25. Το Τέλος 2

1.5K 145 50
                                    

Harry's POV

Έχω να την δω από εχθές. Δεν ξέρω που είναι ή τι κάνει αλλά πραγματικά ανησυχώ. Πήρα τηλέφωνο την Rose και της είπα πως πρέπει να της μιλήσει αλλά φοβάται. Είμαι απογοητευμένος από την Rose.

Πάντα ένοιωθα δέος για αυτή. Έμοιαζε πάντα δυνατή. Ήταν εκεί για εμένα όταν ο μπαμπάς έπινε και η μαμά φοβόταν και έμενε στο δωμάτιο της. Πάντα ήταν ένα άτομο που σεβόμουν.

Αλλά είναι αυτό που πολύ άνθρωποι σου λένε μπορείς να το κάνεις,μην φοβάσαι τίποτα αλλά όταν έρθουν αυτοί σε αυτή την θέση είναι δειλοί.

Η Less είναι σπασμένη. Έχει μάθει τόσα πολλά πράγματα για την ζωή της τους τελευταίους μήνες που δεν μπορεί να τα επεξεργαστή.

Αλλά ανησυχώ.

Σηκώνομαι από την καρέκλα της κουζίνας όπου και καθόμουν την τελευταίες μπορεί και 2 ώρες και χτυπάω την πόρτα της. Δεν ανοίγει.

Πάω στο σπίτι μου ξανά και περνώ τα κλειδιά από το σπίτι της. Μου τα είχε πάρει αλλά της τα ξανά πήρα.

Παίρνω μια ανάσα και βάζω το κλειδί στην πόρτα της.

Ποτέ δεν θα περίμενα να δω αυτό που βλέπω αυτή την στιγμή. Πότε. Θα περίμενα να δω οτιδήποτε αλλά όχι αυτό.

Ο Zayn είναι πάνω από την Alessia και την φιλάει. Δεν προλαβαίνω να σκεφτώ τι γίνεται και τραβάω τον Zayn και τον χτυπάω. Πως μπόρεσε και μου το έκανε αυτό η Alessia;

Μπορεί να της έκρυψα την αλήθεια για την μητέρα της αλλά αυτό δεν μου αξίζει. Την εμπιστευτικά και αυτή πηδιεται με έναν μαλακα.

Χτυπάω τον Zayn ξανά και ξανά μέχρι που ακούω την Alessia να κλαίει από πίσω μου και να φωνάζει να σταματήσω. Δεν θέλει να κάνω κακό στον μαλακα τον γκομενο της. Κλαίει που τον χτυπάω.

Ότι ήταν αυτό που είχα με την Alessia τελείωσε. Δεν με νοιάζει αν προσπαθήσει να δικαιολογηθει. Είμαι τόσο πληγωμένος.

Alessia's POV

Ο Harry ήρθε την πιο κατάλληλη στιγμή.

Σήμερα νωρίς το πρωί χτύπησε η πόρτα ήμουν σχεδόν σίγουρη πως ήταν ο Harry. Ήθελα να του πω τα νέα. Ήξερα πως δεν θα πετάξει από την χαρά του με τα νέα αλλά έπρεπε να ξέρει.

Όμως όταν ανοίγω βλέπω τον Zayn. Αμέσως μπαίνει μέσα και κλείνει απότομα την πόρτα πίσω του. Αμέσως με ρίχνει στο κρεβάτι και αρχίζει να με φιλάει. Κλαίω πολύ φωνάζω αλλά δεν βγαίνει η φωνή μου.

Try My Best Where stories live. Discover now