07.Ανήκεις εδω

2.2K 200 20
                                    

Chapter song: Lost boy - Ruth B.

Δεν ξέρω πόσες ώρες κοιμάμαι αλλα όταν ξυπνάω ειμαι μόνη μου μέσα σε ένα δωμάτιο νοσοκομείου.

Κρυώνω. Έχει κρύο εδώ μέσα. Σηκώνομαι και πάω στην τουαλέτα του δωματίου. Γυρνάω στο κρεβάτι και ξανά ξαπλώνω μετά από λίγο θέλω να ξανά σηκωθώ σηκώνομαι λίγο και βάζω καλύτερα το μαξιλάρι μου και αυτό πέφτει κάτω.
Τότε η πόρτα ανοίγει και Harry μπαίνει μέσα με ένα καφέ στο χέρι.

Με κοιτάζει και μου χαμογελάει

"Ξύπνησες επιτέλους" λέει ενώ σηκώνει το μαξιλάρι μου απο κάτω και μου το βάζει στην πλάτη.

"Πόσες ώρες κοιμάμαι;"ρωτάω ενώ αυτός κάθετε στα πόδια μου στο κρεβάτι.

"16 ώρες δεν έλεγες να ξυπνήσεις" λέει χαλαρός με ένα χαμόγελο στα χείλια του.
"Λοιπόν πως νοιώθεις''συνεχίζει.

"Νοιώθω καλά νομίζω, αν και θέλω να σηκωθώ. Νοιώθω πως έχω μουδιάσει."

"Λογικό. Λοιπόν αύριο θα βγείς. Ο γιατρός είπε πως μάλλον έχεις αλλεργία σε κάποιο φάρμακο. Lessie μπορεί να πέθενες το ξέρεις αυτό; Γιατί δεν μου το σήκωνες; Γιατί δεν μου άνοιγες;"λέει με λίγο θυμό στην φωνή του αλλά ακόμα χαλαρός.

"Για ποιό λόγο να σε πάρω. Μέχρι πρίν 4 μέρες λέγαμε μόνο μια καλημέρα και αυτό τις πιο πολλές φορές θα είναι μια θυμωμένη 'καλημέρα'. Κάθε φορά που με κοιτάς είναι λες και με μισείς. Γιατί με μισείς αλήθεια; τι έχω κάνει; Ξέρω πως με βοήθησες και ευχαριστώ πολύ"

"Δεν σε μισώ Alessia" λέει ενώ σηκώνετε "μισώ αρκετό κόσμο και πίστεψε δεν πλησιάζεις καν το μίσως που νοιώθω για αυτούς. Δεν θα μπορούσα ποτέ να σε μισήσω."λέει και πάει με μεγάλα βήματα. Φτάνει στην πόρτα

"Γύρνα στην δουλειά μόνο όταν νοιώσεις εντελώς καλά. Μην μας κολλήσεις όλους" ειπε με σκληρό τόνο και έφυγε.

Νευρίασε. Εγώ τον νευρίασα. Γιατί έπρεπε να το κάνω αυτό; ήταν τόσο καλός μαζί μου και εγώ του την είπα.

1 λεπτό μετά στο δωμάτιο μπαίνει μια νοσοκόμα.

"Γειά σου καλή μου. Πως είσαι;"

"Είμαι εντάξει" της λέω απλά.

"Το αγόρι σου γιατί έφυγε; ήταν όλη την ώρα μαζί σου. Δεν έφυγε ούτε ένα λεπτό. Για την ακρίβεια πήγε να πάρει ένα καφέ"

"Ο Harry ήταν εδώ όλη την ώρα;" ρωτάω χωρίς να την πιστεύω

"Harry τον λένε; Ναι εδώ ήταν όλη την ώρα. Ήρθα να σε δω 3 φορές και τις 3 φορές καθόταν και σε κοιτούσε. Έμοιαζε τόσο ερωτευμένος μαζί σου. Και..."

Try My Best Where stories live. Discover now