Chapter song :Lights Down low
Μπαίνω στο αυτοκίνητο του Harry. Δεν ξέρω αν θέλω να γνωρίσω την μητέρα μου.
Μετά από κάποια λεπτά ο Harry σταματάει το αυτοκίνητο. Κρατιέμαι με δυσκολία από τα να μην κλάψω. Είμαι σοκαρισμένη. Γιατί μου έλεγε ψέματα; Γιατί η γυναίκα που με γέννησε δεν με θέλει στην ζωή της;
Ανακατεύομαι. Θέλω να κάνω εμετό και ζαλίζομαι. Η πίεση μου πέφτει ξανά. Έχω πρόβλημα με την πίεση μου. Κλείνω τα μάτια μου και προσπαθώ να αναπνεύσω σωστά.
"Less, με ακούς;" λεει ο Harry και ανοίγω τα μάτια μου. Μου μιλούσε αλλά δεν τον άκουγα.
"Λέω ότι η μητέρα σου μένει εδώ. Σε αυτή την γειτονιά." λεει ενώ με κοιτάει αλλά εγώ κοιτάω τα πόδια μου.
"Δεν είναι μητέρα μου." λέω νευριασμενη και ανοίγω απότομα την πόρτα του αυτοκινήτου. Δεν θέλω να την γνωρίσω. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Πραγματικά δεν θέλω να την γνωρίσω.
Δεν με νοιάζει αν είναι φτωχή ή πλούσια ή αν έχει παιδιά. Δεν θέλω να μπει στην ζωή μου. Αρχίζω να περπατάω γρήγορα και απομακρυνομαι από την γειτονιά που μεταξύ μας μοιάζει πλούσια γειτονιά. Όλα τα σπίτι είναι τέλεια όπως αυτά που βλέπουμε στις ταινίες.
Ακούω τα βήματα του Harry πίσω μου και μου πιάνει τον καρπό και με σταματάει.
"Που πας;" λεει ενώ με κοιτάει στα μάτια.
"Δεν θέλω να την γνωρίσω. Την μισώ. Την μισώ οσο μισώ και εσένα Harry. Σου είπα πως σε αγαπώ. Δεν σου έκρυψα τίποτα σημαντικό για την ζωή σου. Με έβλεπες να υποφέρω. Μόνη μου χωρίς κανένα και δεν μου το είπες. Γιατί με μισείς; Τι σου έχω κάνει; Δεν μου άξιζε τίποτα από όσα έχω περάσει. Τίποτα." λέω με την φωνή μου να προδίδει πόσο σπασμένη νοιώθω μέσα μου. Αλλά δεν κλαίω. Δεν θα κλάψω. Όχι τώρα.
Ο Harry μοιάζει χαμένος. Δεν ξέρει τι να απαντήσει. Περνάει το χέρι του από τα μαλλιά του και λέει.
"Γαμωτο, δεν μπορούσα να στο πω η... γυναίκα που σε έφερε στον κόσμο είναι σημαντική για εμένα. Και γαμωτο εσυ εισαι πιο σημαντική αλλά δεν μπορούσα να στο πω..." δεν ακούω τι άλλο θέλει να πει. Λέει τα ίδια ξανά και ξανά. Έτσι γυρνάω και απομακρυνομαι από κοντά του. Ακούω τα βήματα του πίσω μου
"Είχα μια κόρη." λεει και σταματάω απότομα. Γυρνάω και τον κοιτάω. Είναι ένα μέτρο μακριά μου.
" Ήμουν μπλεγμένος με ναρκωτικά. Και γνώρισα μια κοπέλα που έπαιρνε και αυτή από το ίδιο άτομο. Τον έλεγαν Leo. Ήταν κάτι σαν φίλος μου και μου έδινε ναρκωτικά. Αυτή την έλεγαν Lydia. Ήταν όμορφη. Αλλά το μόνο που ήθελα και είχα με αυτή ήταν το σεξ. Και αυτή το ίδιο.
Μετά από ένα χρόνο από όταν γνωριστήκαμε έμεινε έγκυος. Δεν το ήξερα. Έτσι ένα απόγευμα όπως έπαιρνε την δόση της άρχισε να πονάει και να φωνάζει. Έπεσε απλά κάτω και άρχισε να αιμορραγει ανάμεσα από τα πόδια της
Την πήρα αγκαλιά και αφού την έβαλα στο αυτοκίνητο μου την πήγα στο νοσοκομείο. Λίγο πριν μπει στα επείγοντα να τη δει αμέσως ο γιατρός μου είπε με δυσκολία πως ήταν 5 μηνών έγκυος. Ήταν κορίτσι. Αλλά πέθανε. Μαζί και η Lydia από υπερβολική αιμορραγία.
