Днес беше четвъртък. Ъхххх защо не беше петък а четвъртък? Исках да пропусна този ден защото днес с Джимин бяхме наказани да чистим мазето на училището. Обикновено наказват него защото за всичко той е виновен но наказаха и мен. Страх ме е да дишам един и същ въздух с него камоли двамата да чистим мазе.... Той ме тормози по всякакъв начин още от прогимназията. Чудите се защо не кажа на някого? Той си отмъщава за всичко. И представа си нямате колко лош е Джимин. Но нека започнем от самото начало. Казвам се Мария и съм на 18 години. Баща ми и майка ми са разведени като мама живее в САЩ а тати се премести в Тайланд. Аз съм съвсем сама в Корея. Където беше семейството ни.... Сега живея сама във една голяма къща с котето ми Пухи.Тази сутрин станах с един час по рано. Нищо. Дадох на котката да закусва и отпраших към училище. Бях постоянно сама но имам най добра приятелка на име Изабел. Ето как изглежда тя:
Изабел е срамежлива и много мила. Въпреки това ако я опознаеш ще разбереш какво извънземно със комбали е тя. Много луда глава и обича да рисува. Ето ме и мен :
Имам много снимки на телефона си защото обичам да правя снимки навсякъде. Може да се каже че съм малко повече самовлюбена. Аз съм отракана и бунтарка пълна противоположност на Изи. Затова толкова много си се обичаме. Баба ми е с българско потекло затова съм взела нейното прекрасно име Мария.Та стига повече за мен иначе мога да напиша цял монолог. Стигнах до училище а Изабел още я нямаше. Обикновено тя идва много по рано от мен но реших да я изчакам после да й звънна. Първи час беше математика извадих учебниците и понеже щяхме да имаме тест забих глава в учебника. Половината кифли от класа се бяха лепнали за групичката на готините:Ви, Джънкук, Рап Мостър, Джей Хоуп, Шуга, Джин и... Джимин. Е на някой това са прякори (вие си знаете кой са им истинските имена) те са най готината банда маниаци в училище. Разбира се пушеха и пиеха бяха лоши момчета. Те бяха седнали зад мен аз бях на първия чин защото много обичам да съм там те бяха на последните два чина отгоре им говореха шумно и се смееха.Чу се силно трясване на врата. Разбира се това беше Джимин дори без да го поглеждам знам че е той. Само той така грандиозно тряска врати за да знаят че той е тук.
-Оооо глупачке кво стааа-рече тъпо той и събори всичките ми учебници. Аз отидох и си ги взех но не намирах едно. Лисчето ми с формули. Погледнах Джимин листа беше в ръцете му той го разкъса на малки парченца. След това взе тетрадката ми за работа в клас и започна да я къса на парчета. Нее! Това е вече третата тетрадка подред!Аз станах и си взех тетрадката от ръцете му защото щеше да стане на нищо. Ударих му шамар защото исках всичко това да приключи. Исках всичкия този тормоз над мен да приключи. Той се усмихна изведнъж ме хвана силно за талията и ме придърпа към себе си.
-Глупачке ще си платиш скъпо след училище! - подшушна ми той
YOU ARE READING
Влюбена в злодея
RomanceНикой не го разбираше.Никой не разбираше мъката му. А тя търпеше неговия тормоз. Защото тя е влюбена в злодея във тази история. Когато тя се появи промени изцяло животът му♥ Мария: Толкова дълго време се опитвах да го рязгадая. Накрая осъзнах той ня...