באק פור יו- עונה 2 פרק 1 (21)

603 47 1
                                    

היו מלא בעיות כדי למצוא את העונה השניה, אז העדפתי להמשיך פה. קריאה מהנה!!

"אמילי?" דלת חדרה של אמילי נפתחה, ואמילי ישבה מול המחשב. היא הביטה לאחור.                       

"כן, אליסון?" אמילי שאלה, סוגרת את הקבצים במחשב ומסתכלת לאחור.

"אני לא מצליחה להירדם.." היא אמרה לי. "שוב יש לי את התמונות האלה בראש.."

"מה את רואה שם?" אמילי שאלה, וזאת פעם הראשונה שאמילי מתעניינת במה שאליסון רואה בראשה.

"אני רואה את עצמי רבה עם מישהו.." אליסון התחילה לתאר, משחזרת את התמונות האלה בראשה. "ואז יורים בי כדור לבטן.. ואז אני מתה, ואותו הבחור פשוט בוכה עליי.." היא הסבירה את התמונות בראשה.

"זה סתם.. אל תדאגי." אמילי קמה, מחבקת את אליסון.

"אבל הכי מוזר, זה שהבחור נראה בדיוק כמו הרוצח של אבא." אליסון שיתפה את אמילי במחשבותייה.

"את יודעת למה הם רצחו את אבא, נכון?" אמילי ניסתה להזכיר לה. "הם רעים." 

"אני מרגישה ממש חרא עם עצמי שאני מדמיינת את עצמי בצד שלהם.." אליסון אמרה.

"היום, בנוסף לתמונות, היה עוד משהו.." אליסון אמרה, ואמילי הביטה בה , מחכה לשמוע.

"הוא דיבר." אליסון סיפרה. "הוא קרא לי.. אופל."

נק מבט נואל

חודש עבר מאז המוות של בלאק, הבריחה של אמילי, והמוות של אופל וירין. אם תשמעו מה קרה בחודש הזה, לא תאמינו לי.

אז מסתבר שאני באמת טובה עם אקדחים, רובים וכל מה שמעבר. מילאתי את מקומה של אימי, והצטרפתי לאףביאיי. זה דווקא די נחמד.

הארי ואני ביחד חודש, אני לא מגדירה אותנו חברים, או יוצאים, כי לא באמת יצאנו לדייטים כל החודש. אם כי לפעמים זה די נחמד להיות איתו לבד בפעולות ואימונים..

נייל עדיין בבית החולים. הוא נפצע קשה, עורכים לו מלא ניתוחים.

זאיין החליט לפרוש מהאףביאיי, אבל הוא עדיין בוואן דיירקשן. וואן דיירקשן עדיין קיימים, כמובן, אך כרגע בלי נייל. "תאונת עבודה".

לואי ואופיר? לא, הם לא חברים. הם גם לא יוצאים, הם כרגע.. ידידים, כן. למרות שכולנו רואים את הכימיה, את ההסמקות ואת הדיבורים. אבל טוב, נזרום עם ההחלטות שלהם.

ובקשר לספארקס? הן התפרקו.

היה להן די קשה להמציא את הסיפור הזה;

אמילי "פרשה מסיבות אישיות", ואמא של אופל  "חולה, ואופל החליטה לפרוש בכדי לעזור לה". כרגע אופיר והיילי זמרות יחידות, והולך להן לא רע.

"נואל, את באה?" הארי נכנס לחדרי, ושאל אותי.

"כן.." אמרתי לו, קמה מכיסאי והולכת לכיוון הדלת, אך הוא עצר בי מלעבור עם ידו.

"לפני זה, תנשקי אותי." אמר לי, וחייכתי אליו. נתתי לו נשיקה קצרה על שפתיו, ויצאנו לאימונים.

back for you - One Direction fanficWhere stories live. Discover now