Урок по математика

4.1K 234 23
                                    

-Абе спокойно ти какво си помисли че 7 момчета ще те изнасилим?Хаха не... - казах аз но тя ме гледаше много стреснато-Те ще дойдат и ще се качат горе и ще ни оставят насаме а после ти си тръгваш и ние излизаме - усмихнах се леко а тя се успокой. Лееелее каква первезничка е. Момчетата скоро дойдоха поздравиха се със Мария и се качихме горе.
-Майко.... - каза Рапмон
-Не намесвай майка си! - рече Ви
-Майка ти не е виновна че Мария е толкова сееекси! - каза Шуга
-Искам да я изчукам здраво още сега-каза Джей Хоуп
-Ако искаш Джимин... Няма да ходим на стриптийз можем и тук с Мария... - рече Джънкук
-По тихо момчета може да ви чуе! Вие полудяхте ли?! В стриптийза са по добри! - изгаряше ме отвътре чувство за омраза към тях заради Мария. Е напоследък само омраза изпитвам....
-Човек ти си сляп... - извъртя очи Тае
-На твое място да я бях наебал....-каза Рапмон
-Но защо се държиш толкова грубо с нея? - погледна ме Джин
-Това е моя работа. Не я намирам за толкова секси както вие казвате но ме дразни изключително много. Вие само да сте посмели да я доближите... - рекох
-Ти да не ревнуваш? - усмихна се Шуга
-НЕ! - рекох и слезнах долу при Мария. Тия малумници ще ги набия после...

======ГЛЕДНА ТОЧКА МАРИЯ ====
Чувах как момчетата викат от горе но не обърнах особено внимание. След това Джимин слезна по стълбите а аз го гледах. Изглеждаше толкова елегантен и нежен какъвто не е.
-Какво ме зяпяш?! Айде преподавай си уроците и двамата не искаме да сме заедно. - седна до мен и ме погледна лошо. Аз извъртях глава и му дадох да реши няколко задачи за да видя какво знае. След като ги реши ми ги даде. Божичко нямаше и една вярна задача. Този човек не знае нищо по математика!
Два часа по късно
Обяснявах задачите на това момче но той нищо не разбираше. Толкова се старах да му ги обясня то той като че ли не ме слушаше.
-Джимине ние отиваме в клуба и ще те чакаме там че стана късно! - рече Джънкук на Джимин и ги, изпрати.
-Хайде по бързо забога те си тръгнаха! - рече Джимин
-И аз какво да направя че твоя мозък не попива нищо?! - казах
-Но госпожа... Моля Ви пуснете ме.. - започна да се моли нещо което не беше в негов стил.
-Джимин ще стойш тук докато не ги разбереш! - казах настоятелно.
-Ъхх добре-рече той и се доближи много близо до мен за да види задачите от учебника. Приближи се още по близо без да го осъзнава. Усетих хубавия му аромат и топлината му. Рамената ни се докоснаха още по силно. Тогава той бавно се обърна към мен. Беше много близо. Усещах дъхът му и неговия зачестен пулс. Когато погледнах черните му очи имах чувството че пропадам в дълбока бездна. Той прехапа устните си който изглеждаха толкова меки....

Влюбена в злодея Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin