פרק 1- האיחוד חלק א'

425 12 13
                                    

נ.מ דיווינה

אחרי כל מה שידעתי וגיליתי, החלטתי לעזוב את ניו אורלינס, לקחתי מזוודה ארגנתי ולקחתי את הדברים החשובים שאני צריכה, החלטתי לנסוע למיסטיק פולס ועוד הלילה לאחד את כולם! ומשם התחנה הבאה שלי תיהיה בייקון הילס, "את לא לבד" אני שומעת את קולה של רבקה מאחורי גבי, אני מסתובבת ורואה את פרייה, הופ,מרסל,ואלייג'ה עם מזוודות ארוזות, "לאן נוסעים?" מרסל שאל,

"נוסעים לאסוף את הערפדים של מיסטיק פולס, המכשפים הרעים שהיו כאן הרגנו אותם, אבל בהתחשב בעובדה שמרסל סיפר לי הכל אנחנו נתאחד כולנו ונתאסף כאן בניו אורלינס ואז נחפש גם את המכשפים הטובים שעוד נותרו לצידנו ולטובת העל טבעי" אמרתי בהחלטיות...

נ.מ קול

"נטליה!" קראתי לה,מרגיש מעט המום וקורא את ההודעה שמרסל שלח לי, "מה קרה אבא?" היא שאלה מבולבלת, "זאת אמא היא יודעת הכל" אמרתי לנטליה מעט מודאג אך גם הקלה שהיא יודעת את הכל ושלא אצטרך עוד להסתיר ממנה דברים, "איך?" היא שאלה אותי מבולבלת יותר, "מרסל ורבקה סיפרו לה הכל, השאר בדרך למיסטיק פולס ואז הם יבואו כולם לכאן ביחד" השבתי לנטליה...

נ.מ נטליה

לא ידעתי מה לחשוב, הרגשתי שראשי כבר הלום ומתפוצץ עד שהוא מת לאט לאט הרגשתי את צווארי חנוק, מה עכשיו יהיה? אסור שאמא תגיע לבייקון הילס המכשפים עלולים להרוג אותה, זה אומר עכשיו רק דבר אחד, עכשיו התור שלי להילחם בכל כוחי...

נ.מ רבקה

לאחר שעה של נסיעה מעייפת, הגענו למיסטיק פולס, הגעתי לבית של האחים סלבדורה, דפקתי בדלת בעוד מרסל,דיווינה ,הופ ואלייג'ה לצידי, אלנה פתחה את הדלת, "רבקה?" היא שאלה או יותר נכון אמרה, "היי אלנה דיימון וסטפן כאן?" שאלתי בעודה מכניסה אותי את מרסל,דיווינה, הופ ואלייג'ה לביתם, "כן הם כאן שנייה אני יקרא להם" היא אומרת מבולבלת מהגעתנו, "שלום מיקלסון לא התגעגנו" דיימון אמר בציניות, "גם אנחנו לא תאמין לי" זרקתי לעברו בציניות....

נ.מ אלייג'ה

"מה אתם עושים כאן באמצע הלילה אלייג'ה. אם הגעתם תן לי לנחש שזה ממש חשוב" סטפן אמר לי "כן אבל לפני שאני יספר לכולכם את הכל אנחנו חייבים להביא לכאן את כולם תוך רבע שעה, תאמין לי זה חשוב אחרי שתשמעו הכל" השבתי בהחלטיות לסטפן,

"בסדר, דיימון ואלנה ילכו לקרוא לאלריק, ואני וקרוליין נלך לבוני בבקתה" סטפן אמר בחצי חיוך,

"מצויין,תוך רבע שעה כולם כאן" אמרתי בהחלטיות, בעוד דיימון, סטפן אלנה וקרוליין יוצאים לאסוף את כולם...

...

נ.מ נטליה

אני יוצאת בשקט מהבית אירוח, מבלי שאף אחד ישים לב, אני לוקחת את ספר הלחשים שלי ודברים שדרושים לכישוף תחייה, אין לי ברירה אחרת, אני נוסעת לכיוון בית הקברות של בייקון הילס, אני מחפשת את קברה, עד שאני מוצאת את קברה, אני פותחת את קברה, "דס מאטוס לאורה סיילו אנד פרסונמיה דה אמור מחיקו"(הערת הכותבת: סתם מילים שהמצאתי)

אני אומרת את הלחש חמש פעמים עד שאני רואה את גופתה חוזרת לחיים, "מי את?" היא שואלת אותי מבולבלת מעצם היותה בחיים, "שמעתי עלייך סיפורים רבים" אני אומרת ומחייכת אליה חצי חיוך.

-סוף פרק 1-

התכלית שלי 2//המקוריים-האלמנט הסודיWhere stories live. Discover now