Върнах се в класната си стая взех си нещата и си тръгнах от училище. Прибрах се вкъщи. Вече стоях 15 минути пред огледалото оглеждайки се. Изглеждах по зле и от пребита.Как щях да се появя на училище? Намазах раните си със крем превързах ги и хапнах. След много часове гледане на к драми който много обичах видях часът и разбрах че е късно. Вече втори ден не помагам на Джимин по математика. Това е лошо. Госпожата иска тоя идиот да стане отличник а вече сме края на годината... Ако той не си повиши успеха кой знае какво ще ми направи този звяр... Днес не бях на работа! Кой знае какво е казал Джимин на бабчето! Утре пак няма да ходя на училище но ще отида на работа и ще помогна на Джимин по математика защото не ми се мисли какво може да ми се случи. Легнах да спя.
На другия денСъбудих се и видях че е някъде 13:30 часът. Реших да се приготвя за работа и да отида по рано за да се извиня. Облякох това:
Но не беше достатъчно. Сложих си шалът и шапката защото раните по лицето ми бяха още повече отколкото по тялото.
||||ГЛЕДНА ТОЧКА ДЖИМИН |||
Училището мина много добре. Вече нямаше и следа от онази снимка а цялото училище тъне в страх и не смее да ми каже нищо камоли да ми се подиграват.Имам уважението на всички. Малката тъпанарка не беше на училище още по добре да не ми се мярка пред очите. След уморителна тренировка се запътих към работата си. Часът беше някъде 15:00 и затова побързах.
-Здрасти бабче! - викнах и влезнах при книгите. Бях в токова добро настроение защото натрих носа на оная идиотка. Бях мокър с пот бях като парцал. Свалих набързо тениската но чух изпускане на книга и се обърнах. Видях тъпото изражение на Мария.
-Махай се кучко иначе ще го лапнеш! - дяволска усмивка се появи на лицето ми и тръгнах към нея. Тя се засрами покри лицето си с книга и избяга. Аз се скъсах от смях. Толкова ми харесваше да первезнича особено когато тя е тук. Облякох се и продължих с работата си. Два часа по късно след като подредихме всичко и беше готово вече исках да си тръгвам защото с приятелите ми ще ходим в стриптийз клуб и точно днес ми е ден тоолкова ми се прави секс.Тъкмо щях да тръгвам и някой ме хвана за рамото.
-Трябва да учим по математика! Трябва да наваксаме два дена! - каза Мария а аз я бутнах за да стой далеч от мен.
-Абе я бягай! - рекох
-Но госпожата.. - каза тя но аз я прекъснах
-Млъкни иначе... - казах през зъби а ръцете ми се свиха в юмруци. Толкова... Толкова ме ядосваше. Тя ме погледна страхливо.Гледаше ме с очакване да приема.
-Оф... Добре.. - погледнах в земята. Тя не каза нищо.
-Но ще дойдеш у нас-рекох
-А не! - каза тя
-Еми тогава ще изкарвам двойки а ти ще си платиш! - казах и се обърнах. Тя ме хвана за ръката а аз се обърнах към нея.
-Добре добре. - рече тя
Вече бяхме у нас. Тя стоеше на дивана и беше свита в единия ъгъл не знаеше какво да прави. Аз отидох в кухнята уж да сипя сок но несъзнателно започнах да я наблюдавам от кухнята. Тя изкара учебниците си и тетрадките и започна да чете нещо. Тогава изкара ластик от раницата и и си върза косата на кок. Не знам защо но ми беше приятно да наблюдавам всяко нейно движение. Осъзнах че я зяпах и сипах сок. Седнах до нея.
-Да започваме! - каза тя
-Да знаеш че приятелите ми ще дойдат за малко... - казах аз и се усмихнах первезно.
-Моля?! - изпадна в паника тя
ESTÁS LEYENDO
Влюбена в злодея
RomanceНикой не го разбираше.Никой не разбираше мъката му. А тя търпеше неговия тормоз. Защото тя е влюбена в злодея във тази история. Когато тя се появи промени изцяло животът му♥ Мария: Толкова дълго време се опитвах да го рязгадая. Накрая осъзнах той ня...