Chapter song: People help the people -Birty
Η ώρα είναι 16:15 οταν μπαίνω στο "καινούργιο" μου αυτοκίνητο. Ο άντρας στην μάντρα μου το έδωσε σε αρκετά καλή τιμή. Είναι σε αρκετά καλή κατάσταση για τα λίγα χρήματα που έδωσα.
Σε 15 λεπτά πρέπει να είμαι στην πολυκατοικία για να δω το διαμέρισμα που θέλω να νοικιάσω. Στις φωτογραφίες έμοιαζε καλό. Μικρό αλλά καλό. Και όσα για τα λεφτά θα μπορούσα να τα βγάλω πέρα.
Φτάνω στην διεύθυνση που μου έδωσαν και βλέπω μια 7 όροφη πολυκατοικία. Είναι πανέμορφη και ολοκαίνουργια. Δεν μπορεί να θέλουν μόνο τόσα λεφτά για αυτό. Φτάνω στην είσοδο και η ώρα είναι 16:31. Σπρώχνω την μεγάλη πόρτα της εισόδου και μπαίνω μέσα. Όλα είναι τόσο όμορφα και καθαρά. Υπάρχει ένας μεγάλος πολυέλαιος και το πάτωμα είναι στρωμένο με μάρμαρο. Αν είναι έτσι η είσοδος της ποκυκατοικίας πως θα είναι τα διαμέρισματα.
"Hmm...είσαι η Alessia Young;"
Ακούω μια φωνή να μου λεει και γυρνάω τρομαγμένα και βλέπω μια κυρία με μαύρο κοστούμι και κοντά μαύρα τακούνια.
"Ναι. Γεια σας. Ψαχνω για τον κύριο Peter Styles. Ή μάλλον κάποιον που να έστειλε ο κύριος Styles."είπα απλά.
"Είμαι η Rose και δουλεύω για τον κύριο Styles. Πάμε πάνω να σου δείξω το διαμέρισμα;"με ρώτησε και μου χαμογέλασε σαν να νοσταλγεί μια παλιά ανάμνηση.
Την ακολουθω σιωπηλά. Μόλις σταματάει μπροστά απο μια μεγάλη μαύρη πόρτα της λεω
"Τα χρήματα είναι αυτά που έλεγε στην αγγελία;"
"Θα είναι λιγότερα γλυκιά μου. Ο κ.Peter εντυπωσιάστηκε με τους βαθμούς σου και ήθελε να κάνει μια καλύτερη τιμή."
"Απο που με ξέρει ο κ.Peter;"
"Πριν δώσει ένα απο τα πολλά διαμερίσματα του κάνει κάποιες έρευνες." Είπε απλά και αυστηρά σαν να θυμήθηκε κατι.
"Το καλό που σου θέλω είναι να είσαι ήσυχη. Αν ενοχλήσεις κάποιον γείτονα θα βρεθείς στον δρόμο."είπε και την κοίταξα γεμάτη περιέργια για την τόσο γρήγορη αλλαγή στην συμπεριφορά της.
Μετά απο αυτά βάζει το κλειδί στην πόρτα και την ανοίγει.
Ειναι μικρό αλλα όμορφο.
Έχει ενα διπλό σιδερένιο κρεβάτι σε μια άκρη και ενα καναπέ λίγο πιο δίπλα.
Περπάτησα πιο μέσα και είδα μια μικρή κουζίνα. Θεέ μου είναι πολύ μικρή η κουζίνα. Όσο για το μπάνιο...δεν ξέρω καν αν χωράω εκεί μέσα.
YOU ARE READING
Try My Best
Fanfiction"Μην με ερωτευτείς ποτέ. Σε παρακαλώ. Δεν θα ήθελα να σε πληγωσω. Είσαι από μόνη σου πολύ εύθραυστη." λέει ενώ χαϊδεύει τα χέρια μου, φιλάει τον λαιμό και πάει προς την κλείδα μου. Μια ιστορία για ένα εύθραυστο κορίτσι και ένα σκληρό αγόρι. TRY MY B...