבסלון  לאחר שכולם התיישבו.

"ירין.." היילי אמרה, "ירין זאת אחותי."

"אחותך?" שאלתי, והיא הנהנה. טוב, לזה לא ציפיתי..

"ואיך לעזאזל היא קשורה אליכם?" הפניתי את מבטי לכל השאר, במיוחד להארי.

"היא חברה שלי." נייל אמר. "היא יצאה פעם עם הארי, זה סיפור די ארוך.."

"יש לי זמן." שילבתי את ידיי. זה הכל היה נראה לי כמו סיפור מטומטם שמספרים לילד בן 3  , אבל מה אכפת לי.

"עברתי לפה לפני שלוש שנים עם אמא שלי, לא ידעתי את הסיבה.." הארי סיפר לי, מביט בעיניי ואני בעינייו.

"ירין הייתה שכנה שלי, גדולה ממנו בשנתיים, גם היא עבדה עם אמא שלי, ואמא שלי ביקשה ממנה להיות איתי כשהיא לא נמצאת. זה היה די מטומטם.." הסביר, "אבל התאהבנו.נהפכנו להיות זוג.  ובסופו של דבר, נמאסו עליי  השיחות הסודיות שלה והיציאות שלה מהבית, חשבתי שהיא בוגדת בי, והכרחתי אותה לספר לי הכל.."

"ואיך השאר קשורים? מהאקס פקטור?" שאלתי, והנידו ראשם.

"אין דבר כזה, 'וואן דיירקשן', זה סיפור כיסוי." זאיין אמר. "הצמידו את חמישתנו להיות ביחד, והוסיפו את הבנות בגללי ובגלל אופל.."

"ירין והיילי הן בנות דודות שלי ,ואני ואופיר תאומות לא זהות. אף אחד לא ידע.." אופל הסבירה. אופיר ואופל תאומות? באמת שהן לא דומות בשיט.. גם לזה לא ציפיתי. הם המציאו אחלה סיפורים..

"אני וזאיין הכרנו באחת הפעולות," אופל הסבירה. "נפגשנו מלא פעמים, ביקשו ממנו לעשות ביחד מלא פעולות.. ולאט לאט התחברנו.." חייכה. "הוסיפו אליי את אופיר והיילי בגלל קרבת המשפחה, את ירין הפרידו ממנו כי היא עברה דירה.."

הבטתי בבנים.

"אני, ליאם ולואי היינו ביחד כבר שלוש שנים באףביאיי, חיברו את חמישתנו ביחד כי גרנו קרוב, וגם כי ידענו לשיר.האחראים  ידעו שנוכל להיות להקה בכאילו, וזה יהיה סיפור הכיסוי שלנו. " נייל הסביר.

"אמא שלך ידעה שאת לא תרגישי בנוח בחברת בנים, אז היא הצמידה אלינו את אופל ואת הבנות. אז יצרנו עוד להקה." לואי אמר.

"תביני ששיקרנו לך כי לא רצינו לסכן אותך." הארי אמר לי.

"ואיך את קשורה להכל?" שאלתי את אמילי, היחידה ששתקה בזמן שכולם דיברו והסבירו. היא היחידה שלא היה לה סיפור, איך היא הגיעה לשם.. איך הגיעה אליי..

היא נשמה עמוק.

"אני.." היא התחילה לומר, כנראה וחיפשה את המילים הנכונות לומר.
"אני אחותך למחצה."

הפרק קצר היום, אני יודעת.. בגלל יום הזיכרון והכל. גם אתמול לא העליתי כי הייתי אצל חברה. אבל הבטחתי למישהי (אופל אחמ אחמ) שאני אפצה אותה, ובגלל זה עשיתי פרק מותח ממש, ואעלה עוד אחד במהלך היום,  שיהיה ממש ארוך.
מקווה שאהבתן

back for you - One Direction fanficWhere stories live. Discover now