След тези думи започнах да треперя.Защо точно на мен? С какво съм го заслужила? Изабел дойде и аз я прегърнах силно.
-Какво е станало? - попита ме тя. Аз се сдържах и се усмихнах фалшиво.
-Ъм нищо просто закъсня и...
-Мими много добре знам че ме лъжеш. Не може защото съм закъсняла и ти да си напът да се разревеш.
-Изи няма ми нищо сядай до мен.
Изабел ме погледна и притвори очи. Ахх този инат нямаше да спре докато не разбере какво е станало.
Теста мина и наистина се справих добре. Е аз съм отличничка и няма как да не се справя.
-Аз играх на тото! Все ми е тая! - чух как Джимин говори с останалите. Той пък е двойкаджия. В началото на втория срок сме след това свършване училище а той няма по висока оценка от двойка. Толкова го мразя. Изобщо няма да успее в живота с това държание и с тези оценки. Училището мина добре. С нежелание слезнах надолу по стълбите и отидох в мазето където беше вече Джимин. Хъм това ме изненада. Той държеше парцал в ръцете си потопи го в кофата с белина и изтиска парцала на главата ми. Течноста попадна в очите ми аз ги стиснах защото започна да щипе. Когато се осъзнах и ги отворих той пръсна от белината в очите ми аз пак ги затворих. Сълзи започнаха да текат по бузите ми.
-Знаеш ли че мога да ослепея?! - викнах а той запуши устата ми. Не виждах нищо бях като къртица.
-Кучко мазето да лъсне аз се махам от тук а ако продумаш нещо.... Ще те изнасиля! - усещах топлия му дъх на ухото си. Тогава той направи смучка на вратът ми и си тръгна. Аз бях сгушена в ъгъла на мазето и не можех да си отворя очите. Толкова много щипеше. Не успях дори да звънна за Изи. Някак си стигнах до тоалетната и изчистих лицето си. Започнах да чистя това старо мазе потънало в прах. Да бях бунтарка изобщо не слушам родителите си но имам чувството... Че не мога да се противопоставя само и единствено на Джимин. Позволявам му да прави каквото си иска с мен и това е много лошо. След като изчистих се прибрах вкъщи. Очите ме боляха много. Когато се погледнах в огледалото очите ми бяха много червени. Кой знае изглеждала съм като някакъв урод.Телефона ми извибрира. Изабел ми е звъняла и писала.В mesenger
Izito😍:Мими какво става? Сигурна съм че Джимин пак ти е направил нещо!
Izito😍:Мимииииии!
Izito😍:Мария притесняваш ме ще го набия този!
Mimi💚: Добре съм. Вкъщи съм сега..... мамо....
Izito😍:Това е добре но искам към 15:00 да се срещнем в близкия парк и да отидем в мола
Mimi💚: Страхотно. Искам и аз малко да пазарувам нуждая се от нови дрехи.След това забих глава в учебниците и си написах набързо.След това се изкъпах. Облякох това:
Бях вече в парка а Изи както винаги беше подбранила. Двете хапнахме след това се запътихме към мола.
1:00 часът в къщата на Изабел.
След като с Изи изгледахме страшния филм си казахме чао. Тя поиска да ме изпрати понеже е много късно а навън си е страшничко но аз й казах че мога сама да се прибера.~~ГЛЕДНА ТОЧКА НА ДЖИМИН ~~
Качих се в колата си. Потеглих.Въртеше ми се ужасно много свят защото се напих като за световно и изчуках две проститутки. Увеличих скоростта. Видях женска фигура в далечината опитах се да завия настрани но неуспешно. Слезнах от колата и видях тялото на момичето под колата. Извадих го.
-Мария?
YOU ARE READING
Влюбена в злодея
RomanceНикой не го разбираше.Никой не разбираше мъката му. А тя търпеше неговия тормоз. Защото тя е влюбена в злодея във тази история. Когато тя се появи промени изцяло животът му♥ Мария: Толкова дълго време се опитвах да го рязгадая. Накрая осъзнах той ня...