Животът е битка. Битката да се докажеш. Да докажеш какъв човек си. Джимин стоеше отвън и чакаше да оперират Мария в болницата. От очите на Джимин сълзите не спираха. Той нямаме нищо. Беше едно от най известните момчета в училище момичетата го обичаха имаше си приятелка имаше си приятели и уважението на всички. Защо проваляше живота на това момиче? Той не я обичаше нямаше никакви симпатии към нея но я мразеше.От къде извира тази умраза? Докторът излезна. Джимин стана.
-Докторе как е тя? - гласът му не е бил по притеснен
-Оперирахме я в областта на корема пациентката ще се възстанови до няколко седмици. Вие какъв сте й?
-Ъъъ... - В мислите на Джимин се появи само една мисъл:Какво ще стане ако всички разберат че съм я блъснал аз? - А-аз съм й брат! - усмихна се фалшиво Джимин
-Може ли да я видя? - добави момчето
-Да не стойте повече от десет минути.
-Благодаря ви.
-За нищо.
Джимин влезна тихо и видя спящата Мария. Седна до нея и се загледа в лицето й. Толкова чисто и невинно. Джимин присви очи и сбръчка вежди.
-Е... поне си жива. Нищо ти няма. Обещавам че повече няма да бъда толкова безотговорен но..... Очаквай всичко от мен. - стана Джимин и си тръгна. Не остана и следа от него. Никой нямаше да разбере и той се погрижи за това.
Прибра се вкъщи. Гробна тишина. Той погледна из всички стаи на огромната си къща която той беше купил със свой собствени пари защото работи. Е със своите приятели сформираха група на име bts но още дори не са дебютирали. Не намери баба си из стаите.
-Хм сигурно е на рехабилитация.... - тогава Чим видя бележка от баба си в кухнята и се усмихна.
-Ох колко съм сляп! - удари се по главата ми Чим-Как не съм видял бележката... И още по важното палачинките! - светнаха очите на Джимин. Като малко дете се нахвърли отгоре им.
-Ще взема баба от рехабилитацията! - рече Чим и тръгна натам.Родителите на Мария притеснени отидоха при Мария а майка й(Юна) не спря да плаче като баща й(Джънг) я успокояваше.Мария отвори очи.
-Ъххх-мръдна леко устните си Мими
-Скъпа! - майка й я прегърна
-Как си? - рече притеснено баща й
-Нищо не си спомням-каза Мария
-Мария... Блъснаха те с кола-каза едвам майка й
-Кой? - попита Мария
-Не знаем. Но заклевам се открия ли кой е... Ще си плати! - рече Джънг. Докторът дойде и им обясни всичко.
-Къде е братът на Мария? - попита докторът оглеждайки се-Беше тук преди малко но изчезна.
-Но.. Аз нямам брат.. - рече объркано Мими
-Сигурно е станала някаква грешка докторе. - каза Юна
-Амм-докторът щеше да каже нещо но телефонът му извибрира. Съобщение.Непознат номер:Кажи им нещо и ще умреш!
Честита баба Марта! ❤️
ESTÁS LEYENDO
Влюбена в злодея
RomanceНикой не го разбираше.Никой не разбираше мъката му. А тя търпеше неговия тормоз. Защото тя е влюбена в злодея във тази история. Когато тя се появи промени изцяло животът му♥ Мария: Толкова дълго време се опитвах да го рязгадая. Накрая осъзнах той ня...