Той може

3.5K 209 5
                                    

-Изабел какво ти ставаа!? - рекох
-Еми ходите заедно до тоалетната.. - аз я ударих
-Момчето си има проблеми, а ти ми говориш за секс! - казах
-Очевидно имаш много за разказване.
-Да.
-Математика е последния час после искаш ли да излезем? - попита ме Изабел.
-Мхм не знам след училище трябва да отида при... - тя ме прекъсна
-Джимин?
-Да.
-Пренебрегваш най-добрата си приятелка заради момче? Да не имаш някакви чувства към него?
-Неее. Съжалявам аз просто.. Не знам какво ми става че се залепих за този идиот. Той не значи нищо за мен просто последните дни се сближихме. Нещо доста учудващо за този звяр. - наговорих й неща който изобщо не мислех. Но знам я Изабел.. Като види че съм близка с едно момче и веднага иска да ни сватосва. Не че Джимин е лош напротив...
-Е добре.. Уговорката остава ли?
-Да-казах и тогава звънецът би. С Изи се запътихме към стаята.

-Задача 13 кой ще я реши? - каза строго госпожата по математика. Истинска змия. Мраазяяя яяяяяя.
-Мария излизай на дъската-каза тя а аз излезнах уверено. Нямаше как да не забележа че Джимин ме зяпаше. Знаех как да реша тази задача по три начина затова реших да ги напиша за да натрия носа на учителката със знания.
-Задача 14 излиза Джимин! - каза госпожата,Джимин стана несигурно. Застана до мен и ме погледна. Тази задача не беше трудна и точно от този вид бяхме решавали. Видях как ръката му трепери. Аххх колко е нервен.. Постоянно трепери.. Тогава и аз го погледнах.
-Ти можеш! - подшушнах му.
-Да не му подсказваш? - надуши ни змията
-Не госпожо - рече Джимин и започна да чете условието. Аз вече бях готова.
-Сядай Мария имаш шест! - каза госпожата а аз си седнах като погледа ми не се отделяше от Джимин.
-Той може... Той ще успее! - казах си....

Влюбена в злодея Donde viven las historias. Descúbrelo ahora