14."Harry"

1.9K 159 17
                                    

Σας ευχαριστώ πολύ που κάνατε πολλά σχόλια στο προηγούμενο κεφάλαιο. Αυτό με βοήθησε και ανέβηκα. No 39. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ. Μην ξεχνάτε να σχολιάζεται. Επίσης αυτό το κεφάλαιο έχει Dirty(κάπως) όποιος δεν θέλει να σταματήσει να διαβάζει όταν δει αυτό *

Βάλτε το τραγούδι να παίξει.Σας αγαπώ.

Κάνω αυτό το βήμα και νοιώθω ένα τράνταγμα και μια φωνή να φωνάζει δυνατά το όνομα μου.

Δεν νοιώθω να πέφτω. Αντίθετα νοιώθω δύο χέρια να δένονται γύρω από την μέση  μου και μετά μια μικρή πτώση προς τα πίσω.

Ανοίγω τα μάτια και βλέπω τον μαύρο ουρανό. Τι στο διαολο; Νοιώθω ένα σώμα από κάτω μου και αμέσως σηκώνομαι.

Ο Harry.

Τι διαολο; Τι κάνει αυτός εδώ;

Είμαι καθησμενη στην σχεδόν άκρη μιας ταράτσας και ο Harry προσπαθεί να σηκωθεί ενώ πιάνει το κεφάλι του.

Μάλλον χτύπησε το κεφάλι του όπως με τράβηξε.

"Είσαι καλά; " ρωτάω και η ανησυχία είναι καθαρή στην φωνή μου. Αμέσως με κοιτάει.

"Τι πηγές να κάνεις Less; Τι στο διαολο ήταν αυτό;" λέει ενώ σηκώνεται και στέκεται όρθιος μπροστά μου.

Δεν απαντάω. Δεν έχω τι να του πω. Δεν ζήτησα εγώ να με τραβήξει.

" Μπορώ να κάνω ότι θέλω. Δεν ζήτησα να με τραβήξεις" του λέω απλά.

"Μόλις σε έσωσα από έναν σίγουρο θάνατο. Και αυτό έχεις να πεις; Τι πάει λάθος μαζί σου;" μου φωνάζει ενώ έρχεται πιο κοντά μου.

"Ωω Harry. Δεν με έσωσες. Αντίθετα με κράτησες κάπου που δεν θέλω. Αν ήθελες να με σώσεις θα με άφηνες να πέσω" φωνάζω ενώ έχω πλέον σηκωθεί και είμαι ένα βήμα μακριά του.

Η έκφραση του αλλάζει. Μοιάζει πληγωμένος. Με κοιτάει στα μάτια.

"Δεν μπορώ να πιστέψω πως όσα περνάς σε φτάνουν σε αυτή την κατάσταση. Η αυτοκτονία δεν είναι λύση." ξέρω πως ούτε ο ίδιος πιστεύει αυτά που λέει.

Αυτή την στιγμή κρυώνω και δεν έχω καμία διάθεση να του απαντήσω.

Έτσι τον προσπερνάω και πάω στο διαμέρισμα μου.

"Κοίτα Less" μου λέει ενώ περπατάει δίπλα μου όσο πάω προς το διαμέρισμα μου.

"Harry" λέω και σταματάω να περπατάω. Κλείνω τα μάτια μου και παίρνω μια βαθιά ανάσα. Όταν τα ξανά ανοίγω είναι κοντά μου και με κοιτάει στα μάτια. "Δεν ξέρεις πως είναι να ζεις 19 χρόνια μέσα στην μοναξιά και στο ψέμα. Να μην έχεις ακούσει ποτέ ένα 'Σε αγαπω'.κανείς πότε δεν με κοίταξε στα μάτια και μου είπε αυτές της δυο όμορφες λέξεις. Ούτε καν από τους υποτιθέμενους γονείς σου. Ο πατέρας μου με πήρε τηλέφωνο και μου είπε πως θέλει λεφτά. Πολλά για τα δικά μου δεδομένα. Και... Γαμωτο δεν ξέρω γιατί στο λέω. Πρέπει να φύγω." λέω και αρχίζω να περπατάω προς την πόρτα μου.

Try My Best Where stories live. Discover now