04.Harry Styles

2.1K 158 21
                                    

Chapter song: Bad bitch - Bebe Rexha

Έχω παγώσει και απλά τον κοιτάζω.

Το ίδιο και αυτός.

"Ποιά είσαι και τι θες εδώ;" μου είπε μετά απο 1 λεπτό άβολης σιωπής.

Αφού πέρνω μια ανάσα και ένα αδιάφορο βλέμμα στο πρόσωπο κάνω δύο βήματα και στέκομαι μπροστά απο το γραφείο του.

"Γειά σας κ.Styles. Μάλλον δεν σας ενημέρωσαν αλλά είμαι η καινούργια σας γραμματέας-βοηθός." Είπα ενώ τον κοιτούσα στα μάτια. Θα μπορούσα να κοιτάω τα μάτια του συνέχεια. Αυτό το πράσινο. Το πανέμορφο πράσινο των ματιών του που έχω ξεχωρίσει απο την πρώτη φορά που τα είδα.

Πέρνει μια ανάσα και ενώ με κοιτάει μια φορά απο πάνω μέχρι κάτω σηκώνει το τηλέφωνο του και περιμένει.

"Τι στο διάλο Peter; Πότε ζήτησα εγώ γραμματέα; δεν βαρέθηκες να τις διώχνω;..." λέει μάλλον στόν πατέρα του που ξέρω οτι τον λένε Peter.

"Όχι δεν την κρατάω αφού θα την έχω διώξει σε 10 μέρες. Πραγματικά δεν βαριέσαι να δίνεις αποζημιώσεις;" απαντάει σε μάλλον κάποια ερώτηση του.

"τι πάει να πει πως είναι ασκούμενη.;" φωνάζει τώρα ακόμα πιο πολύ.

"Γαμιέσαι" του πετάει "ξέρεις πως εγώ έχω ακόμα μόνο ένα χρόνο. Και ξέρεις πώς είμαι καλύτερος και απο εσένα."φωνάζει και αμέσως το κλείνει.

Κοιτάει κάποια χαρτιά και μετά μου λέει

"Είσαι ασκούμενη στο πρώτο σου χρόνο οπότε δεν θα τα βγάλεις πέρα για πάνω απο μήνα...Young... Alessia Young." Λέει το όνομα μου ενω κοιτάει ενα χαρτί.

"Αφήστε εμένα να μιλάω για τις ικανότητες μου κ.Styles." του πετάω με απότομη φωνή.

Σηκώνει το κεφάλι του και με κοιτάζει με ένα ανέκφραστο βλέμμα.

......

Μια ώρα μετα είμαι στο γραφείο μου και ελέγχω μια συμφωνία πριν περάσει στον Harry.

Δεν μου μίλησε άλλο με αγενές τρόπο μόνο που η φωνή του πρόδιδε την αντιπάθεια του προς το πρόσωπο μου. Μου έδωσε να ελένξω 12 συμφωνίες μόνο για σήμερα και έχω δει μόνο 2 απο αυτες.

Δεν είναι κατι δύσκολο. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να δω αν θα έχουμε κέρδοι απο την συμφωνία ή αν χάνουμε απο το να συνεργαστούμε. Με κάποιους υπολογισμούς όλα είναι απλά.

Κατά της 2 χτυπάει το τηλέφωνο του γραφείου.

"Γραφείο του Harry Styles παρακαλώ;"

Try My Best Where stories live. Discover now