-Аааааааа какво правиш!? - изпищях и го избутах. Той се приближи като не отделяше поглед от очите ми. Дори с крайчеца на окото си не погледна тялото ми. Искаше да ми каже нещо с тези очи.
-Не си играй така с мен... - започна да шепти съблазнително но единственото което исках е да излезе.
-Добре, добре сега излезни от тук! Кой знае какво ще си кажат другите! - рекох. Тогава той погледна надолу към тялото ми и се усмихна. Опря ръцете си от двете ми страни. Аз го гледах стреснато можеше да ми направи нещо.
-Като ме възбуждаш.... Мога да не се сдържа и... - аз сложих пръста си на устните му. Капчиците гореща вода се стичаха по тялото му.
-Ако до пет секунди не си се изпарил ще говоря с директорката и родителите си! Омитай се! - казах му заплашително. Той веднага излезна. Не можех да дишам. В този момент той можеше да ме изнасили. Изкъпах се и потърсих дрехите си. Нямаше ги.
-Джимииин-казах си ядосано през зъби. Подадох главата си от кабината за повикам първия видян за помощ.
-Къдеее си Изии-рекох си нервно. Нямаше никой всички се бяха изкъпали и вече тръгнали. Видях Джимин.
-Джимин! Върни ми веднага дрехите! - от очите ми започнаха да текат сълзи. Тези номера ги спогаждаха на всички... Но не и на мен.
-Какво има? - попита той
-Не ми се прави на ударен веднага ми върни дрехите! - рекох
-Аз не съм ти взимал дрехите! - каза той.
-Ти си бил! Иначе кой друг!
-Пфф оправяй се-тръгна да излиза
-Не,не чакай-извиках и той се върна
-Какво?
-Моля те помогни ми. Не мога да излезна гола...
-Добре... Но ако направиш нещо...
-Дадено каквото кажеш само да си намеря дрехи.
-Кога ти е срещата с Тен?
-Утре.
-Ще ти помогна ако не излезеш с Тен а с мен... Утре.
-Добре.
-Ей сега се връщам - рече той и изтича навън. Аз стоях отчаяна в кабинката. Телефона и парите ми бяха в дрехите сега какво щях да правя?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Влюбена в злодея
RomantizmНикой не го разбираше.Никой не разбираше мъката му. А тя търпеше неговия тормоз. Защото тя е влюбена в злодея във тази история. Когато тя се появи промени изцяло животът му♥ Мария: Толкова дълго време се опитвах да го рязгадая. Накрая осъзнах той ня...