נ.מ מכשף מקורי
"הכישוף הביא אותנו לפה תחפשו אותם, ותביאו אותם הגיע העת להרוג" אני אומר לשאר המכשפים...
נ.מ הופ
אני ונטליה מבחינות במכשפים מגיעים לכיוון המעגל המכושף שאמור לרוקן את כוחם, אני ונטליה אומרות את הלחש שאמור לסגור את המעגל עליהם.
"דס מאתוס לאוקריוס דקרדו חיילו סיילי פורטודוס" אני אומרת את הלחש שאמור לסגור את המעגל בעוד נטליה, דיווינה,פרייה, בוני ואסתר חוזרות אחר מילות הלחש מה שמגביר את כמות העוצמה שבכישוף, ומחליש את כוחם של המכשפים שבתוך המעגל...
נ.מ לידיה
"סקוט הציידים הם כאן!" אני צועקת לעבר סקוט ומתחילים להילחם בציידים שמגיעים לתקוף אותנו, "היילי תיזהרי" אני מזהירה את היילי היא מקדימה את תגובתה מול הצייד והורגת אותו...
נ.מ דיווינה
הלחש מתחיל לרוקן את כוחם של המכשפים ולהרוג אותם, "אמא אני חייבת לעזור לסקוט ולשאר" נטליה אומרת לי אני מנסה למנוע ממנה ללכת מקרבתי, "את נשארת לצידי בייחוד שהציידים כאן" אני מתעקשת איתה, "אבל הם יקרים לי!" היא צועקת לעברי ורצה ונלחמת בכדי להגן עליהם על אלה שיקרים לה ולי...
נ.מ קול
"נטליה תלכי עם אמא" אני צועק ומבחין בנטליה נלחמת לצד חבריה, "לא אני חייבת לשמור עליכם" היא מחזירה לי בנחישות, "דיווינה תיזהרי!" אני צועק לעבר דיווינה ממשיך ומבחין בשני ציידים שרוצים לירות לעברה חיצים, אני רץ במהירות לעברה וכורת את ליבם...
נ.מ אנה
"דס חיילו למחיקו מנרי לוס טודוס" אני אומרת את הלחש עומדת מול נטליה לבד וכך גם היא "איי אח!!" היא מתחילה להיאנק מכאבי הלחש מה שמחליש אותה...
נ.מ דיווינה
אני מבחינה שנטליה לא נמצאת כבר בקרבתנו ואני רצה לחפשה, אני מבחינה בעוד מכשפה מקורית אני מפעילה את שמיעתי ומבינה שהיא אומרת את לחש המערכות, לחש שמחליש את מערכות הגוף עד לידי מוות, "נטליה!" אני צועקת לעברה ומשתמשת בכוחות הכישוף שלי,
"אימא לכי זה החיזיון הוא מתחיל להתממש" היא אומרת לי ונאנקת,מנסה לקום על רגליה על מנת להחזיר ולהילחם, "אני לא יעזוב אותך" אני מחזירה בעקשנות,
"מצויין כי אחרי הניסיון הנחמד שלכם לנסות להפוך אותנו ליהיות הניצודים לא יזיק לי עוד מכשפות שיעשו בעבורי את העבודה" המכשפה צוחקת צחוק עמוק ומרושע (אנה), "מה את רוצה?" אני שואלת בעקשנות, "אני רוצה את יהלום ארבעת האלמנטים" היא אומרת בעוד אני ונטליה מתחילות להיחנק ולירוק דם...
נ.מ נטליה
"אני ייתן לך את היהלום רק תשחררי את אימי" אני זורקת לה בקול חנוק וחלוש, "נטליה!!" מאליה צועקת לעברי, "תב-ר-חו כו-לכ-ם" אני מתרה בקול חנוק שהופך ליהיות קטן יותר יותר,יורקת דם...
נ.מ אליסון
"מאליה מה קרה?" אני שואלת אותה ומבחינה במבטה הלחוץ והדואג שלה ובעוד שאר הציידים כבר מתו, "נטליה ודיווינה" מאליה ענתה מבולבלת, קול ואנחנו רצים לכיוון קרחת היער, "נטליה דיווינה!!!" קול צועק, "לכו מכאן זה מסוכן!" נטליה צועקת וקול תופס במהרה את דיווינה בעודה חלשה...
נ.מ אנה
"עכשיו,מיקלסון תתני לי את היהלום" אני לוחשת לה ומשחררת אותה מהלחש שלי ולוקחת אותה איתי...
נ.מ אסתר
אני נכנסת למחשבותיה של נטליה, "נטליה תלכדי את כוח של היהלום נגד הכוח של אנה וזה יביס אותה" אני לוחשת במחשבותיה בידיעה שנטליה מקשיבה,
בעוד אנה המכשפה שיצא לי לפגוש בה ולהכיר אותה בעבר ,לא יודעת על הכישוף הזה, למעשה אף אחד לא ידע על הלחש הזה, כי את הלחש הזה אני יצרתי ולא שום מכשפה אחרת...
נ.מ נטליה
אני שומעת את קולה של סבתי בראשי ובמחשבותיי, באותו הרגע שהיא אומרת לי ללכד את כוח היהלום כנגד כוחה, אני מבינה דבר אחד, עכשיו הכל תלוי בי, חיי חבריי,חיי משפחתי,חיי השאר תלויים בין ידיי, "את יכולה את המכשפה המיועדת" קולה של אסתר נשמע שוב במחשבותיי אני מחייכת חצי חיוך ואנה לא מבחינה.
-סוף פרק 10-
YOU ARE READING
התכלית שלי 2//המקוריים-האלמנט הסודי
Fanfictionמקום 1- #ערפדים 1.9.2019 מקום 2- #ערפדים 17.9.2018 #פעולה #עלטבעי 27.9.2018 מקום 3- #הרפתקאות 1.10.2018 בעקבות מספר מקרים, מגיעה נטליה מייקלסון להחלטה חשובה ואף אולי גם מכריעה, היא מחליטה בפעם הראשונה בכל האלף שנים שבהם המין הזאבי והמין הערפדי במל...