Chapter song : Leave a light on - Tom Walker
Τα χείλη του ακουμπάνε απαλά τα δικά μου. Μου έχουν λείψει πολύ αλλά δεν μπορώ να ανταποκριθώ. Είμαι σοκαρισμένη. Δεν το περίμενα για κανένα λόγο αυτό.
Απομακρύνετε 2 δευτερόλεπτα μετά. Ήταν σύντομο αλλά θεέ μου οι πεταλούδες στο στομάχι μου είναι κάτι που δεν μου μένει απαρατηρητο.
Δεν σηκώνεται από πάνω μου αντίθετα μένει στην ίδια στάση και με κοιτάει με τα μαγικά του μάτια, μέχρι που η Kendall φωναζει
"Τι στο διαολο ήταν αυτό;" και ο Harry σηκώνεται όρθιος. Εγώ "ξυπνάω" από την ύπνωση που με έριξε το φιλι του.
Απλώνει το χέρι του για να με βοηθήσει να σηκωθώ αλλά δεν το πιάνω.
Σηκώνομαι μόνη μου από κάτω και η Kendall ξανά λέει
"Τι ήταν αυτό Harry; "
" Ότι θέλει ήταν τι σε νοιάζει;" της λέει επιθετικά.
"Μην τον ξανά ακουμπήσεις. Με άκουσες;" φωνάζει η τρελή ψωναρα ενώ έρχεται επιθετικά μπροστά μου. Ο Harry την τραβάει μακριά μου και τις λέει κάτι στο αυτί θυμωμένος.
"Είσαι μαλακας"λεει αυτή και φεύγει από το εστιατόριο νευριασμενη. Ο Harry πάει να μου πει κάτι αλλά τότε έρχεται ο προϊστάμενος μου.
"Τι συμβαίνει εδώ; Τι έκανες Young" λεει νευριασμενος.
"Είχαμε ένα ατύχημα με τον κύριο." λέω άνετα. Αν θέλει να με απολύσει θα βρω καλύτερο εστιατόριο από αυτό εδώ.
"Πραγματικά λυπάμαι κύριε. Θα απολυθεί αμέσως." λεει ενώ κοιτάζει το λίγο λερωμενο πουκάμισο του Harry.
Το δικό μου είναι λερωμενο παντού μέχρι και το μαύρο μου παντελόνι έχει λερωσει από την σάλτσα θέλω να πω αλλά δεν μιλάω.
"Δεν υπάρχει λόγος απωλησεις. Ήταν δικό μου λάθος" λέει ο Harry ενώ περνάει το βλέμμα του από πάνω μου.
"Δεν το συζητώ. Απολύεσαι εξαφανισου."λεει ο προϊστάμενος μου.
Γνεφω καταφατικά και πάω να φύγω.
"Μιλά την καλύτερα."λεει θυμωμένα ο Harry ενώ εγώ φεύγω.
5 λεπτά μετά έχω πάρει την τσάντα μου και είμαι έτοιμη να βγω έξω.
Περνώ μια μικρή αποζημίωση που μου αξίζει από τον μαλακα τον προϊστάμενο ο οποίος αρχικά μου λέει πως μπορώ να μείνω στην δουλειά. Αλλά πραγματικά δεν θα άντεχα να δουλέψω σε αυτό το εστιατόριο με όλους αυτούς τους ξινους ανθρώπους.
ESTÁS LEYENDO
Try My Best
Fanfic"Μην με ερωτευτείς ποτέ. Σε παρακαλώ. Δεν θα ήθελα να σε πληγωσω. Είσαι από μόνη σου πολύ εύθραυστη." λέει ενώ χαϊδεύει τα χέρια μου, φιλάει τον λαιμό και πάει προς την κλείδα μου. Μια ιστορία για ένα εύθραυστο κορίτσι και ένα σκληρό αγόρι. TRY MY B...