Τώρα θα είχα ίσως μια κόρη. Μετά από αυτό δεν ακούμπησα αλκοόλ ούτε ναρκωτικά. Ξεκοψα από όλες τις μαλακιες.
Δεν ξέρω πως δεν κατάλαβα πως η Lydia ήταν έγκυος. Ίσως φταίει το ότι ήταν πολύ αδύνατη και δεν της φαινόταν καθόλου. Αν το είχα καταλάβει πιο πριν...ισως να είχα το κοριτσάκι μου. Θα την ονόμαζαν Isabella. Και θα ήταν όμορφη." τελειώνει ο Harry και σκουπιζει ένα δάκρυ που του ξέφυγε.
" Harry. Δεν φταίς εσύ. Αυτή δεν μπόρεσε να είναι αρκετά εξυπνη ώστε να διαλέξει το παιδί της από τις ουσίες. Μην κατηγορείς τον εαυτό σου." λέω ενώ η καρδιά μου ματώνει που τον βλέπω έτσι.
Αυτή την στιγμή ζαλίζομαι αλλά δεν μιλάω.
"Η μαμά σου Less, δεν ήξερε πως ζεις. Ήξερε πως είσαι νεκρή... "
" Δεν θέλω να μάθω..."λεω απότομα.
'' Απλά άκου με λιγο σε παρακαλώ. Η μητέρα σου έμαθε μετά από κάποιο καιρό πως είσαι ζωντανή αλλά ήταν επικίνδυνο να σε πάρει πίσω. Ο πατέρας σου είναι αρχηγός μαφίας. Αυτός δεν σε ήθελε από την αρχή. Σε κατηγορούμε πως καταστρεψες την σχέση του με την μητέρα σου, και έτσι έστειλε κάποιον να σε απαγάγει με το που γεννήθηκες. Όταν σε είδε όμως σε λυπηθηκε. Και όσο και να τον μισώ, ακόμα και αν δεν ξέρω, σε πρόσεχε κατά κάποιο τρόπο. Έστελνε χρήματα για εσένα και δεν άφηνε κανένα να σε ακουμπήσει. Η μητέρα σου θεωρούσε επικίνδυνο να σε πάρει πίσω. Έστω και να προσπαθήσει. Αλλά με το που ήρθες εδώ στο Λονδίνο χωρίς καν να ξέρει πια είσαι το ένοιωσε. Και σε βοήθησε πολύ."
"Harry. Φτάνει. Αρκετά." είναι αυτό που λέω ενώ ζαλίζομαι και θέλω να βγάλω ότι έχω φάει από μέσα.
Με μεγάλα βήματα πια περπατάω προορισμό το μικρό διαμέρισμα μου.
Για σας. Αρχικά η ιστορία δεν τελειώνει απλά αυτός είναι ένας τίτλος έχει πολλά κεφάλαια ακόμα. +Είναι τόσο μικρό αλλά σημαντικό. Πιστεύω το επόμενο θα είναι το πιο δραματικό-υπεροχο κεφάλαιο. Ανυπομονώ να το διαβάσετε πραγματικά. Για οτιδήποτε και να θέλετε. Ακόμα και να πείτε κάτι δύσκολο που συμβαίνει στην ζωή σας στείλτε μήνυμα ή εδώ η στο instagram (@mendesstarboy) και θα είναι χαρά μου να σας βοηθήσω. Σας αγαπώ πολύ, ευχαριστώ πολύ για ότι κάνετε για εμένα. Να χαμογελατε. All the love, A. Xx
YOU ARE READING
Try My Best
Fanfiction"Μην με ερωτευτείς ποτέ. Σε παρακαλώ. Δεν θα ήθελα να σε πληγωσω. Είσαι από μόνη σου πολύ εύθραυστη." λέει ενώ χαϊδεύει τα χέρια μου, φιλάει τον λαιμό και πάει προς την κλείδα μου. Μια ιστορία για ένα εύθραυστο κορίτσι και ένα σκληρό αγόρι. TRY MY B...