Злобни другарчета

3.6K 209 9
                                    

-Брее че си и много лакома! - рекох и започнах да се смея разбира се напук-Ето защо си напълняла толкова! - смеех се като луд.
-Ииидддииоотт! - изнерви се тя и ме перна.Аз все още се смеех а тя ме удряше по рамото.
-Ей нямаш право да ме биеш! - казах й сериозно а тя ме погледна страхливо. Беше като изплашено котенце а зениците й се рязшириха. След сериозното ми изражение аз й се усмихнах.
-Наистина ли.. Те е страх от мен? - рекох
-Много.
-Защо?
-Трябва да отида на работа. Чао Джимин. - каза тя. Защо смени темата?
-Чакай ще те закарам.
-Ехее от кога си станал такъв джентълмен!? Не искам да се качвам в колата ти!
-Ти защо си смени настроението така изведнъж? Какво ти става?
-Джимин ми става.
-Е искаш ли да те закарам?
-Не.
-Това значи да. - казах и я метнах на гърбът си. Тя започна да вика все едно я отвличат.
-Ахх колко си тежка! - издразних я допълнително пренебрегвайки я.
Сложих я на предната седалка. Тя въздъхна.
-Толкова ме мразиш... А сега искаш да ме закараш... - рече тя тихо докато запяше през прозореца.
-Еми сближихме се... И чесно казано има хора към които имам повече отрицателни емоции. - казах. Да това си беше вярно. С времето което прекарахме заедно вече... Не ми е толкова противна и се опознахме.
-Аа към кой имаш повече отрицателни емоции? - погледна ме тя.
-Като цяло аз имам отрицателни емоции към всички.Трудно се става приятел с мен, много съм недоверчив, но приятелите ми са истински.
-Е кажи ми определен човек който не харесваш особено - каза тя.
-Теб. - рекох
-Джимин караш ме да те наругая! Казах човек който мразиш повече от мен!
-Хъмм Леа.
-И аз много я мразя! - каза тя.
-Еми типичната проста кифла. Въпреки че съм известен и такива ми се лепят всеки ден точно кифлите като Леа ги мразя най много-споделих й. И така през целия път си говорехме колко мразим хората от нашето училище... не като нормалните хора....

Песента горе е уникална⬆️⬆️⬆️
От новия албум на bts FACE YOURSELF❤️❤️❤️

Влюбена в злодея Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin