“The hardest part of all is the simple fact that I was not good enough. And I cannot tell you how many nights I’ve laid awake wondering why.”
Harry's POV
Μια μέρα μετά όταν έμαθα πως έφυγε ήθελα να τα διαλύσω όλα. Άρχισα να φωνάζω και να σπάω πράγματα στο σπίτι. Ήμουν όπως παλιά.
Όταν ο Niall ήρθε να με βρει τρόμαξε με αυτό που είδε. Προσπαθούσε να με κάνει να σταματήσω αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να τον χτυπήσω.
Φυσικά και δεν ήθελα να τον χτυπήσω. Ο Niall είναι σαν ο αδερφός που δεν είχα ποτέ. Του ζήτησα αμέσως συγνώμη αλλα αντί να μου πει δεν πειράζει με χτύπησε και αυτός και μου φώναξε δυνατά
"Εσύ την εδιωξες. Εσύ. Μην κάνεις σαν μαλακας τώρα. Κάτσε και δέξου όλα όσα έκανες και είπες. Πρέπει να μάθεις πως οι άνθρωποι έχουν αισθήματα. Σταμάτα να την πληγώνεις. Άφησε την."
Και αυτό έκανα. Δεν την έψαξα. Ήμουν θυμωμένος μαζί της που έκανε ότι στο διαολο έκανε με τον Zayn αλλά ήμουν έτοιμος να της δώσω μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά έφυγε. Της μίλησα απαίσια. Της είπα τόσο άσχημα πράγματα. Της είπα για την Rose. Τα έκανα όλα χάλια. Δεν έπρεπε να της πω ότι είπα.
Κάθε βράδυ καθόμουν μεχρι αργά ξύπνιος ενώ σκεφτόμουν πόσο πολύ την πληγωσα όλο αυτό το καιρό που την γνώριζα.
Της ράγισα την καρδιά τόσες πολλές φορές.
Δεν της άξιζε. Εγώ δεν της αξιζα. Και τώρα καταλαβαίνω πόσο πολύ την αγαπάω. Και ένας θεός ξέρει πόσο πολύ μου λείπει. Μου λείπει να ξυπνάω δίπλα της, να πίνουμε μαζί καφέ, να την πηγαίνω στην δουλειά το πρωί και να την παίρνω το βράδυ.Μου λείπει τόσο πολύ που θα έκανα τα πάντα για να πάω τον χρόνο πίσω και να αλλάξω όλα όσα της έκανα.
Μια φορά μπήκα στον πειρασμό και πήγα να την δω στην βιβλιοθήκη.Ήταν 2 μήνες από την τελευταία φορά που την είχα δει.
Όταν την είδα να βγαίνει η καρδιά μου έχασε ένα χτυπώ. Ήθελα να πάω να πω συγνώμη και να την φιλήσω. Αλλά όταν είδα πόσο στεναχωρημένη ήταν απλά έφυγα. Εγώ της το είχα κάνει αυτό. Εγώ την είχα κάνει ακόμα πιο στεναχωρημένη. Έπρεπε να την κάνω χαρούμενη. Την είχα κάνει χαρούμενη για 2 μήνες. Και μιυ άρεσε τόσο πολύ αυτή η Less. Γεμάτη ζωή και πάντα χαμογελαστή.
Και τώρα μετά από 6 μήνες είναι εδώ μπροστά μου. Και είναι έγκυος;
Δεν ξέρω αν είναι έγκυος αλλά μόλις μπήκε στο γραφείο μιας γυναικολόγου στο παιδιατρικό τμήμα.
ESTÁS LEYENDO
Try My Best
Fanfic"Μην με ερωτευτείς ποτέ. Σε παρακαλώ. Δεν θα ήθελα να σε πληγωσω. Είσαι από μόνη σου πολύ εύθραυστη." λέει ενώ χαϊδεύει τα χέρια μου, φιλάει τον λαιμό και πάει προς την κλείδα μου. Μια ιστορία για ένα εύθραυστο κορίτσι και ένα σκληρό αγόρι. TRY MY B...