Бях в училище. Приятелите ми бяха в класната стая. Вървях по коридорите на голямата сграда и чувах подигравателни викове и смехове.Да те бяха по мой адрес всички погледи бяха впити в мен и всички се смееха на онази снимка.
Ето я и Мария. Тя вървеше срещу мен в големия коридор събрал всички ученици. Очите й бяха забити в телефона и тя не знаеше накъде ходи. Каква патка...
\\\\\\\\\\\ГЛЕДНА ТОЧКА МАРИЯ \\\\\\\\\
Някой ме хвана за рамената и ме бутна а аз паднах с телефона си. Телефона падна по дисплей и се напука. НЕЕЕ. Погледнах нагоре и виновникът за това беше Джимин. Той ме гледаше нагло а усмивката на лицето му беше лукава. Всички в коридора се насъбраха в кръг, шушукаха си и стояха безмълвно. Безмълвно защото ги беше страх от Джимин. Всеки го беше страх от него. Той е най лошия човек който познавам. Джимин престъпи към мен и ме хвана грубо за косата а аз хванах ръцете му.
-П-пусни ме.
-Няма нещастнице. Сега нека всички видят какво ще стане с тях когато ми се подиграват. - рече Джимин. Аз настръхвах. Започнах да треперя. Бях в ръцете на дявола. Той ми удари шамар при което паднах и ми потекоха сълзи.
-Ставай още не съм започнал! - каза Джимин хвана ме за косата при което аз станах и ми удари още един шамар. След което още един и още един. Лицето ми се заби в земята при което той започна да ме рита по краката. Аз се свих на топка но болката по цялото ми тяло не спираше. Всички започнаха да се смеят шумно. Виждах размазано понеже очите ми бяха напоени със сълзи. Джимин също се смееше и ме гледаше как се мъча на пода. Никой дори не си помисляше да ми помогне. Не можех да стана всичко толкова много ме болеше. Със всички сили станах при което залитнах и пак паднах на студената земя.
-Стой си там ти е мястото! Какво си мислеше долна кучка такава че ще си отмъстиш?! - Джимин започна да се смее като психопат - На мен никой никога не може да си отмъсти. Аз причинявам злото. - рече самодоволно Джимин като ме подмина и остави половината училище да ми се смее в коридора. Тогава видях Изабел като лъч светлина. Тя сама не знаеше какво става дойде до мен и ми помогна да стана. След това аз я прегърнах. Тя беше единственият човек който беше до мен в този труден момент. Заведе ме до тоалетната. Когато се погледнах в огледалото видях на каква повърня е направил Джимин лицето ми. Течеше ми кръв от носа, имах няколко цицини и много червени петна по лицето си. Ръцете ми трепереха. Краката ме боляха ужасно много от ритането на Джимин всеки момент щях да падна пак на подът.
-Мария какво стана? - попита Изи
-Сама съм си виновна-рекох. Ако не бях качила тази снимка това чудовище нямаше да ми се качи на главата. Сълзите ми не спираха.Исках точно сега да се махна оттук...Песента горе на bts е много якааа🎶🎶🎧🎧🔝🔝🔊🔊
YOU ARE READING
Влюбена в злодея
RomanceНикой не го разбираше.Никой не разбираше мъката му. А тя търпеше неговия тормоз. Защото тя е влюбена в злодея във тази история. Когато тя се появи промени изцяло животът му♥ Мария: Толкова дълго време се опитвах да го рязгадая. Накрая осъзнах той ня...