05. Γύρνα σε παρακαλώ

2.1K 176 6
                                    

Chapter song: Dua Lipa - IDGAF


Το επόμενο πρωί φτανει πολυ γρήγορα.

Το βράδυ σκέφτομουν πως μένει ακριβώς απο δίπλα μου και πως θα μπορούσα να του το παω. Αρχικά είπα πως όχι δεν μπορώ να παω στο σπίτι του αφεντικού μου αλλά 10 λεπτά ήμουν απο έξω. Χτύπησα 2 φορές αλλά δεν άνοιξε κανείς και έτσι απλα περίμενα μέχρι το πρωί.

Η ώρα είναι 9 και ο Harry δεν έχει έρθει ακόμα. Κάθομαι και ετοιμάζω το πρόγραμμα του και ετοιμάζω οτι χρειάζετε για ενα δείπνο με κάποιους ιάπωνες.

Ενώ μιλάω στο τηλέφωνο με ένα εστιατόριο ο Harry περνάει έξω απο το γραφείο μου και φωνάζει

"Μην αφήσεις κανένα να με ενοχλήσει. Μην αφήσεις κανένα να μπει στο γραφείο μου. Ακύρωσε ολα τα ραντεβού μου."και μπένει στο γραφείο του χωρίς να με κοιτάξει καν.

Θέλω να του δώσω το κινητό του αλλά δεν ξέρω τι να κάνω μόλις πέρασε και φώναζε σαν τρελός.

Το κινητό του χτυπούσε ολο το απόγευμα και το βράδυ. Monica, Helen, Katy, Taylor, Jenny, Tessa και πολλά άλλα γυναικεία ονόματα που δεν θυμάμαι δεν με άφησαν να κοιμηθώ. Ήθελα κάποιες φορές να το σηκώσω αλλα δεν υπήρχε περίπτωσει να ανοίξω το κινητό του Harry. Δεν το άνοιξα καν για να το κάνω αθόρυβο.

Μετά απο 5 λεπτά αποφασίζω πως πρέπει να του πάω το κινητό του. Μπορεί να το χρειάζεται , μπορεί να πρεπει να κάνει κάποιο σημαντικό τηλεφώνημα.

Πέρνω το κινητό μου στο χέρι και φτάνω έξω απο την πόρτα του. Την χτυπάω απαλα.

"Ποιος είναι;" φωνάζει.

Ανοίγω σιγά σιγά την πόρτα μπένω μέσα. Σηκώνει το κεφάλι που απο κάποια χαρτιά και με κοιτάει γεμάτος νεύρα.

"Γαμώτο σου. Είσαι καθηστερημένη! Τι απο το 'ΜΗΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ' δεν κατάλαβες. Πραγματικά εξαφανήσου. Φύγε."

"Μα εγβ..."πξγα να πω αλλά τότε σηκώθηκε απο την καρέκλα του ήρθε ,στάθηκε ακριβώς μπροστά μου, εγώ κάνω ένα βήμα πίσω ενώ τώρα πια ακουμπάω στην πόρτα και αυτός είναι ένα 1 μέτρο μακριά μου.

"Είσαι τόσο εκνευριστική. Απολίεσαι. Εξαφανήσου. Μην σε ξανα δω εδώ. Έχω μια δύσκολη μέρα και εσύ δεν μπόρεσες να το σεβαστείς."

Όχι μου κάνει πλάκα. Δεν μπορεί. Χρειάζομουν τα χρήματα. Και το να με απολήσουν την δεύτερη κιόλας μέρα πο την δουλειά δεν ειναι οτι καλύτερο.

Try My Best Where stories live. Discover now