- Мммм вкусотия Джимими-Мария си облиза устните а аз я хранех.Толкова ми харесваше да наблюдавам всяко нейно малко движение. Меката й дълга коса, красивите й черни очи в който се изгубвам, червените й сочни устни тя е... Идеална.
-Днес няма ли да излезем? - казах
-Искам да си мързелуваме в леглото цял ден!
-Но аз ще трябва да ходя на работа... А ти при психоложката в училище.
-Ох вярно... Не искам да се разделяме!
-Това е само за един ден!
-Искаш ли вечерта да гледаме филм?
-О даа... Порно?
-Джимин какъв извратеняк си!Разбира се че не!
-Еми какво?
-Романтика...
-Не! Екшън!
-Не искам екшън.
-Ужаси?
-Неее!
-Много си претенциозна!
-Хайде де Джимини миличък, скъпи ще гледаме романтика - каза тя а ръката й бавно се плъзна по плочките ми и се намести на пениса ми.
-Добре става сега отивай в банята че ще ме предизвикаш. - усмихнах й се первезно.
С Мария си стиснахме ръцете а аз легнах на леглото. Тя стана и отиде в банята.
-Ти изобщо не закуси! - провика се тя от банята.
-Нищо скъпа ще спазвам форма.
-А и мен ще ме храниш като свиня да надебелея!?
-Охх Мария... Иде ми да те пречукам.
-Джимин ей ся ще дойда и ще те набия!
-Добре де.
Тя дойде полу гола по бельо аз лежах и я зяпах.
-Стига го кълчи тоя сочен гъз!
-Еми търся си потника!
-Като го пръсна тоя стегнат гъз...
-Джимин! - аз станах дръпнах я рязко отгоре ми а тя изписка.Аз лежах и ми беше достатъчно че е отгоре ми. Тя приближи лицето си до моето и ме целуна.
-Чимии... Бебе такова....хайде стига се лигави а ставай и отивай на работа.
-Пфф добрее. Харесва ми да ме наричаш Чим.
-Good baby boy.★★★★ГЛЕДНА ТОЧКА МАРИЯ★★★
Аз си избрах това:
След това избрах и дрехите на Джимин. Седнах на стола за да среша рошавата си коса. Тогава Джимин взе четката от ръката ми.
-Може ли... Да ти среша косата?-гледаше ме сладко а бузките му се зачервиха.
-Разбира се че да my baby boy!Утре качвам последната глава от книгата★
YOU ARE READING
Влюбена в злодея
RomanceНикой не го разбираше.Никой не разбираше мъката му. А тя търпеше неговия тормоз. Защото тя е влюбена в злодея във тази история. Когато тя се появи промени изцяло животът му♥ Мария: Толкова дълго време се опитвах да го рязгадая. Накрая осъзнах той ня...