Chapter song: All I want - Kodaline
Βρα 7πμ. Το βράδυ δεν μπόρεσα να κοιμηθώ.
Το άγχος με έχει καταβάλει. Όλα Ειναι τόσο νέα. Τίποτα οικείο.
_________________
Μετά απο 1 μίση ώρα βρίσκομαι στην σχολή. Οι χώροι είναι ο όμορφοι και απλοί.
Περπατάω και πάω στην πρώτη αίθουσα που εχω μάθημα. Μπαίνω μέσα και είναι σχεδόν άδεια. Κάθομαι σε μια απο τις τελευταίες σειρές και βγάζω το τετράδιο μου.
Μετά απο 10 λεπτά μπένει μέσα ένας χοντρούλης κοντός κυριούλης. Αφού μας λέει πως τον λένε κ.Mendes αρχίζει να μιλάει γρήγορα για το μάθημα. Γράφω όσα πρόλαβενω.
......
Η μέρα έχει φτάσει σχεδόν στο τέλος. Σε 25 λεπτά τελειώνει και η τελευταία ώρα τότε έρχετε μια γυναίκα μέσα στην αίθουσα στην οποία δεν δίνω και πολύ σημασία. Αφου πλησιάζει την Κ.Miller της λέει κάτι στο αυτί
"Ποιά είναι η Young;" λεει η κυρία Miller.
"Εγώ"λέω και σηκώνω το χερι μου.
"Σε θέλει η πρύτανης"
Τι έγινε; τι έκανα; τι να με θέλει;
"Να πάω τώρα;" την ρωτάω ευγενικά
"Ναι καλή μου αν δεν σε πειράζει" λέει η άλλη γυναίκα που αναγνωρίζω οτι είναι η Rose.
Μαζεύω τα πράγματα μου και την ακολουθώ.
"Τι δουλειά κάνεις Rose;" την ρωτάω ενώ περπατάω δίπλα της.
Μου χαμογελάει αλλά δεν μου απαντάει.
"Βρήκες δουλειά καλή μου;"
"Όχι. Τα πράγματα ειναι δύσκολα" της λέω ενω ξεφυσάω.
"Σου έχω καλά νέα" λέει ενώ σταματάει και μου δείχνει μια πόρτα.
"Τι εννοείς;" λέω ενώ κοιτάζω μια αυτή και μια την την πόρτα.
"Πήγαινε μέσα θα δε περιμένω εδώ και θα μιλήσουμε μετά" μου λέει ενω μου δείχνει την πόρτα.
Χτυπάω την πόρτα και αφού πάρω μια βαθιά ανάσα μπαίνω μέσα.
Πίσω απο ένα μεγάλο γραφείο κάθετε μια όμορφη γυναίκα. Έχει πράσινα όμορφα μάτια και καστανά μαλλιά πιασμένα πάνω σε ένα αυστηρό κότσο.
"Γεια σου Alessia. Κάθησε."μου λέει γλυκά.
Τι στο διάολο γίνεται εδώ;
"Γεια σας." Λέω ένω κάθομαι σε μια καρέκλα απέναντι της.
"Είμαι η πρύτανης. Με λένε Anne Styles. Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε πάρα πάνω αλλά δεν έχω χρόνο οπότε σου έχω βρεί δουλειά-πρακτική. Αν δεχτείς θα είσαι η βοηθός-γραμματέας ενός καινούργιου σχετικά διευθυντή. Τα χρήματα είναι εξερετικά καλά για πρακτική. 5.000 λύρες για την ακρίβεια. Θα είσαι 4 μέρες στα γραφεία και 2 μέρες εδώ στο πανεπιστήμιο.Θα δουλέψεις στην εταιρεία του άντρα και του γιού μου ασχολείται με εμπόριο και αφού σου αρέσουν οι αριθμοί..."
ESTÁS LEYENDO
Try My Best
Fanfic"Μην με ερωτευτείς ποτέ. Σε παρακαλώ. Δεν θα ήθελα να σε πληγωσω. Είσαι από μόνη σου πολύ εύθραυστη." λέει ενώ χαϊδεύει τα χέρια μου, φιλάει τον λαιμό και πάει προς την κλείδα μου. Μια ιστορία για ένα εύθραυστο κορίτσι και ένα σκληρό αγόρι. TRY MY B...