15. Czy to kolejna miłość Vanessy?

5K 154 0
                                    

14 lipca

" Wczoraj w galerii w Los Angeles była widziała córka Handersona, nie jaka Vanessa w towarzystwie już znanego nam szatyn. Już wszyscy wiem, iż jest to wspólnik jej ojca i rzekomo ochroniarz dziewczyny. Jednak tym razem nie widać było pomiędzy nimi relacji szef-pracownica, lecz raczej chłopak-dziewczyna! Co na to jej ojciec? On raczej nie jest za romansami w pracy. A rodzeństwo? Do tej pory mocno związane z Collinsami. Vivian, siostra bliźniaczka Vanessy już od długiego czasu jest z Crawfordem, Mason od niedawna spotyka się z Karismą. Mimo, że Vanesse i Chrisa nie łączyły deklaracje, to wiadome jest nam że chłopak wrócić mając nadzieję naprawić więzi z dziewczyną. Jednak jego ukochana widywana jest w towarzystwie innego. Dużo osób twierdzi że młodzi pasują do siebie. Poza tym niejaki Seth Thomson jest dobrą partią, ustatkowany, dojrzały i przyciąga do siebie ludzi. W końcu dziewczyna nie umawia się ze zwykłymi chłopakami, każdy ma wspaniały uśmiech, a twarze i sylwetki niczym z wybiegów. Czy ich relacja jest specjalnym zabiegiem w celu rozpowszechniania ich firmy? A może Vanessa po prostu lubi przystojnych chłopaków? Czy to kolejna miłość Vanessy? Narazie te pytania musimy zostawić bez odpowiedzi. Wiemy jedno, para nie ukrywa się szczególnie z czułościami."

- Do mojego gabinetu - oznajmił szorstko ojciec a ja spojrzałam przerażona na szefa

- Będzie dobrze - wyszeptał mi do ucha i poszedł za ojcem, wychodząc z naszego gabinetu

O cholera..

Mamy przesrane..

Jestem niebezpieczny, małaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz