11. Mamo

5.3K 171 1
                                    

12 lipca

Mamo.. Kończę dzisiaj 18 lat.. I najbardziej żałuję, że nie ma ciebie tutaj z nami.. Vivian od rana płaczę, nie chce spędzić tych urodzin bez ciebie. A ja? Ja mam coraz większy mętlik.. Ostatnio mam wrażenie, że Seth zachowuje się jakoś inaczej. Gada o czym z Masonem i resztą rodziny, gdy tylko wychodzę z pokoju. Nie wiem co o tym myśleć, coś kombinują? Tak bardzo boli mnie to, że nie jesteś przy mnie i nie pomożesz mi.. Minęły 3 lata od kąd nie ma cie z nami.. Jedyne co tatę trzymało do niedawna to firma. Teraz jednak mamy Rose, tata bardzo ją pokochał, traktuje ją jak własną córkę. Powiem Ci coś jeszcze! Tata poznał podobno nową dziewczynę, Miriam, pracuje u nas od jakiegoś roku. Z tego co wiem jest bardzo sympatyczna i na dzisiejszej imprezie ma ją przedstawić jako swoją partnerkę. Martwimy się o Vivcie, mam wrażenie, że nie spodoba jej się to. Narazie tylko ona nie wie, tata wolał uniknąć nieporozumień związanych z ewentualnym sprzeciwem mojej siostry. Wiesz.. Jest jeszcze jedna sprawa, Christian.. Chris usilnie stara się naprawić nasze relacje, tylko.. Da się? Nie potrafię zaufać mu jeszcze raz, nie potrafię z nim normalnie porozmawiać! Zoe i Karisma nie są zadowolone z jego postanowienia, twierdzą, że powinnam zająć się Sethem.. No tak, wyszły kolejne artykuły. Już prawie każdy wie o tym kim jest mój towarzysz i gadają tylko o tym, że "coś" nas łączy. Ale chyba się przyzwyczaiłam, byliśmy na to narażeni od początku,od małego uczyliście nas, że jesteśmy w centrum. Boli mnie to, że porównują Collinsa do Thomsona, to dwa różne światy..

Mamo

Kończę dzisiaj 18 lat..

Jestem niebezpieczny, małaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz